Обява

Свий
Няма добавени обяви.

MZ 150 TS

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: MZ 150 TS

    Привет. Доста работа се свърши по машинката, но за съжаление похабих снимките. В крайна сметка се стигна до този резултат.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00667.jpg
Прегледи:1
Размер:170.0 КБ
ID:5499483 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00669.jpg
Прегледи:1
Размер:188.1 КБ
ID:5499485. Тук се намират новите детайли предвидени за монтаж Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00671.jpg
Прегледи:1
Размер:167.1 КБ
ID:5499486. Дискът налага отваряне на съединителя отново Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00672.jpg
Прегледи:1
Размер:173.1 КБ
ID:5499487. Това е изглед на диска който се двоумях дали да сменя, но в крайна сметка се стигна до смяна Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00673.jpg
Прегледи:1
Размер:139.7 КБ
ID:5499488. При предишен монтаж най 9 - вътрешния метален диск, който е с особена форма е бил обърнат и това е довело до деформация на само този диск. Промяната в дебелината ме съмняваше да не доведе до невъзможност за регулиране на съединителя и непрекъснато увличане. Наред беше да се захвана с карбуратора 24N1 - 1 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00674.jpg
Прегледи:1
Размер:98.6 КБ
ID:5499489. Ето това се показа от вътрешната страна Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00675.jpg
Прегледи:1
Размер:153.3 КБ
ID:5499490. Дългите години сухота си бяха казали думата върху метала. Напълно разглобен на съставни части Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00676.jpg
Прегледи:1
Размер:156.6 КБ
ID:5499491. Пораженията Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00677.jpg
Прегледи:1
Размер:123.1 КБ
ID:5499492 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00678.jpg
Прегледи:1
Размер:82.0 КБ
ID:5499493 направо липсващи участъци. Поплавъка също е засегнат Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00679.jpg
Прегледи:1
Размер:138.2 КБ
ID:5499494 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00680.jpg
Прегледи:1
Размер:145.8 КБ
ID:5499481. Дилемата е нов със съмнително качество или втора употреба в неизвестно състояние. Обмисля се вариант за карбуратор от MZ 150 ETZ в комплект с фланеца. Поздрави.
    Прикачени файлове
    MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

    Коментар


    • #17
      От: MZ 150 TS

      Привет. За днес беше предвидено да заменя предпазителя на веригата Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_4463.jpg
Прегледи:1
Размер:148.1 КБ
ID:5499566 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_4464.jpg
Прегледи:1
Размер:137.4 КБ
ID:5499568. Ясно се вижда защо се налага това. Това е новия предпазител заедно с кожуха на привода за скоростомера Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_4465.jpg
Прегледи:1
Размер:184.3 КБ
ID:5499569. Маншоните които бяха старателно измити Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_4466.jpg
Прегледи:1
Размер:191.7 КБ
ID:5499570 и веригата, също старателно измита Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_4467.jpg
Прегледи:1
Размер:209.4 КБ
ID:5499571. Последва демонтаж на кожуха и пак гредаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_4468.jpg
Прегледи:1
Размер:177.8 КБ
ID:5499564. Ясно попитах в магазина: предпазител на верига за МЗ 150 ТС. "Заповядайте еднакви са с предпазителя за МЗ 150 ЕТЗ. Да ама Не. Сега ще трябва да го връщам и щатните въпроси: "Ама Вие от нас ли го купихте? Пазите ли касова бележка ?" Направо ми идва да не се занимавам и да поръчам от друго място, от където до сега нямам забележки. Поздрави.
      MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

