Обява

Свий
Няма добавени обяви.

CRF mania (само за пристрастени)

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: CRF mania (само за пристрастени)

    Once upon a time......



    Да се гледа докрай.

    Коментар


    • От: CRF mania (само за пристрастени)

      Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
      Once upon a time......

      Да се гледа докрай.
      Лек офтопик...

      Коментар


      • От: CRF mania (само за пристрастени)

        Колеги незнам дали за добре или не ,но смених марката на мотора .От днес вече съм с крилца като Чинела.Това ми е новата придобивка.

























        Еми това е моторетката,дано да не ме разочарова,а е и доста понаправена като по мой вкус така че от тук на татък ще има само леки заглаждания по нея тук там.
        Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
        0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

        Коментар


        • От: CRF mania (само за пристрастени)

          Честито Пепи, добре дошъл в света на правоверните.
          Ще чакаме с нетърпение сравнителни тестове от тук нататък.
          Искам да се опиташ да опишеш разликите в двата мотора по време на експлоатация.

          Още веднъж честито, човек и подарък да получи, пак си КУПУВА Хонда.

          Коментар


          • От: CRF mania (само за пристрастени)

            Пепи, тая много арна бе!?
            Честито!

            Аз пък си мечтая за такъв наточен XR 400

            Коментар


            • От: CRF mania (само за пристрастени)

              Благодаря на всички за добрите думи.Искам да кажа първо че това което ще споделя след днешното ми тестване ,ако може така да се нарече на мотора е изцяло лично мнение и нищо друго.
              От това което видях за малкото каране около 30 километра беше ЧЕ.
              Линковото окачване е в пъти по добро от това без линкове.Скоростите на мотора влизат със или без съединител сами и то без да ги усещаш,нещо което при Берга не беше съвсем така.Начина на водене на мотора е съвсем различен винаги контрулируем ,но не за подценяване .Амортисьорите според това до сега което съм имал са на най добро ниво ,на Хондата мисля че са пипани но въпреки всичко мотора се държи изключително добре.Няма го играенето на предницата както при моторите от типа КТМ.Не вярвам на хората които казват че 250 4т не вървят,напротив.Мотора като цяло е по моя мярка и не те измаря както големите кубатури.Нямаше нито една празнота в ниски и средни режими на работа,уточнявам че мотор а е с Акрапович цяла генерация и има Пауер Ноу и Куик Шот на карбуратора може би е било заради това.
              Монтиране на демпфер на този мотор е просто каприз според мен а на КТМ е задължение.Логично е да е по лек от другите мотори 450 но не е и супер лека категория просто килограмите не се усещат толкова.Има доста добър натиск на предната гума към земята ,нещо което КТМ не може да постигне и до сега,изключвам вариантите за допълнителни предници или подобрения за много пари.Това е за сега на кратко .Да сме живи и здрави ще пишем по темата,лично аз съм доволен от това което видях днес.


              п.п Хусаберга е много хубав мотор,но лично аз съжалявам че чак сега си взех този мотор.Не мисля че някога ще се върна пак към мотоциклети от типа КТМ.Всичко това е лично мнение и не искам никой да се чувства засегнат или подобно нещо.
              Последно редактирано от pepimotos; 05-09-10, 22:34.
              Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
              0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

              Коментар


              • От: CRF mania (само за пристрастени)

                [QUOTE=pepimotos;1266461]Нямаше нито една празнота в ниски и средни режими на работа,уточнявам че мотор а е с Акрапович цяла генерация и има Пауер Ноу и Куик Шот на карбуратора може би е било заради това.
                QUOTE]
                Като гледам няма "тулумбичка" на кривката????????????
                P.S.Обади ми се знам къде са "ТЪНКА ЛАЙСНА"
                [URL]http://www.youtube.com/watch?v=sfPM77TsGaA[/URL]

                Коментар


                • От: CRF mania (само за пристрастени)

                  [QUOTE=Navitaka74;1266483]
                  Първоначално публикуван от pepimotos Преглед на мнение
                  Нямаше нито една празнота в ниски и средни режими на работа,уточнявам че мотор а е с Акрапович цяла генерация и има Пауер Ноу и Куик Шот на карбуратора може би е било заради това.
                  QUOTE]
                  Като гледам няма "тулумбичка" на кривката????????????
                  P.S.Обади ми се знам къде са "ТЪНКА ЛАЙСНА"
                  А пък аз знам кой ги прави и то по лицнз на ФМФ направо мотора става огън
                  Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                  0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                  Коментар


                  • От: CRF mania (само за пристрастени)

                    Честито Пепи!!
                    Така изброените подобрения на новата ти CRF250X я правят наистина приятна за каране. В нета има много изписано за това какво трябва да се направи с този мотор за да стане ... мотор защото от завода излиза с по-скромни характеристики на двигателя. На когото му се чете тука пише.
                    2010 CRF 250 R

                    Коментар


                    • От: CRF mania (само за пристрастени)

                      Това на каплите свински опашки ли са?
                      Без майтап, на такова ми приличат
                      Yamaha WR 200

                      Коментар


                      • От: CRF mania (само за пристрастени)

                        Първоначално публикуван от speedrifter Преглед на мнение
                        Това на каплите свински опашки ли са?
                        Без майтап, на такова ми приличат
                        Да свински опашки са ,но си имат своето предназначение.
                        Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                        0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                        Коментар


                        • От: CRF mania (само за пристрастени)

                          Първоначално публикуван от pepimotos Преглед на мнение
                          Да свински опашки са ,но си имат своето предназначение.
                          А то е???Предполагам да не се разхлабват спиците или нещо да оякчават допълнително.
                          Иван Маринов
                          Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
                          ЕНДУРО ВАРНА

                          Коментар


                          • От: CRF mania (само за пристрастени)

                            Първоначално публикуван от VaHk0_ Преглед на мнение
                            А то е???Предполагам да не се разхлабват спиците или нещо да оякчават допълнително.
                            Да точно така е ,явно тези мотори имат този проблем и това е една малка гяволия която действа доста добре по думите на пробвали те я.Да ви кажа честно и аз се замислих в първия момент ,но всяко нещо си има обяснение.
                            Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                            0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                            Коментар


                            • От: CRF mania (само за пристрастени)

                              Абсолютно съм съгласен с Пепи за окачването на Хонда.
                              2 дена карах из средна гора рейсинговия Х който продавам. Вярно е че окачването е преправено, ама въпреки това, Е НЯМА ТАКОВА ОКАЧВАНЕ.
                              Дупки корени камъни, мотора просто стои равен и катери, върви направо и не те мята нясам натам. Усещам че под мен окачването поема какво ли не, а горе краката ми и ръцете ми стоят спокойни и съвсем леко потрепват. Незнам как се държат новите КТМ с по наклония заден шок и двукамерните предници. Но моделите до 2007ма определено са далече от истината. Вярно е че с всеки мотор се свиква и човек се наглася по него, но ако става въпроса за гонене на време надали е приятно да се бориш с мотора заради криво окачване.
                              И въпреки всичко добро казано до тук, 4T е много далеко от истината за мотор с който можеш да се подлудиш от кеф при карането, катери, върви добре, описва лесно завоите, знае си пътя както се казва, ама като цяло ....... абе пенсионерска работа
                              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                              Коментар


                              • От: CRF mania (само за пристрастени)

                                Все пак е 250
                                С някой 450 може и да не е толко пенсионерската особенно ако е R

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X