Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кое да избера KTM или YAMAHA

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Кое да избера KTM или YAMAHA

    На колко мото-часа се налага регулиране,на клапаните на таз ямаха.
    Ако не бях луд, щях да съм ненормален!!!!!.

    Коментар


    • #32
      До: Кое да избера KTM или YAMAHA

      Але колеги и аз дет зех да се радвам че намерих мотор то се оказа че моторетката няма регистрация .И сега да питам аз искам ендуро под разбиране мотор регистриран и редовен за каране и в градски условия че Троянските полицаи са малко серт и особенно един комшия ,но няма да уточнявам че в Троян сички го знаят пък и аз заради него съм без книжка та стрували си да дам 5000лв без да мога да докажа че е мои .Да ме извиняват колегите с кросаците ,но аз моя мотор не го возя с колесар до мястото на тръгане за каране и изкам да съм редовен дори и за 200метра от нас до поляната.Та да се стигне до въпроса дет щях да питам моторите са нов внос от Англия и така ми обнесняват че там много не ги интересува регистрацияата и на WR били е изхвърлили ,но можел да ми предложи YZ със напълно изрядни докоменти и всичко както му е реда фар стоп и т.н. та каква е разликата между WR-a и YZ-a и двата са 400куб. см.
      ----------Moto lud-Troyan----------
      няма непреодолим път за упоритите

      Коментар


      • #33
        До: Кое да избера KTM или YAMAHA

        Според мен Ямахата просто няма за какво да ги сравняваме тези два описани модела по горе.Разликата е голима.Говорим за стабилност и здравина най вече.А за пари просто нали знаеш евтиното излиза винаги по скъпо една стара поговорка.Но всепак Тиси този който Решава каквото е писано ще стане.Успех лош мотор няма има лоши стопани.

        Коментар


        • #34
          До: Кое да избера KTM или YAMAHA

          Първоначално публикуван от Valex_82 Преглед на мнение
          Але колеги и аз дет зех да се радвам че намерих мотор то се оказа че моторетката няма регистрация .И сега да питам аз искам ендуро под разбиране мотор регистриран и редовен за каране и в градски условия че Троянските полицаи са малко серт и особенно един комшия ,но няма да уточнявам че в Троян сички го знаят пък и аз заради него съм без книжка та стрували си да дам 5000лв без да мога да докажа че е мои .Да ме извиняват колегите с кросаците ,но аз моя мотор не го возя с колесар до мястото на тръгане за каране и изкам да съм редовен дори и за 200метра от нас до поляната.Та да се стигне до въпроса дет щях да питам моторите са нов внос от Англия и така ми обнесняват че там много не ги интересува регистрацияата и на WR били е изхвърлили ,но можел да ми предложи YZ със напълно изрядни докоменти и всичко както му е реда фар стоп и т.н. та каква е разликата между WR-a и YZ-a и двата са 400куб. см.
          Аз имах същия проблем , изпуснах една ямаха ВР400 и супер ме беше яд , а след като видях какви боклуци продават из България си помислих че няма да мога да си купя мотор и почти се бях отказал но без вобще да търся случайно попаднах на читав и ефтин според мен мотор със регистрация , стартер и модел 2003-та - така че не бързай и не се хвърляй на първия срещнат като удавник за сламка . За 5000лв би могъл да си намериш читава Ямаха 400 дори 426 но спред мен си търси мотор със стартер - вчера за първи път карах офф-роуд - сняг и кал - ужас - просто чувството да натиснеш бутона и да тръгнеш е несравнимо За да е Регистриран YZ то трябва да са му сложили фар , стоп , мигачи , съответно генератор и да са минали през регистрация - иначе той си е чист крос поне така съм прочел
          Последно редактирано от killerbee; 14-02-08, 10:22.
          [IMG]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg[/IMG]

          Коментар


          • #35
            До: Кое да избера KTM или YAMAHA

            Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
            Хубаво де, колко струва същото нещо за CR 250? От Бултрако
            Говорим за ЯМАХА,за която доста хора знаят,че частите и са по евтини от на ХОНДА.

            Коментар


            • #36
              До: Кое да избера KTM или YAMAHA

              Първоначално публикуван от Valex_82 Преглед на мнение
              ............