      Коментар


      • #18
        От: MZ 150 TS

        Привет. От доста време не съм давал отчет за свършеното. Работата продължава. Намерих друг карбуратор, ползван 24N2-1 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00721.jpg
Прегледи:1
Размер:193.4 КБ
ID:5502162 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00722.jpg
Прегледи:1
Размер:196.3 КБ
ID:5502163. Първата цифра показва размера на отвора. Монтира се на МЗ - 150 ETZ. Според продавача перфектен, до последно карал с него и МЗ-то вървяло здраво. Външен оглед и се забелязва лека пукнатина на фланеца Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00723.jpg
Прегледи:1
Размер:198.4 КБ
ID:5502164 . Сравнение между щатния и "новия" Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00724.jpg
Прегледи:1
Размер:168.8 КБ
ID:5502165 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00725.jpg
Прегледи:1
Размер:172.5 КБ
ID:5502166 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00726.jpg
Прегледи:1
Размер:183.1 КБ
ID:5502167 . Пристигна и новия предпазител на веригата Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00727.jpg
Прегледи:1
Размер:179.0 КБ
ID:5502168. Оказа се, че за ТС са двап модела и разликата е във втулката вътре в отвора: със и без. Проблема го реших, като изрязах и напаснах по дължина втулката от стария. Знам, че не е много правилно но бях решил, че наближава времето когато ще се пробва. Предпазител с привод за скоростомер Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00731.jpg
Прегледи:1
Размер:161.5 КБ
ID:5502172. Заден венец и въпросната втулка Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00732.jpg
Прегледи:1
Размер:178.3 КБ
ID:5502173, мястото което ще заеме. Следва "авансовата" плочка и сравнение със самоделката Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00729.jpg
Прегледи:1
Размер:169.7 КБ
ID:5502170. След като монтирах всичко се оказа, че проблемите не ме напускат: 1. Ротора на динамото бие и центроването на момента на запалване е трудно. Въртях ротор. гърбица, нагласено. Пали от раз но работи само на смукач. Отново почистване на карбуратора, четене на теория на мотоциклетния карбуратор, сваляне регулиране на ниво, почистване пак, почистване на кранче, не се получава. Проба с игла от карбуратора 24N1-1q нямат си нищо общо по размер. При последното разглобяване забелязах, че поплавъка на "перфектния" се пълни с гориво. На тъмно го калайдисах, проба няма положителен ефект. Днес купих нов поплавък и нова игла, че последно не знам дали е от този карбуратор и предстоят проби. Главен жигльор е 115, а по книга 120. Пробите бяха с акумулатор 12 в, но не вярвам той да е причина. Новата запалителна свещ изолатор14-260 почна да подава искра вътре между изолатора, изрових някаква от преди 10 години пи сега е с нея. Приемам съвети. Имам опасения, че биенето в ротора може да се окаже биене във вала, което да е прецакало кичето. Ще е доста неприятно. Кичетата естествено са нови. Предстои проверка на фланеца на карбураткора и глава цилиндър. По книга на главата няма гарнитура но взех една от 150 ETZ, ако отговарят размерите мисля да я сложа. Поздрави.
        Прикачени файлове
        MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

        Коментар


        • #19
          От: MZ 150 TS

          Привет. Днес имам повод да се похваля. След доста главоблъскане с карбуратора се установи, че след стартиране е необходимо смукача да остане 2 мм задействан за може да работи двигателя, в противен случай оборотите скачат и гасне. Четене теория на мотоциклетния карбуратор, четене демонтиране, оглеждане всичко ОК, а проблема остава. С един приятел изпробвахме системата за празен ход използвайки спринцовка вкарвайки вода през отвора на системата за празен ход намиращ се на входа на карбуратора, всичко проходимо. Гледах жигльори, сравнявах им размерите в книжките за експлоатация на мотоциклета с преводи на различни езици, всичко по книга. Днес отново свалих карба и пак проверка със спринцовка. Този път реших да проверя колко вода минава през отвора пред дифузора на завит докрай винт. Уж завит, а вода минава. Добре де нали това е грубо казано спирателен кран. Защо минава вода, а в работно състояние въздух на затворен кран. Знаех, че вътре има пружинка против саморазвиване. Я да я махна и да изпробам. Демонтирах я, навих винта докрай, дори към края в са навиваше с усилие. Проба с водичка, не пропуска и капка. Развих го на 1,5 оборота, както е по книга и монтаж. Проба и двигателя отказа смукача след краткотрайна работа. Отдъхнах си заработи нормално, значи не смуче въздух. "Перфектния" карбуратор ми разказа играта. Много важна тази системка наричана по книгите пилотна. От нея зависи и прехода от тихи към средни обороти на ДВГ до към 1/4 от хода на ръчката за контрол на шибъра. Даже му свих няколко кръга. Необходими са леки донастройки и то основно положението но иглата. Все още имам притеснения относно правилния баланс на коляновия вал, но времето ще покаже. За сега ще го покарам така, а през зимата евентуално пълно разглобяване и боя. Умува се около цвета, червения или по съвременни цветове. Гледам предлагат се дискови спирачки и се заформят идей. Дилемата е да си остане оригинал или лек микс със възли от МЗ след 89 г. Поздрави
          MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

