Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дилема ktm или WR

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Дилема ktm или WR

    Първоначално публикуван от talibana Преглед на мнение
    Благодаря ви за съветите, мисля че ктм ще е притеснява ме само, че май много греят ктм след 2007 год и затова исках мнение от някои които има такъв
    Греят колега 4т 2т не .Водната помпа и е на главите как нема да греят макар че това също е начин на каране.
    Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
    0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

    Коментар


    • #17
      От: Дилема ktm или WR

      Гледам че си писал че си начинаещ,това с греенето е много относително нещо,има два вида греене,първият от неправилно боравене с машината,който е най често срещан и марката на мотора е без значение,защото нито един няма да издържи.Вторият от максимално използвания потенциал на машината,който при теб няма да се получи.

      Коментар


      • #18
        От: Дилема ktm или WR

        И аз си мисля че от моето каране няма да загрее, но вече се поубедих, че ще е така, а относно за 2т съм малко скептично настроен а тук във форума вече доста колеги ме карат да взема такъв. Във Варна има един много свеж мотор и се замислих много за него .

        Коментар


        • #19
          От: Дилема ktm или WR

          Абе вие сте страшни: колегата се интересува конкретно от 450 куб. 4Т,че и модели посочи,и никой не му отговори конкретно.

          КТМ 450 с новия двувалов двигател НЕ ГРЕЕ,А ПРЕГРЯВА,ако се кара по спънати места.Затова има фабричен кит за тунинг пропелер на водната помпа, който обаче струва едни пари.Освен това като се включи вентилатора, генератора не смогва да зарежда акумулатора,защото е слаб и оставаш без стартер.Е, и тук има тунинг, но и той е платен.Двигателя категорично не е добре изчислен термично за по-бавно каране.Когато Бета-та (със стария KTM двигател) е на 110-115 градуса(без вентилатор), КТМ 450 ври като чайник с работещ вентилатор.И няма как да е иначе, след като радиаторите,респективно охл.течност на новия двигател са по малки.900мл срещу 1300мл,което си е почти 30% по-малко.За смесването на 2-те масла никой не писа май!!!
          От всички дали мнение по темата като гледам само Смилен кара КТМ 4Т с новия двигател, при това 530, който по неведоми причини загравя по-малко от 450.Аз си позволявам да пиша защото около мен все КТМ, че и аз съм 50 % КТМ.Ако си сменям Бетата в този момент,избора ми щеше да е Хусаберг, но не и КТМ.

          Търси WR 2008,2009, чисто нов ! Мисля че можеш да го намериш с около 1000-1500 лв над твоя бюджет.

          ПП:Всъщност имам познат който продава модел 2008, оборудван със всички предпазни окомплектовки ,YZ ауспух и на много малко часове на под тази цена.Ако те интересува,пиши на ЛС
          Последно редактирано от Гълъбин Колев; 07-01-11, 09:52.
          offroad фен
          1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
          TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

          Коментар


          • #20
            От: Дилема ktm или WR

            Първоначално публикуван от pepimotos Преглед на мнение
            Греят колега 4т 2т не .Водната помпа и е на главите как нема да греят макар че това също е начин на каране.
            Водната помпа на модели след 2007 НЕ Е на главата!!! Именно тези с помпата горе (RFS двигателя;преди 2007) НЕ загряват !!!
            offroad фен
            1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
            TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

            Коментар


            • #21
              От: Дилема ktm или WR

              Абе вие сте страшни: колегата се интересува конкретно от 450 куб. 4Т,че и модели посочи,и никой не му отговори конкретно.

              КТМ 450 с новия двувалов двигател НЕ ГРЕЕ,А ПРЕГРЯВА,ако се кара по спънати места.Затова има фабричен кит за тунинг пропелер на водната помпа, който обаче струва едни пари.Освен това като се включи вентилатора, генератора не смогва да зарежда акумулатора,защото е слаб и оставаш без стартер.Е, и тук има тунинг, но и той е платен.Двигателя категорично не е добре изчислен термично за по-бавно каране.Когато Бета-та (със стария KTM двигател) е на 110-115 градуса(без вентилатор), КТМ 450 ври като чайник с работещ вентилатор.И няма как да е иначе, след като радиаторите,респективно охл.течност на новия двигател са по малки.900мл срещу 1300мл,което си е почти 30% по-малко.За смесването на 2-те масла никой не писа май!!!
              От всички дали мнение по темата като гледам само Смилен кара КТМ 4Т с новия двигател, при това 530, който по неведоми причини загравя по-малко от 450.Аз си позволявам да пиша защото около мен все КТМ, че и аз съм 50 % КТМ.Ако си сменям Бетата в този момент,избора ми щеше да е Хусаберг, но не и КТМ.
              както виждаш не само аз съм чул правилно и мисля така! пък и не мисля че някой балак ше си земе за 10 хилки 2т XD.. пък от 1 страна те разбирам че си настрана на ктм шото караш и имаш и това е съвсем нормално всеки си защитава марката на мотора който има.
              Последно редактирано от Chinela; 07-01-11, 15:24.

