Обява

Свий
Няма добавени обяви.

CRF mania (само за пристрастени)

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: CRF mania (само за пристрастени)

    Ето това е машината ми , на рамата пише HM F250 Variante X. Много ми харесва засега . На кой майстор да го поверя за да съм сигурен че е в добри ръце .

    Коментар


    • От: CRF mania (само за пристрастени)

      Здравейте колеги и на мен ми дойде ред да сменям моторът и сега съм се спрял на един CRF250R 2006г,но не съм много сигурен ,че годината която са посочили е вярна защото е с 1 ауспух а като напиша в чичо гугъл "Honda CRF250R 2006" всички ми излизат с 2 ауспуха.Сега да се върна към въпроса си къде мога да видя коя година е мота защото ще ходя да го видя,но се чудя къде ли пише годината?
      Ако съдбата ти затвори вратата,влез през прозореца!

      Коментар


      • От: CRF mania (само за пристрастени)

        Намери в нета информация за VIN номера. Някое от числата е годината на производство.
        Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

        Коментар


        • От: CRF mania (само за пристрастени)

          На Ямахата този VIN номер ми се намираше в края на рамката точно до кормилото и на Хондите ли е там ?
          Ако съдбата ти затвори вратата,влез през прозореца!

          Коментар


          • От: CRF mania (само за пристрастени)

            Хондите имат стикер с годината.
            Освен ако не е унищожен.

            Коментар


            • От: CRF mania (само за пристрастени)

              Всички мотори имат номер на рама, там до кормилото.
              Мисля, че 10-тата цифра беше годината.
              Yamaha WR 200

              Коментар


              • От: CRF mania (само за пристрастени)

                Първоначално публикуван от speedrifter Преглед на мнение
                Всички мотори имат номер на рама, там до кормилото.
                Мисля, че 10-тата цифра беше годината.
                Лошото е, че специално за CRE HM не може да се разбере всичко по тоя VIN номер.
                Ето моя например:
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130202154732.jpg
Прегледи:1
Размер:204.0 КБ
ID:5469513


                Z е буквата за страна производител, в случая Italy
                F450 е модела
                Десетата позиция обикновено е годината, но при мен е буквата "P", която по принцип съответства на 1993г., което пък е невъзможно.
                Ако годината е 2003 - тогава позиция 10 трябваше да е 3.

                Къде ли не се рових но не мога да разбера коя година е?
                Понеже пише че е "variante P", а и освен това няма стартер (но пък има фар), предполагам че е R, ама само предполагам.

                Коментар


                • От: CRF mania (само за пристрастени)

                  R ти е мотора,в талона трябва да пише точната година,моят е същия,пише същите работи и е 2002 по талон,предполагам и при теб така седят нещатаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:29092011452.jpg
Прегледи:1
Размер:83.9 КБ
ID:5469538Части като поръчвам взимам за 2002/2004,до сега проблем не съм имал..или несъотвествие на нещо,само задния шок е друг,доста по-пипнат от обикновения,там нещата са по-сложни с частите..
                  Последно редактирано от qnis; 09-04-13, 20:28.

                  Коментар


                  • От: CRF mania (само за пристрастени)

                    Първоначално публикуван от qnis Преглед на мнение
                    R ти е мотора,в талона трябва да пише точната година,моят е същия,пише същите работи и е 2002 по талон,предполагам и при теб така седят нещата
                    Части като поръчвам взимам за 2002/2004, до сега проблем не съм имал..или несъотвествие на нещо,само задния шок е друг,доста по-пипнат от обикновения,там нещата са по-сложни с частите..
                    qnis много ти благодаря за инфото.
                    Аз документи нямам така че твоето мнение ми е страшно полезно. Серийните номера са почти еднакви, което означава че явно и моят е 2002г.
                    п.с.
                    Само още един въпрос ако може - къде се намира регулатора за напрежение (релето) което изравнява тока/напрежението, как изглежда това реле и заменяемо ли е от друг модел на Хонда?
                    Моят е внесен от Италия без тази джаджа и сега крушките на фара гърмят като фойерверки. Сложих 24 волтова но пак не става.
                    Като замерихме напрежението при форсиране на двигателя на място излезе напрежение над 40 волта!!!!.

                    Коментар


                    • От: CRF mania (само за пристрастени)

                      Мился,че си е в магнета този регулатор,ама знам ли,да не те излъжа ще проуча да видя,но спред мен няма къде другаде да е ,иначе аз такъв проблем с крушките нямам,с полиспорт фар съм,свали магнета и го разгледайте,може нещо в него да има..знам ли
                      Последно редактирано от qnis; 11-04-13, 08:31.

                      Коментар


                      • От: CRF mania (само за пристрастени)

                        Не е ли външно устройство - виж какво дават ето тук за модела:
                        - http://www.electrosport.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/a/c/ac-reg-12v.jpg
                        http://www.electrosport.com/dirt-bik...lator-12v.html

                        Можеш ли да провериш дали имаш на мотора такова или подобно и къде се намира и как е свързано?
                        Ако направиш и една 2 снимки, направо цена няма да имаш

                        п.с.
                        Сега видях че на дадените по-горе линкове си има и описание.
                        Мисля че точно това е липсващия при мен АС регулатор.
                        Изравнява тока идваш от статора до 13V което пази крушките от изгаряне поради свръхнапрежение.

                        Коментар


                        • От: CRF mania (само за пристрастени)

                          Нямам аз такава джаджа,а мотора съм го разкоствал до най-малкия елемент,невъзможно е да съм я пропуснал..То тва нещо е по-скоро,като защитен регулатор,да не се прецака според мен статора,ще питам утре едно приятелче и той да каже,но аз мисля,че е нещо по намотките бъга(дано да не е де..),като имам повече инфо,ще пиша.

                          Коментар


                          • От: CRF mania (само за пристрастени)

                            Регулатора се връзва паралелно на намотката.
                            EXC TPI 2019

                            Коментар


                            • От: CRF mania (само за пристрастени)

                              Здравейте !!!Имам Хонда Crf 250x HM 2006г. пуснал съм снимки по-горе !Имам един въпрос.Може ли да се сменят скоростите без съединител , защото чух че зависело с какъв съединител е .Благодаря

                              Коментар


                              • От: CRF mania (само за пристрастени)

                                Здравейте пичове.... Имам проблем с моя CRF 250R 2004-2005г. Проблемът е, че гори доста масло.. преди месец го смених сипах му MOTUL 10w 40, но събота и неделя ходих на един преход около 250км. съм минал г/д 10л. бензин съм изгорил, но маслото беше на мах като тръгнах, а като се прибрах почти на мин. От къде идва проблема сигменти ??

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X