          Коментар


          • #20
            От: MZ 150 TS

            Цвета си го остави червен, и то нюанс близък до оригииналния. А иначе за дисковата спирачка добре си решил, но ще трябва нова капла от ЕТЗ(предна), Цялата предница или само левия кол от ЕТЗ, спирачен апарат, диск, нова ръчка хидравлична. А не знам дали и предното окачване на TS И ETZ са еднакви. Аз също имам ТС 150 и то в доста запазен вид. Моторчето е уникално, а и една дискова би била добре...доста е по-практична от оригиналната...барабанната като се намокри е отвратителна, но дори и барабанна е доста по-добра и по-добре спира от спирачките на всички соц. мотори. Успех, колега!

            Коментар


            • #21
              От: MZ 150 TS

              Привет. Реших малко да изтупам прахта от темата и да покажа някоя снимка.
              От днес
              изглед отпредНатиснете снимката за да я уголемите

Име:20140716_191453.jpg
Прегледи:1
Размер:130.1 КБ
ID:5599990
              пак такаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:20140716_191509.jpg
Прегледи:1
Размер:121.6 КБ
ID:5599991.
              Заради проблем с оригиналната ръчка на съединителя са монтирани елементи от следващо поколение МЗ
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140716_191520.jpg
Прегледи:1
Размер:107.2 КБ
ID:5599992.
              Оказаха се по-удобни, пък и се предвижда монтаж на дискова, което няма как да стане с оригиналните ръчки
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140716_191537.jpg
Прегледи:1
Размер:111.2 КБ
ID:5599993. За отбелязване е, че всичко оригинално се пази и е възможно за кратко време да се монтира отново ако се търси пълен оригинал. При монтажа на бутоните се наложи само разпояване на старите и запояване на новите. Те пък бяха с парче инсталация и много се учудих, че цветовете на проводниците отговаряха и нямаше никаква сложност при трансплантирането.
              Изглед отзад
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140716_191555.jpg
Прегледи:1
Размер:136.1 КБ
ID:5599994
              и отстрани Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140716_191646.jpg
Прегледи:1
Размер:104.3 КБ
ID:5599997.
              Необходимостта от багажно пространство я забелязах веднага въпреки, че не са правени дълги преходи. Монтажа на куфара е експериментален и подлежи на до изпипване. Предвижда се леко скъсяване на заден калник и скъсяване от двете страни на преден калник. За целта е набавен друг заден оригинал и предстои набавяне на преден. Тези от мотора няма да се пипат. Целта ми е да се получи едно приятно, доставящо удоволствие туристическо моторче, за разпускане в свободното време на къси разстояния. И в момента изпитвам удоволствие да се возя с него.