              Коментар


              • #22
                От: Дилема ktm или WR

                Здравейте, гледам малко се джафкате и нямам желание да се включвам в спора, но все пак исках да вметна няколко мои мисли. Като върл фен на 2т, този ктм от обявата е нещо невероятно, но все пак това са мотори само и единствено за хора, търсещи точно това удоволствие, което те дават. За мен не бих се поколебал и една секунда и щях да взема 2т, но най-важното в случая е че не става въпрос за нас ами за колегата. Лошото е, че човек преди да е покарал повечко, няма как да знае точно какво би му допаднало най - много... КТМ, Ямаха, Хусаберг, 2т, 4т май всичко опира до пари, наличност на оферти, части и нивото на карача. Карам КТМ и съм изключително доволен от представителството в Пазарджик, всичко на склад както казва колегата по-горе на доста приемливи цени. Според мен това е голям +. Пак без да искам да обидя когото и да е, аз когато чета и слушам за даден мотор винаги бих го приел от човек който има ТОЧНО такъв, за какъвто питам. Уважавайте мнения от рода на - Аз имам такъв, имам проблем с това и това, не ми харесва това и прочие. Вие взимате точно такъв и ще се сблъскате с точно това. Не е разумно да защитаваме това, което ни харесва на нас, ами да се опитаме да определим плюсове и минуси в крайна сметка, чрез всички характеристики да се стигне до най-добрия избор за дадения човек. talibana моят съвет по темата би бил да се замислите добре какво сте готови да направите за ендурото - в събота да сипете бензин, да покарате хубаво, да се разходите, да прекарате супер ден в гората и прочие на готин 4т мотор, по който не възнамерявате да си човъркате вечер, да сменяте каквото и да било, да не се налага афтърмаркет доработки и разправии, като се наложи ремонт да го закарате на приятел/сервиз и да го оправят, настроят и поддържат, там няма да ви интересува дали лесно сте намерили частите, трудно ли се оправя, има ли ръководства в интернет и прочие. Вижте какво се иска да се сложи на КТМа и съответно Ямахата и преценете, кое сте готов да издържите и кое не ИЛИ да сте отдаден и да изпитвате удоволствие от всяка настройка, всеки тунинг по мотора, който сте направили. 2т изисква време и там според мен сам трябва да се оправя човек, защото само той си усеща кое по мотора е кофти и кое да си настрои за себе си. Хора и хора, тъй че помислете хубаво, защото е кофти да карате мотор, който осъзнавате, че не ви кефи(както бях аз ). Само да вметна, че ако някой ви каже, че ктм ЕХС 2т няма ниски, задавя се и гасне, това не е вярно. Сегашния ми 2т ктм има по-добри ниски и повече въртящ момент от 400куб. 4т, който преди карах. В кръга на шегата - малее, ако имах 10 "хилки" за мотор, какъв 2т звяр ще си вземаааа на секундата, пък нека бъда балък .Бая тъп пост написах, ама се надявам да се схваща идеята. Поздрави!
                Последно редактирано от nk_dimitrov; 07-01-11, 13:32.
                09 YZ290F Athena BB

                Коментар


                • #23
                  От: Дилема ktm или WR

                  Баща ми си купи 530 2009, той(бащата) тежи 120-30кг с екипа караме на едни и същи места, доста бавни пътеки с използвае на първа и втора скорост, досега не му е загрявал, така че си е относително. В обявите има един 530 се продава на наистина много малко часове и много добре поддържан.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Дилема ktm или WR

                    здр. днес погледнах 2 мотора първият 4т 450 ехц 2009 и един 2 т ехц 300 сикс деис 2009 и впечетленията са ми че маи ще съм кам 2т машини , мноого беше лек този 2т мноого ми хареса и има доста сила а за другия вие казахте маи вече всичко ,ако някои кара такав 2т 300 всичко сварзано с него би ми било интерестно да науча от вас .благодаря за изчерпателните отговори на колегите

