Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Кое да избера KTM или YAMAHA
Свий
X
-
0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
Суперскан България www.decbg.com
Машинно почистване на DPF/FAP филтър
-
До: Кое да избера KTM или YAMAHA
Та да се стигне до въпроса дет щях да питам моторите са нов внос от Англия и така ми обнесняват че там много не ги интересува регистрацияата и на WR били е изхвърлили ,но можел да ми предложи YZ със напълно изрядни докоменти и всичко както му е реда фар стоп и т.н. та каква е разликата между WR-a и YZ-a и двата са 400куб. см.[/quote]
Някои карал ли е и двата модела та да ми каже дали е чак фрапираща разликата в силата или в поведението им в гората ,че като четох кроса е по нервен и постоянно дърпа ,а ендурото е по плавен и по лесно се карал.Както в други теми съм чел когато Кики.Т се чудеше между кавазакито или друг мотор някои бе писал че клх-са бил с други клапани , ауспуси ,биела и т.н. все неща които намаляват въртящия момент но увеличават силата та при яамахите има ли ги тея работи.----------Moto lud-Troyan----------
няма непреодолим път за упоритите
Коментар
-
До: Кое да избера KTM или YAMAHA
Някои карал ли е и двата модела та да ми каже дали е чак фрапираща разликата в силата или в поведението им в гората ,че като четох кроса е по нервен и постоянно дърпа ,а ендурото е по плавен и по лесно се карал.Както в други теми съм чел когато Кики.Т се чудеше между кавазакито или друг мотор някои бе писал че клх-са бил с други клапани , ауспуси ,биела и т.н. все неща които намаляват въртящия момент но увеличават силата та при яамахите има ли ги тея работи.[/quote]Първоначално публикуван от Valex_82 Преглед на мнениеТа да се стигне до въпроса дет щях да питам моторите са нов внос от Англия и така ми обнесняват че там много не ги интересува регистрацияата и на WR били е изхвърлили ,но можел да ми предложи YZ със напълно изрядни докоменти и всичко както му е реда фар стоп и т.н. та каква е разликата между WR-a и YZ-a и двата са 400куб. см.
Аз лично не съм ги карал но както споменах исках да взема ВР400 и прочетох доста за този модел - има основни неща които е хубаво да се направят за да върви , работи и пали по добре : реже се един кабел , взима се разпределителен вал от модел след 2003 с декомпресор , преправя се ауспуха , сменят се жигльори на карбуратора и ако вече даваш много газ е добре да се смени биела и бутало от 426 ... ако си вземеш мога да ти дам линкове където е описано всичко - мисля че е много добър мотор но гледай да има регистрация за да си спестиш доста нерви
[IMG]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg[/IMG]
Коментар
-
До: Кое да избера KTM или YAMAHA
Аз лично не съм ги карал но както споменах исках да взема ВР400 и прочетох доста за този модел - има основни неща които е хубаво да се направят за да върви , работи и пали по добре : реже се един кабел , взима се разпределителен вал от модел след 2003 с декомпресор , преправя се ауспуха , сменят се жигльори на карбуратора и ако вече даваш много газ е добре да се смени биела и бутало от 426 ... ако си вземеш мога да ти дам линкове където е описано всичко - мисля че е много добър мотор но гледай да има регистрация за да си спестиш доста нервиПървоначално публикуван от killerbee Преглед на мнениеНякои карал ли е и двата модела та да ми каже дали е чак фрапираща разликата в силата или в поведението им в гората ,че като четох кроса е по нервен и постоянно дърпа ,а ендурото е по плавен и по лесно се карал.Както в други теми съм чел когато Кики.Т се чудеше между кавазакито или друг мотор някои бе писал че клх-са бил с други клапани , ауспуси ,биела и т.н. все неща които намаляват въртящия момент но увеличават силата та при яамахите има ли ги тея работи.
[/quote]
Я дай този линк бе .Кви са тези глупости не съм ги чувал до сега.
Коментар
-
До: Кое да избера KTM или YAMAHA
Я дай този линк бе .Кви са тези глупости не съм ги чувал до сега.[/quote]Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнениеАз лично не съм ги карал но както споменах исках да взема ВР400 и прочетох доста за този модел - има основни неща които е хубаво да се направят за да върви , работи и пали по добре : реже се един кабел , взима се разпределителен вал от модел след 2003 с декомпресор , преправя се ауспуха , сменят се жигльори на карбуратора и ако вече даваш много газ е добре да се смени биела и бутало от 426 ... ако си вземеш мога да ти дам линкове където е описано всичко - мисля че е много добър мотор но гледай да има регистрация за да си спестиш доста нерви
Линковете са доста но ще дам основното :
http://dirtbike.off-road.com/dirtbik....jsp?id=266303
http://www.thumpertalk.com/forum/sho...ight=free+mods
Много от тези се отнасят и за 400-426-450:
http://www.thumperfaq.com/free_mods.htm
http://www.thumperfaq.com/autodecomp.htm
Ето за преправяне на ауспуха :
http://www.thumpertalk.com/forum/sho...ied+stock+pipe
На 400 модела буталния болт е с 1мм по малък и при слагане на по тежко и голямо бутало често се къса биелата - проблема са го решили при 426 и 450 модела затова се взима биела от 426 и вече могат да се слагат големи бутала - 426 примерно или 444 кит
Нещата са доста мога да седна да ги събера на едно място защото сега главата ми е пълна вече с КТМ
[IMG]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg[/IMG]
Коментар
-
До: Кое да избера KTM или YAMAHA
Не всичко, което ти казват непознати са глупостиПървоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнениеЯ дай този линк бе .Кви са тези глупости не съм ги чувал до сега.