              Доказването, че е твой няма нищо общо с регистрацията!!!
              Ти си имаш документ за покупка - това доказва, че е твой!
              А регистрацията е нужна само за хомологизация за движение по официалната пътна мрежа. Когато се движиш по пътната мрежа влизаш в обсега на ЗДП и трябва да си изряден спрямо него. Когато не ползваш официалната пътна мрежа ЗДП не те интересува въобще - т.е. регистрационни табели, талони, застраховки, технически прегледи, светлини и др. не те касаят.
              А ти щом искаш да си го регистрираш си го регистрирай, за да не се притесняваш от Страшников.
              Има си процедура по регистрация на нов внос, а щом е и от членка на ЕС процедурата е супер елементарна.

              Успех!

              Коментар


              • #37
                До: Кое да избера KTM или YAMAHA

                Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
                Доказването, че е твой няма нищо общо с регистрацията!!!
                Ти си имаш документ за покупка - това доказва, че е твой!
                А регистрацията е нужна само за хомологизация за движение по официалната пътна мрежа. Когато се движиш по пътната мрежа влизаш в обсега на ЗДП и трябва да си изряден спрямо него. Когато не ползваш официалната пътна мрежа ЗДП не те интересува въобще - т.е. регистрационни табели, талони, застраховки, технически прегледи, светлини и др. не те касаят.
                А ти щом искаш да си го регистрираш си го регистрирай, за да не се притесняваш от Страшников.
                Има си процедура по регистрация на нов внос, а щом е и от членка на ЕС процедурата е супер елементарна.

                Успех!
                Жоро така е в нормалните държави,но не и в нашата мила родина.При нас в Габрово нещата са много много по сложни.Ще ти дам два примера за който се сещам.Първо един приятел си купи Ямаха YZ400F,kоято беше внесена от Швеицария и беше оборудвана с абсолютна всичко-Фар,стоп,мигачи,къси-дълги,стоп машинки на всякъде.Всичко беше повече от изрядно.Закара си го човека да го регистрира по етапния ред и познаи-НЕМОЖЕ.Това беше категоричния отговор на специалистите.В Швеицария може но в България НЕ.Втори пример,мотора на Денка,чисто нов КТМ-ЕХC 450.Като го закараха се почна-той мотора е бил кросов вие сте го правили с трзи фарове и стопове,че защо има свински опашки по кабелите.Мотора е с евросертификат в който пише че може да бъде регистриран и каран в ЕС.Накараха я да го преведе и после заяжданията продължиха за лепенките Фактори.Един хубавец като се изправи и като каза -Махате лепенките и тогава номера.Абе не знам как ама с триста зора работата стана.Е аджиба върви че ги обичаи и уважаваи тези представители на тази институция.Мойто мнение е че не ти трябва регистрация,данъци,застраховки,прегледи итам не знам кви други

                Коментар


                • #38
                  До: Кое да избера KTM или YAMAHA

                  Прав си Джартов. Така е. Порнографията е пълна. Аз затова си карам без всекакви номера, регистрации и др. глупости, съответно си правя сметката за по-далечни места къде и как. Щото иначе пък ставам "порно звезда от порно сапунката с продуцент, режисьор и сценарист - Държавата"

                  Коментар


                  • #39
                    До: Кое да избера KTM или YAMAHA

                    Не е тук темата ама щом сте започнали да се занимавате с КАТ нека и аз да кажа нещо

                    Звучи ми толкова познато и аз съм се възползвал нееднократно от услугите им

                    та с моя КТМ случея беше същия, отивам аз да го рег., няма го в системата на КАТ и веднага ме "изпратиха" на технотест да одобрят мотора че ставал за каране по пътищата, това че е правен в Европа и още повече Австрия не беше достатъчно красноречив факт за тях, да не говорим че им показах и евро сертификата и още една камара документи доказващи това. Стигна се до там че проявиха интерес да видят мотора. Бях го спрял на края на паркинга. Още със излизането от сградата един от служителите скочи, макар че мотора е на 100м от него, оооо неееее, няма да стане. Попитах защо? Ами защото мотора е състезателен! Питах какъв е критерия за състезателен мотор и защо ми отказват? Ами бил с вирнати калници, мотора ти е кросов момче ми викат. След като доближихме им показах че има заводски фар стоп мигачи та дори и клаксон. Питах го кой състезателен мотор има тези неща? Започна едно мънкане едно увъртане, какво да ви кажа!!! Явно за тях оригиналня документ от държава в пъти по развита от нашата в каквото щете отношение не значеше абсолютно нищо! Та така де, в Австрия може при нас в КАТ Габрово неможе. След няколкократно посещение на тази институция и голямо ходене по мъките в крайна сметка получих талон и номер, който не е слаган на мотора въобще и май нямам такива намерения даже, но просто исках да си го регистрирам както му е реда. Просто несме държава, нямам думи
                    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                    Коментар


