Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой е по-добрия мотор - 4Т или 2Т?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Кой е по-добрия мотор - 4Т или 2Т?

    Първоначално публикуван от qnis Преглед на мнение
    цр 250 ми глъхне да!300 и 500 не съм карал нито супер съвременно 2т но 250ката върви доста по-малко от црф 450 р!
    Значи или мотора не е бил добре или неможеш да караш
    Последно редактирано от vatko; 02-01-13, 18:29.
    Some call it a hobby, we call it a way of life!
    Това че срещу теб са най-добрите, не означава, че трябва да се отказваш!

    Коментар


    • От: Кой е по-добрия мотор - 4Т или 2Т?

      Първоначално публикуван от speedrifter Преглед на мнение
      Заглъхва ти значи? Ами ти трябва да си професионалист тогава, щом 250 или 300 2-т ти глъхнат ...
      Най-добре за твоите способности 500 2т, за да ти е добре горе-долу на сила.
      Когато 2Т ти глъхне или не е настроено правилно, или не му даваш гас (а не че си ПРО).
      2Т-то си е по-трудно за каране, затова много хора го плюят.
      Тъй като темата много отиде на личностни нападки и всеки да си хвали това което има, аз ще кажа за мен как стоят нещата (карал/имал съм и 2т и 4т):
      плюсове и минуси който биха повлияли на моя избор:
      4Т-то има сложен и скъп за ремонти двигател (респективно обратното за 2Т);
      2Т-то е доста по-леко (обратното за 4Т);
      4Т-то има по-нисък разход на гориво (проблем при преходи е недостига на гориво, за седмичните разходки 5-6лева не мисля че са фактор );

      Моя избор е за следващия ми мотор е 2Т, но това е въпрос на личен избор (както и марката на мотора).
      Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

      Коментар


      • От: Кой е по-добрия мотор - 4Т или 2Т?

        Първоначално публикуван от qnis Преглед на мнение
        цр 250 ми глъхне да!300 и 500 не съм карал нито супер съвременно 2т но 250ката върви доста по-малко от црф 450 р!
        И н акаква база ги сравни? Братовчет ми имаше CR250 2007 и CRF450 2007 та според него CR-a си е бая мощен И не му глъхнеше!!! И намачка няколко пъти всички от Б лиценз състезатели с тоя CR250. Та ако на тебе ти глъхне значи или не ти е наред мотора или нещо контрола върху машината?
        Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

        Коментар


        • От: Кой е по-добрия мотор - 4Т или 2Т?

          Баси темата сте заформили!!!!
          Мотор се избира спрямо конкретните условия в които ще се кара.
          И 2 и 4 такта си имат техните предимства и недостатъци.
          Важното е да се кара. Докато може.

          Коментар


          • От: Кой е по-добрия мотор - 4Т или 2Т?

            Пачо, с тая снимка ме спечели !!! Къде да идвам ???
            offroad фен
            1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
            TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

            Коментар


            • От: Кой е по-добрия мотор - 4Т или 2Т?

              Все тая нямам за намерение да се доказвам или показвам пред когото и да е,просто изказах мнение на база това което аз съм видял и върху дадени мотори,няколко пъти казах,че 2т също бих имал,но не и само 2т.Това си е мое мнение и не мислех,че ангажирам някого с това,но явно не така!Пожелавам ви една по-хубава нова година и късмет!

              Коментар


              • От: Кой е по-добрия мотор - 4Т или 2Т?

                Първоначално публикуван от Гълъбин Колев Преглед на мнение
                Пачо, с тая снимка ме спечели !!! Къде да идвам ???
                При мен къде
                МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

                Коментар


                • От: Кой е по-добрия мотор - 4Т или 2Т?

                  Я някой да поправи темата че се изпокараха за какво да е по добрия за събор или за траял.
                  МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

                  Коментар


                  • От: Кой е по-добрия мотор - 4Т или 2Т?

                    Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                    В съвременния мото крос , 4-тактовите мотори се появиха още в края на 80-те години в клас 500к.см. , само там имаха шанс за изява , но не и за по-предно класиране. И ако не бяха промените в класовете на мото кроса и ендурото , нямаше да се развият до днешното ниво. А тези промени бяха направени точно защото 2-тактовия беше много по-добър от 4-тактовия при еднаква кубатура. В днешно време 125 4-такта няма никакви шансове срещу 125 2-такта , същото е и при 250 , единственно при 500к.см. ще има конкуренция , и то защото ги няма тези карачи от 80-те и 90-те години в клас 500 2-такта. А за здравината , достатачен факт е , че още се движат 2-тактови /състезателни/мотори от средата на 80-те години. Та ако ги сравняваме двата мотора , то трябва да е при еднакви условия. Честита Нова Година на всички тактове
                    +1 . За тази конспирация пък направо бях забравил ... та в края на 80-те с появата на първия 4т крос , беше дадено и началото на края на 2т машините в мотокроса , това е нещо като прословутия план "Ран Ът" , с тези промени в регламента , промяна на кубатури и пр. , целта на замисъла е да се унищожат 2т машините и да се въведат 4т ,като по този начин се въздейства и на масовия потребител (знаем че най-добрата реклама са състезанията) . Вече се досещате(предполагам) защо е това - именно защото производителите печелят много от продажбата на части и аксесоари(защо да продават само бутала , като може да принудят хората да си купуват ангр. вериги , разпр. валове , клапани , пулове , маслени филтри , по-скъпи бутала...) , излизат с номера че 2т не отговаря на "изключително строгите норми на замърсяване на въздуха" , задействат пъкления план заедно със федерациите , и действително днес печалбите им са в пъти повече отколкото преди . Съответно с годините "машината за правене на пари" се е усъвършенствала и днес 4т са едни прекрасни мотори(за финансово стабилни фенове) ...НО ,също както и "Ран Ът" вижда зор , така и този план нещо не се справя много добре , защото все пак 2т се развиват някак си и имат своите верни фенове.
                    "Суетата, е любимият грях на дявола"!