              Днес пък при посещение на местните вторични гледам и не вярвам. Един МЗ 150 ЕС легнал като ранен кон. Леле. Шефа на вторичните вика :-два месеца стоя до оградата, днес го преместих тука. Да ама "леко" го щипнал и му разказал играта. А, в купчината Явичка незнам каква си с педали и Симсон пак незнам какъв си. И те "щипнати".
              Успях да взема някой неща
              ДВТ-то Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140716_191851.jpg
Прегледи:1
Размер:98.9 КБ
ID:5599995
              декоративни Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140716_191915.jpg
Прегледи:1
Размер:130.3 КБ
ID:5599996 елементи от задно окачва и предна джанта/изтрих й снимката/. Джантата отляво има едно капаче което може да се телепортира на ТС-а. Там оригинално няма. Лъскавите части имат нужда от никелиране. Въпреки това по-запазената я сложих/но забравих снимка/ и смея да твърдя, че се вписва идеално и изглежда добре на мотора. Между другото в нета разгледах доста снимки на този модел и останах с впечатление, че износа за различните държави е бил с различна комплектовка, особено в последните години на производството. Даже идеята за дискова спирачка, както и по съвременните бутони ги срещах няколко пъти. От друга страна не крия, че с превключвател на пътепоказателите от дясно не можах да свикна, пък и ключето се движи нетрадиционно за ме нагоре-надолу.
              Тука гледам някаква букса Руски стандарт, ама нищо не ми говори
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140716_192013.jpg
Прегледи:1
Размер:102.8 КБ
ID:5599999. Прибрах се и бързам да отворя капака, че с моето динамо зор видях докато намеря.
              Ооо, това го бях чел за много практично, безпроблемно и не знам какво си
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140716_193206.jpg
Прегледи:1
Размер:74.7 КБ
ID:5600008. Родно ТНТМ.
              Винаги съм си мислил, че Минска е 12 волта пък тука какво пише
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140716_193614.jpg
Прегледи:1
Размер:54.3 КБ
ID:5600009. Остава вариант да не е от Минск, четох и за имплантиране на електронно от Карпати. Както и да е ще го установим.
              Поглед отвътре Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140716_193624.jpg
Прегледи:1
Размер:92.4 КБ
ID:5600010
              и ротора Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140716_193649.jpg
Прегледи:1
Размер:116.5 КБ
ID:5600011.
              Пак ТНТМ Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140716_193703.jpg
Прегледи:1
Размер:102.1 КБ
ID:5600012.
              Цилиндъра му ми изглеждаше доста малък спрямо моя.
              Това е грешка няма, 150 куб. см е
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140716_192717.jpg
Прегледи:1
Размер:114.7 КБ
ID:5600002. Замислям се за пълно разглобяване и ревизиране. От друга страна инвестирането в нещо без документ много не ме кефи.
              Не удържах много и погледнах леко в карба
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140716_193019.jpg
Прегледи:1
Размер:72.0 КБ
ID:5600003
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140716_193032.jpg
Прегледи:1
Размер:88.7 КБ
ID:5600004
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140716_193110.jpg
Прегледи:1
Размер:97.8 КБ
ID:5600005
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140716_193116.jpg
Прегледи:1
Размер:101.2 КБ
ID:5600007. Не съм запознат с модела но ми се струва, че нещо /смукача/ липсва или от два карба е правен един. Камерата на поплавъка пък има лост за обогатяване. Знам ли. А, забравих да спомена-коляновия вал си върти, очаквах блокаж. Итака.
              Търси се документация за електронно запалване Минск. Не пречи това да се окомплектова и евентуално използва, а оригинала да се съхрани-отпада нужда от акумулатор, чукче, бобина и др. Освен това за Минсково електронно съм чувал само хубави неща. Ще помислим, ще видим. Поздрави.
              Прикачени файлове
              Последно редактирано от pahov; 16-07-14, 23:20.
              MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

              Коментар


              • #22
                От: MZ 150 TS

                Здравей колега, готина моторетка. Преди години имах същата и аз минах по твоя път. Даже ми се търкаляха части до скоро. Между другото моята като я купих беше с карбуратор като този на снимката. С него пали много лесно заради лостчето за почерпка над поплавъка, обаче е доста спънат кон. В последствие му сложих карбуратор от ЕТЗ 150 и малка зъбчатка отпред и въртеше гума на 1-ва . От този двигател, който си купил, общо взето нищо не пасва на твоя, освен карбуратора и запалването, но пък то не е оригинално. На старите ти снимки видях, че веригата на съединителя ти е доста хлабава. Ако шуми и решиш да я сменяш, пасва идеално, ангренажна верига за шкода 120, фаворит, фелиция 1.3. На времето работех в шкода и в мотокрос магазина в Пловдив ми искаха 45 лв. за верига за мз-та, а ние я продавахме 23 лв. за шкода + двете ангренажни колела . Ако нещо те интересува повече, питай. Иначе моторчето е много готино и по мое мнение здраво.

                Коментар


                • #23
                  От: MZ 150 TS

                  Привет. На практика серизни проблеми с MZ- та не съм имал. То вярно не съм изминал хиляди километри, а и управлението клони към нежно без да си фантазирам, че съм яхнал някаква супер здрава машина. Тормози ме, че на моменти гасне при изчакване с включен фар /а на моменти дори и на габарит/по кръстовища. Разучавам принципа на действие на реле регулатора и особености при регулирането му, тъй като мерено на акумулатора напрежението е под 7 волта и проблема с гасненето го свързвам с недостатъчен заряд. Информацията която намирам за РРегулатора е бедна и експериментите ще краен вариант. Лек проблем дава и съединителя с лекото гадно увличане. Реших да пробвам с масло ATF, тъй като свързвам с него проблема.
                  MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

                  Коментар


                  • #24
                    От: MZ 150 TS

                    Малко пресен, необработен, натурален видео материал от Мото събор "ПРЕДЕЛ 2014 г."
                    Ако мястото е неподходящо моля модератора да премести с предварителни извинения.

                    Любителски репортаж.




                    Последно редактирано от pahov; 19-07-14, 16:08.
                    MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X