Коментар
-
До: Кое да избера KTM или YAMAHA
Не не нямам впредвид да обиждам някой,извиняваите ама как така ,ако сложиш по тежко бутало.Че той японеца си е казал какво е буталото то си е едно не по тежко не по леко,абе ние няма да откриваме Америка.Като се спазват нормите и техническите обслужвания и мотора дефектира и то масово тогава може да се вини фирмата и модела.Еми то сложи му бутало от ЗИЛ и пак ли ще е виновна фирмата.Тези работи са малко кофти за пример.АЗ си карам моторчето, сменям си му маслото, обслужвам си го както трябва,и дори не както трябва, и си ми върви и съм си доволен, и нямам оплакване.Първоначално публикуван от BukToP Преглед на мнениеНе всичко, което ти казват непознати са глупости
Коментар
-
До: Кое да избера KTM или YAMAHA
За по тежко визирам няколко грама - при този тип мотори е доста разпространено увеличаването на кубатурата чрез слагане на по голям диаметър ( по тежки ) бутала но в случая дори ремонтното бутало което е сигурно 1 грам по тежко има проблем с биелата - така пишат хоратаПървоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнениеНе не нямам впредвид да обиждам някой,извиняваите ама как така ,ако сложиш по тежко бутало.Че той японеца си е казал какво е буталото то си е едно не по тежко не по леко,абе ние няма да откриваме Америка.Като се спазват нормите и техническите обслужвания и мотора дефектира и то масово тогава може да се вини фирмата и модела.Еми то сложи му бутало от ЗИЛ и пак ли ще е виновна фирмата.Тези работи са малко кофти за пример.АЗ си карам моторчето, сменям си му маслото, обслужвам си го както трябва,и дори не както трябва, и си ми върви и съм си доволен, и нямам оплакване.[IMG]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg[/IMG]
Коментар
-
До: Кое да избера KTM или YAMAHA
карал съм и уз400 и вр 400 даже уз то ..около година го карах
..разликите между тях не са чак толкова големи..вр а е по лесен особенно за гората-1 ва му е по къса и тн..има много теми в които са обсъждани тези въпроси в този форум
щом задаваш тези въпроси обаче
..значи по добре да не ги взимаш тези моториНякои карал ли е и двата модела та да ми каже дали е чак фрапираща разликата в силата или в поведението им в гората ,че като четох кроса е по нервен и постоянно дърпа ,а ендурото е по плавен и по лесно се карал.Както в други теми съм чел когато Кики.Т се чудеше между кавазакито или друг мотор някои бе писал че клх-са бил с други клапани , ауспуси ,биела и т.н. все неща които намаляват въртящия момент но увеличават силата та при яамахите има ли ги тея работи.
вземи си нещо по кротко по леко и спокойно
Коментар
-
До: Кое да избера KTM или YAMAHA
..значи по добре да не ги взимаш тези мотори
вземи си нещо по кротко по леко и спокойно[/quote]
И аз маи на тва мнение останах намерил съм една Хонда ХР400 ще ходя да я видя и ако ми допадне сигорно ще е тя.Благодаря на всички за оказаното съдеиствие в дискусията по моя избор макар че нито една от дветв марки няма да е ,но като се замисля аз несъм голям състезател и Хондата наи добре ще ми допадне.----------Moto lud-Troyan----------
няма непреодолим път за упоритите
Коментар
-
До: Кое да избера KTM или YAMAHA
Първоначално публикуван от h1* Преглед на мнениеНе питай направо си зимаи Yamaha
Ето това е вярното решение на "теоремата/дилемата" KTM или YAMAHA.Първоначално публикуван от Valex_82 Преглед на мнениеВече взех Хонда


Коментар
-
До: Кое да избера KTM или YAMAHA
Много се чудех и се маех разглеждах и пробвах всякакви модели допитвах се и четох много ама поради липсата на тва което исках а то бе Yamaha WR400 и големия мерак да запра нещо в гаража и не ми се чакаше много .И като препадна Хондата не се и чудех а направо я взех.Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнениеЕто това е вярното решение на "теоремата/дилемата" KTM или YAMAHA.


----------Moto lud-Troyan----------
няма непреодолим път за упоритите
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Коментар