Обява

Свий
Няма добавени обяви.

MZ 150 TS

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • MZ 150 TS

    Дълго време се чудих какво да я правя машинката. MZ 150 TS, 1983 г., 6 волта. Доста запазен външен вид, оригинални гуми, около 8000 км. За съжаление не беше каран от около 18 г., двигателя с проблем, едвам го отворих и О, ужас коляновия вал блокирал. Раздвижи се ама корозията е оставила следи по игления лагер. Лошото е, че освен високата цена на нов колянов вал/при това от Тайван/ или ремонт на стария, не е известно дали няма и други изненади. Трудно решение но в скоро време не намеря ли алтернатива която да е до някъде оправдана ще замине на части-ако има собственици на модела с дребни проблеми да се възползват повече хора. Имах вече предложение за продажба на цяло но се отказах. Прецаках снимките и не мога да го покажа. При първа възможност ще направя нови. Поздрави.
    MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

  • #2
    От: MZ 150 TS

    Колко прегледа и нито един съвет. Или съм объркал мястото на темата или защото все още не Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SP_A1564.jpg
Прегледи:1
Размер:79.5 КБ
ID:5241455Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SP_A1565.jpg
Прегледи:1
Размер:82.8 КБ
ID:5241456Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SP_A1566.jpg
Прегледи:1
Размер:82.8 КБ
ID:5241457съм показал снимки.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SP_A1567.jpg
Прегледи:1
Размер:96.7 КБ
ID:5241458Моля да бъда извинен за лошото качество.
    MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

    Коментар


    • #3
      От: MZ 150 TS

      Машинката е отлична на пръв поглед.
      Ще упоненеш ли каква е цената все пак(може и на ЛС) за целият мотор.
      Другото което мога да ти предложа е вал(употребяван), но все още годен+цилиндър с бутало евентуално.

      Коментар


      • #4
        От: MZ 150 TS

        Мотора е много красив според мен.В момента възстановявам един и като се пипне блясва в цялата си светлина.Но това изисква средства.За моя досега сумата вече е четирицифрена.Съветът ми е ,ако решиш да го продаваш,да го продадеш цял,особено ако има и документи.Ето и една снимка на моя.
        Прикачени файлове

        Коментар


        • #5
          От: MZ 150 TS

          Първоначално публикуван от dab4i_125 Преглед на мнение
          Машинката е отлична на пръв поглед.
          Ще упоненеш ли каква е цената все пак(може и на ЛС) за целият мотор.
          Другото което мога да ти предложа е вал(употребяван), но все още годен+цилиндър с бутало евентуално.
          Проучвам вариант за смяна на т.н. чоп, но бих приел предложението за употребяван вал в зависимост от това колко е употребяван. Що се отнася до цилиндър и бутало там проблеми няма. Поздрави.
          Последно редактирано от Димо; 06-01-11, 18:06.
          MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

          Коментар


          • #6
            От: MZ 150 TS

            Аз имам цял двигател ако имаш интерес пиши цената е 50 лв със счупени четкодържатели на запалваето.
            [SIGPIC][/SIGPIC]Марин Илчев

            Коментар


            • #7
              От: MZ 150 TS

              Привет. Да разбирам ли, че коляновия вал е доре и само четкодържателите са проиблем? Чувал ли си го работещ? Някакви шумове? Извинявай за многото въпроси но не ми се желае да трупам неща с който в последствие трудно се разделям. Поздрави.
              Последно редактирано от pahov; 06-01-11, 21:25.
              MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

              Коментар


              • #8
                От: MZ 150 TS

                Първоначално публикуван от ГАЗ69 Преглед на мнение
                Мотора е много красив според мен.В момента възстановявам един и като се пипне блясва в цялата си светлина.Но това изисква средства.За моя досега сумата вече е четирицифрена.Съветът ми е ,ако решиш да го продаваш,да го продадеш цял,особено ако има и документи.Ето и една снимка на моя.

                Ей момче!! Не ни кръщавай ,със снимки когато си го сглобявал от съндъка при покупката на това соц возило!!Я даи и следващите с вече сложен ауспух!!
                БРАВО -РЕСПЕКТ!!!
                Най-добре е да имаш богати приятели!!!
                Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!

                Коментар


                • #9
                  От: MZ 150 TS

                  Първоначално публикуван от pahov Преглед на мнение
                  Привет. Да разбирам ли, че коляновия вал е доре и само четкодържателите са проиблем? Чувал ли си го работещ? Някакви шумове? Извинявай за многото въпроси но не ми се желае да трупам неща с който в последствие трудно се разделям. Поздрави.
                  Ами днес го отворих да проверя със съгурност но не тропа а и до преди няколко месеца се караше това мз просо ми се счупи бакелитовата плочнка,която държи четките аз му сложих магнет ама се разбазика основно де.
                  [SIGPIC][/SIGPIC]Марин Илчев

                  Коментар


                  • #10
                    От: MZ 150 TS

                    Първоначално публикуван от Марин Илчев Преглед на мнение
                    Ами днес го отворих да проверя със съгурност но не тропа а и до преди няколко месеца се караше това мз просо ми се счупи бакелитовата плочнка,която държи четките аз му сложих магнет ама се разбазика основно де.
                    Ок. Трябва обече да измисля някакъв транспорт, щото ако ползвам някоя фирма, работата ще стане солена.
                    MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

                    Коментар


                    • #11
                      Re: MZ 150 TS

                      Oтовам да го претегля напиши ми за кой град го изкаш и щя изчислим колко е сметката до тебе.
                      [SIGPIC][/SIGPIC]Марин Илчев

                      Коментар


                      • #12
                        Re: MZ 150 TS

                        Значи претеглих го около 25 кг е със карбуратора доставкато до офис в разлог е 15 лв.
                        [SIGPIC][/SIGPIC]Марин Илчев