                    Коментар


                    • #25
                      От: Дилема ktm или WR

                      да мисля и него да погледна преди да платя които и да било

                      Коментар


                      • #26
                        От: Дилема ktm или WR

                        Пак познатото джафкане на тема 2Т и 4Т
                        а най хубавия мотор е нещо по средата, само че досега не е открит, да има мощността и плавността на 4Т и килограмите и лекотата на каране на 2Т.
                        Аз лично карам 2Т ендуро, защото има достатъчно сила, а в същото време е много много по лек от 450 4Т с което не бих се справил откъм килограми. За фън фактора мисля че няма нужда да говорим
                        Не иска почти никаква поддръжка, освен масло в бензина и газ
                        Всичко зависи от стила ти и терените по които ще караш, затова ти си прецени сам кой ще ти удовлетворява желанията.
                        Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                        Коментар


                        • #27
                          От: Дилема ktm или WR

                          Първоначално публикуван от talibana Преглед на мнение
                          Здравейте новак сам в офроуда .Искaм да си взема мотор ендуро 450 куб с стартер и манивела насочил съм се към две марки ктм и ямаха, разсполагам с около 10000лв искaм да ме светнете кои модели на тези две марки са по издръжливи и по безпроблемни и след коя година да гледам мотори.Благодаря предварително
                          Както по-горе ти казаха 10 000 точно между 8 и 13 Аз бих избрал варианта с 8 и протекция. Мотора се сменя, протекцията остава... Освен всичко за какво ти е 450-ка? Има читави 200-250 кубикови мотори, които са доста по-разумен избор за новак. Според мен (без да съм спец) винаги е добре да си добре екипиран, а и всеки мотор (дори и новият) има какво да му се докупи и обслужи - ако ще и чифт гуми да е...

                          Коментар


                          • #28
                            От: Дилема ktm или WR

                            Първоначално публикуван от talibana Преглед на мнение
                            здр. днес погледнах 2 мотора първият 4т 450 ехц 2009 и един 2 т ехц 300 сикс деис 2009 и впечетленията са ми че маи ще съм кам 2т машини , мноого беше лек този 2т мноого ми хареса и има доста сила а за другия вие казахте маи вече всичко ,ако някои кара такав 2т 300 всичко сварзано с него би ми било интерестно да науча от вас .благодаря за изчерпателните отговори на колегите
                            Ако си се спрял на свайката с радост ще те приемем в клуба Прочети темата KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/ и в нея ще си отговориш на доста въпроси за 2Т моторите.
                            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                            Коментар


                            • #29
                              От: Дилема ktm или WR

                              Първоначално публикуван от Гълъбин Колев Преглед на мнение
                              Абе вие сте страшни: колегата се интересува конкретно от 450 куб. 4Т,че и модели посочи,и никой не му отговори конкретно.

                              КТМ 450 с новия двувалов двигател НЕ ГРЕЕ,А ПРЕГРЯВА,ако се кара по спънати места.Затова има фабричен кит за тунинг пропелер на водната помпа, който обаче струва едни пари.Освен това като се включи вентилатора, генератора не смогва да зарежда акумулатора,защото е слаб и оставаш без стартер.Е, и тук има тунинг, но и той е платен.Двигателя категорично не е добре изчислен термично за по-бавно каране.
                              По точен и компетентен отговор не видях до тук!И защо сульо и пульо дава компетентни акъли?Между другото и фабричния супер кит не му помага.Нека да не ги е срам собственниците и да си кажат.Имам два примера.Ако се разровя ще покажа и много компромативни снимки ама аиде!Нужно ли е и това момче дето пита ,да е следващия пр..бал се с нов оранжев чайник!
                              Ако сега аз трябва да избирам и да си купувам мотор, бих купил всичко друго но, не и КТМ след 2007 год.
                              Ей момче,вземи си едно ВР-че и си гледай пашалъка!
                              Последно редактирано от Станислав_; 11-01-11, 16:11.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Дилема ktm или WR

                                Взимай го т'ва ЕХС-Е 300. Няма какво да се чудиш! Реди ту рейс мотор отвсякъде. Не знам по добър варант за ендуро в момента на добра цена, ако всичко му е наред де . Не ти трябва 4Т-то заради много по-скъпото обслужване. Аз карам 4Т, не си мисли, че карам 2Т и си защитавам мотора.. Гледай, че на повечето ендуро състезания карат 2Т.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X