От: MZ 150 TS
Привет. Доста работа се свърши по машинката, но за съжаление похабих снимките. В крайна сметка се стигна до този резултат.
. Тук се намират новите детайли предвидени за монтаж
. Дискът налага отваряне на съединителя отново
. Това е изглед на диска който се двоумях дали да сменя, но в крайна сметка се стигна до смяна
. При предишен монтаж най 9 - вътрешния метален диск, който е с особена форма е бил обърнат и това е довело до деформация на само този диск. Промяната в дебелината ме съмняваше да не доведе до невъзможност за регулиране на съединителя и непрекъснато увличане. Наред беше да се захвана с карбуратора 24N1 - 1
. Ето това се показа от вътрешната страна
. Дългите години сухота си бяха казали думата върху метала. Напълно разглобен на съставни части
. Пораженията
направо липсващи участъци. Поплавъка също е засегнат
. Дилемата е нов със съмнително качество или втора употреба в неизвестно състояние. Обмисля се вариант за карбуратор от MZ 150 ETZ в комплект с фланеца. Поздрави.
Привет. Доста работа се свърши по машинката, но за съжаление похабих снимките. В крайна сметка се стигна до този резултат.
Коментар