                    Коментар


                    • От: Кой е по-добрия мотор - 4Т или 2Т?

                      Първоначално публикуван от yurgana Преглед на мнение
                      +1 . За тази конспирация пък направо бях забравил ... та в края на 80-те с появата на първия 4т крос , беше дадено и началото на края на 2т машините в мотокроса , това е нещо като прословутия план "Ран Ът" , с тези промени в регламента , промяна на кубатури и пр. , целта на замисъла е да се унищожат 2т машините и да се въведат 4т ,като по този начин се въздейства и на масовия потребител (знаем че най-добрата реклама са състезанията) . Вече се досещате(предполагам) защо е това - именно защото производителите печелят много от продажбата на части и аксесоари(защо да продават само бутала , като може да принудят хората да си купуват ангр. вериги , разпр. валове , клапани , пулове , маслени филтри , по-скъпи бутала...) , излизат с номера че 2т не отговаря на "изключително строгите норми на замърсяване на въздуха" , задействат пъкления план заедно със федерациите , и действително днес печалбите им са в пъти повече отколкото преди . Съответно с годините "машината за правене на пари" се е усъвършенствала и днес 4т са едни прекрасни мотори(за финансово стабилни фенове) ...НО ,също както и "Ран Ът" вижда зор , така и този план нещо не се справя много добре , защото все пак 2т се развиват някак си и имат своите верни фенове.
                      За първи път в България 4т крос видях на Европейско първенство на Ридо в Самоков мисля че беше 95 или 96г,тогава си беше някакъв смях да се гледа,въобще не правеше някакво впечатление,все едно работеше някакъв трактор.

                      Коментар


                      • От: Кой е по-добрия мотор - 4Т или 2Т?

                        Първоначално публикуван от hristo jivota Преглед на мнение
                        .....тогава си беше някакъв смях да се гледа,въобще не правеше някакво впечатление,все едно работеше някакъв трактор.
                        И понеже не издаваше типичния 2т звук все едно едвам събираше сила да мине трасето......а то не било такааа!!!
                        Не е важно какво караш, а как го караш !

                        Коментар


                        • От: Кой е по-добрия мотор - 4Т или 2Т?

                          Понеже по звука преценявате за оборотите , а дали сте чували как работи 2-тактов дизел?
                          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                          Коментар


                          • От: Кой е по-добрия мотор - 4Т или 2Т?

                            Думата ми беше че едва ли не щом те трещи,и не върви са си мислили може би някой?!!
                            Последно редактирано от ИВАН - ЕТРОПОЛЕ; 02-01-13, 19:42. Причина: уточнение
                            Не е важно какво караш, а как го караш !

                            Коментар


                            • От: Кой е по-добрия мотор - 4Т или 2Т?

                              Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                              Понеже по звука преценявате за оборотите , а дали сте чували как работи 2-тактов дизел?
                              Не съм чувал как работи двутактов дизел,въобще ще ми е интересно да видя устройството му,че и звука.Казвали са ми че с двигател 2т дизел е бил някакъв военен камион,или някаква военна техника,не знам с точност.

                              Коментар


                              • От: Кой е по-добрия мотор - 4Т или 2Т?

                                Абе хора, не ви ли писна???
                                1. Сравнявате някакви 5-6 годишни пачници, които дори да са в добро техническо състояние, са морално остарeли.
                                2. Инжекционното впръскване дава коренно различно поведение на 4Т ендурата + възможности за индивидуален set up. (чакаме такава система и при 2Т, но там е по сложно за изпълнение)
                                3. 2Т за момента е по лекия мотор и според мен ще си остане така.Това го прави изключително подходящ за места където трябва да се побутне.
                                4. На кривата ракета нали знаете к'во и пречи....за справка- симпатягата Тади. Направо мум се е.а майката с това 4Т тази година.
                                5. 4Т е в пъти по-скъп за подръжка.Хубавото струва кинти.
                                6. Предлагам да почнем да пишем за модели след 2012, иначе не сме актуални
                                7. АКО ИСКАТЕ, В СЪБОТА ИЛИ НЕДЕЛЯ СИ ЧУКВАМЕ ЕДНА СРЕЩА ПРИ ПАЧО В КЪРНАРЕ И РЕШАВАМЕ СПОРА ДИРЕКТНО. СТОЯНЧО ЩЕ Е СЪДИЯ
                                offroad фен
                                1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                                TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X