                    • #40
                      До: Кое да избера KTM или YAMAHA

                      Последно искам да кажа че за тези на външен вид смешни а за потърпевшите неприятни ситуации не обвинявам тези момчета полицаи които блъскат,а тези дебили които натискат с тлъстите си задници,мекте кресла и по цял ден не правят нищо а получават по две шапки пари.Това е горчивата истина .Маи....... ара!!!!
                      П.П Краси ако искаш ги трии тези постове на мен и на Жоро обаче като чуя думата регистрация и не мога да се сдържа.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Кое да избера KTM или YAMAHA

                        Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                        Не е тук темата ама щом сте започнали да се занимавате с КАТ нека и аз да кажа нещо

                        Звучи ми толкова познато и аз съм се възползвал нееднократно от услугите им

                        та с моя КТМ случея беше същия, отивам аз да го рег., няма го в системата на КАТ и веднага ме "изпратиха" на технотест да одобрят мотора че ставал за каране по пътищата, това че е правен в Европа и още повече Австрия не беше достатъчно красноречив факт за тях, да не говорим че им показах и евро сертификата и още една камара документи доказващи това. Стигна се до там че проявиха интерес да видят мотора. Бях го спрял на края на паркинга. Още със излизането от сградата един от служителите скочи, макар че мотора е на 100м от него, оооо неееее, няма да стане. Попитах защо? Ами защото мотора е състезателен! Питах какъв е критерия за състезателен мотор и защо ми отказват? Ами бил с вирнати калници, мотора ти е кросов момче ми викат. След като доближихме им показах че има заводски фар стоп мигачи та дори и клаксон. Питах го кой състезателен мотор има тези неща? Започна едно мънкане едно увъртане, какво да ви кажа!!! Явно за тях оригиналня документ от държава в пъти по развита от нашата в каквото щете отношение не значеше абсолютно нищо! Та така де, в Австрия може при нас в КАТ Габрово неможе. След няколкократно посещение на тази институция и голямо ходене по мъките в крайна сметка получих талон и номер, който не е слаган на мотора въобще и май нямам такива намерения даже, но просто исках да си го регистрирам както му е реда. Просто несме държава, нямам думи
                        Тва е да си имаш работа с катаджий-изключително тъпи, и алчни за пари.За това правят тия мизерий, ако може да изврънкат някой лев
                        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                        Суперскан България www.decbg.com
                        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                        Коментар


                        • #42
                          До: Кое да избера KTM или YAMAHA

                          ...мани мани и аз като чуя регистрация..лошо ми става
                          ..подобна бе и при мен ситуацията..отивам с документите -чисто нов мотор от магазина с евро сертификати и тн..1 во-оказа се че няма до сега такъв регистриран в БГ .. после че ..трябвало да докажа че е чисто нов и че ..фактурата оригиналната от завода да представя и тинтири минтири
                          ..вносителите от ктм им го дадох и те го закараха на технотест където разбира се си мина всичко както трябва..а фактурата оригиналната изтриха цените и ми я ксерокопираха ..но и те бяха на мнение че от всеки окръг КАТ искали различни неща..та все пак обаче искам и аз да попитам...аджеба ние в евросъюза ли сме или не
                          ..може ли документ одобрен в страна членка и по напред както каза някой колега от нас със 100 години та тоя документ да важи в цяла европа само не и в БГ.. тия безумия май само у нас и у гръцко ги има от всичките членки ..а всички тези разправии струват много много време и пари..таз регистрация с обикалянето и всичкото ми излезе над 300 лв сигурно без изгубеното време
                          ..и друго което си е мое мнение е че когато ти продават мотор от кое да е представителство особенно чисто нов лично аз мисля че трябва и да ти го дават и регистриран ите да се оправят с всички тези неща и ще е и много по лесно защото те ще си хванат каналния ред и нещата ще тръгнат а и като идат ..се знае кои са и що са ..официален вносител ит.н. ..иначе ти отиваш..некъв си там..
                          в данъчното между другото ..пак ме караха да доказвам че мотора бил чисто нов..ами викам ..нов е от магазина..а те..ами как ще го докажеш..щото ако не бил баш чисто нов ами примерно на 1 месец и аз го внасям след това се плащало още нещо..процент от стойността май бе..а като бил нов бил освободен..и въобще..не знам дано по скоро се оправят тези неща ..защото е супер дразнещо

                          и едно ремарке си бях купил..на него пък в талона като писали от едната камара букви и цифри ..между тях има две N та те ги писали -българско Н та демек латинско хаш ..и сега..не знам ..чудя се да ходя ли да се разпраям ..всичко друго отговаря..а и на фактури на други документи си е правилното..не знам..какво да ида и да им кажа..купете си очила ..може би ..и май другия колега дето казва че редовните полицаи не са виновни..и той донякъде е прав..ами те постоянно сменят правила закончета разпоредбички..луда работа..те и тия дет ги мислят вече не знаят кое как е
                          ..като бях студент фармация..учехме какъв е реда за отпускане на разни медикаменти..уж да си го знаем..докъто да завършим се сментиха няколко пъти и от как завърших още няколко..сега вече и аз не знам кое е вярното хем това правя всеки ден..


                          ..а на колегата дето разправя колко евтини били частите за ямаха и бързо идвали..искам да му кажа че лично моите впечатления-никак ама никак не са такива от представителството на ямаха за бг и това се е коментирало много пъти във форума..едно скоростно лотче например го чакахме над-ПОЛОВИН ГОДИНА ..и струваше и майка си и татко си..не знам..сега може и да са подобрили нещата ..защото знам че и събин се има със тях и им е предложил неща разни които да държат на склад но...моите впечатления от досега ми с тях са такива и вече някой трудно ще ме убеди в обратното

                          а на ктм..евтини са си частите и това е истината..освен това са супер отзивчиви от представителството ..само нещата от хард партс каталога се бавят понякога малко повече..иначе всичко може да дойде и до дни ако е спешно..не го казвам за реклама..това са ми личните наблюдения
                          Последно редактирано от mitkov; 14-02-08, 12:29.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Кое да избера KTM или YAMAHA

                            И като се сетих дето ни викат че ние сме слагали на КТМ свински опашки за кабелите.Че то и на опашките пише КТМ.АЗ му викам гледаи бе викам -ти такава опашка ако намериш аз ще я изям.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Кое да избера KTM или YAMAHA

                              Така като чета само аз минах без проблем... Отидох пред КАТ, броих 50 кинта и след 20-25 мин. ми дойде регистрацията барабар с номера и талона. Без даже да ми гледат мотора

                              По темата: огледай се добре. Даже Ямахата на Събин е супер за парите, които и иска. Със сума ти екстри е. Не бързай!

                              Коментар


                              • #45
                                До: Кое да избера KTM или YAMAHA

                                Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
                                .......Втори пример,мотора на Денка,чисто нов КТМ-ЕХC 450.Като го закараха се почна-той мотора е бил кросов вие сте го правили с трзи фарове и стопове,че защо има свински опашки по кабелите.Мотора е с евросертификат в който пише че може да бъде регистриран и каран в ЕС.Накараха я да го преведе и после заяжданията продължиха за лепенките Фактори.Един хубавец като се изправи и като каза -Махате лепенките и тогава номера.Абе не знам как ама с триста зора работата стана.Е аджиба върви че ги обичаи и уважаваи тези представители на тази институция.Мойто мнение е че не ти трябва регистрация,данъци,застраховки,прегледи итам не знам кви други
                                Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                                Тва е да си имаш работа с катаджий-изключително тъпи, и алчни за пари.За това правят тия мизерий, ако може да изврънкат някой лев
                                Нарочно копирах и мнението на КИКИ, защото той е новият собственик на КТМ-а същият като на Денка и може да потвърди.
                                Така аз със същият КТМ-ЕХC 450 отидох в КАТ - София и оставих един приятел до мотора да го пази а аз се наредих на опашката. Само с документите дадени ми от представителството на КТМ си взех номера на 20та минута и никой, никъде не ме и попита абе тоя мотор къде е, дадоха ми номера и аз ходих да се молоя на един от тия монтажниците да ми го занити. Номера си беше в мене а не да го дадат на монтажник който задължително те гледа за 5-10лв и така нататък.
                                Много съм учуден но е факт, регистрирах го за нула време без да показвам мотор.
                                Забравих да добавя, че даже огледалата и другите принадлежности не ги бях монтирал даже а и вярвам и Кики още не е. Може би е било просто късмет не мога да коментирам.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X