                        Коментар


                        • #13
                          От: Re: MZ 150 TS

                          Дойде и времето на темата да я изтупам от прахта. Реших да извърша ремонт на двигателя на MZ - то. При този ремонт си спомних за предложението на колегата Марин Илчев предлагащ ми преди години окомплектован двигател за TS - 150 куб. см. Обещах си за в бъдеще да внимавам и сега приемам предложения за такъв двигател с цел набавяне на резервни части, без значение дали е от бракуван мотоциклет. И така измитите картери Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN5703.jpg
Прегледи:1
Размер:134.7 КБ
ID:5497871 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN5705.jpg
Прегледи:1
Размер:150.4 КБ
ID:5497874 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN5706.jpg
Прегледи:1
Размер:136.4 КБ
ID:5497875 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN5867.jpg
Прегледи:1
Размер:216.3 КБ
ID:5497900. Ремонтиран колянов вал Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN5704.jpg
Прегледи:1
Размер:127.2 КБ
ID:5497872. Дадох си моя и взех ремонтиран заплащайки 60 лв. По - късно разбрах, че не трябваше да си давам моя вал. Този се оказа, че докато е работил леко е превъртал десния основен лагер. Наложи се да правя неща, които не харесвам. Пак поглед към картерите . Цилиндър, цилиндрова глава и бутало, което е правило по неизвестни причини опити да задира Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN5707.jpg
Прегледи:1
Размер:132.6 КБ
ID:5497876. Детайлите са почистени включително и с фина шкурка. Стигне ли се до палене с тях ще внимава. Скорости с верига, Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN5708.jpg
Прегледи:1
Размер:170.0 КБ
ID:5497877 която в някой форуми я наричат ангренажна. Задачата и е да предава въртеливо движение от колянов вал до външната касета на съединителя. Това са основните лагери Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN5709.jpg
Прегледи:1
Размер:80.1 КБ
ID:5497878. Двата отляво са с размери 6204, с пластмасови сепаратори. Монтират се отляво на коляновия вал. На снимката не се вижда но страната производител е DDR. Десния е с размери 6304 и се монтира отлявата страна на коляновия вал. Следват лагерите на скоростите, които работят на три лагера и една втулка. Размери 6004, 6202 и 6201 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN5710.jpg
Прегледи:1
Размер:74.5 КБ
ID:5497879 . Производител на единия е ВМЗ от НРБ. Тук са потопени в масло с цел недопускане на корозия сегментите, иглен лагер за бутален болт и буталния болт Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN5712.jpg
Прегледи:1
Размер:82.2 КБ
ID:5497881. На следващо място кичетата общо три на брой Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN5713.jpg
Прегледи:1
Размер:62.5 КБ
ID:5497882. Зелените са за основните лагери и са с размери 20х30х7, а черния е за изходящия вал от скоростите 25х35х7. Първи проблеми, вътрешната касета на съединителя е останала без шлици Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN5714.jpg
Прегледи:1
Размер:66.2 КБ
ID:5497883. Всъщност това е бил основния проблем по мотоциклета. Съединителя е ремонтиран - центроват така, че при всяко задействане е контактувал с капака на левия картер. При почистване на картерите имаше аломин на всевъзможни места, влючително и в лагерите. Като резултат вътрешната касета е работела на половината си шлици, които в един момент се изронват. Мотоциклета е спрян , отвита му е свещта и оставен така за неизвестен период, цилиндъра се напълнил с вода и двигателя е повреден. Готови за сглобяване .Тук малко проверка на проводниците във фара Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN5853.jpg
Прегледи:1
Размер:174.0 КБ
ID:5497884 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN5854.jpg
Прегледи:1
Размер:163.2 КБ
ID:5497885 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN5855.jpg
Прегледи:1
Размер:168.5 КБ
ID:5497886. Това розовото си беше вътре, а, в него добре съхранени тези неща Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN5856.jpg
Прегледи:1
Размер:153.6 КБ
ID:5497887 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN5857.jpg
Прегледи:1
Размер:141.9 КБ
ID:5497888 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN5858.jpg
Прегледи:1
Размер:200.5 КБ
ID:5497890. Това е заден стоп Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN5859.jpg
Прегледи:1
Размер:141.2 КБ
ID:5497891. Липсваха и двете светлини, където имаше съмнения проводниците се капваха с малко калай Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN5860.jpg
Прегледи:1
Размер:88.5 КБ
ID:5497892 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN5861.jpg
Прегледи:1
Размер:97.1 КБ
ID:5497893. Готово проверено Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN5862.jpg
Прегледи:1
Размер:161.0 КБ
ID:5497895 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN5863.jpg
Прегледи:1
Размер:162.0 КБ
ID:5497896. Без помощник не става Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN5864.jpg
Прегледи:1
Размер:173.9 КБ
ID:5497897 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN5865.jpg
Прегледи:1
Размер:149.6 КБ
ID:5497898 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN5866.jpg
Прегледи:1
Размер:171.9 КБ
ID:5497899. Следващия проблем бе, че след толкова време не намирах, къде съм прибрал динамото и се наложи набавяне на друго със съмнително качество. Заедно с него пристигна и касета на съединителя в комплект с законтряща шайба в добро здраве и гайка с обратна резба, забравих да я снимам. Това е статора с всички детайли след измиване Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN5868.jpg
Прегледи:1
Размер:135.2 КБ
ID:5497901. Вижда се състоянието на съпротивлението/вариатора/. Трябваше да снимам при пристигане преди да съм демонтирал каквото и да било. Съпротивлението ми се струва, че беше свързано неправилно и вероятно за това е изгоряло. Всъщност самия проводник е здрав и е заминало само лаковото покритие и изолацията върху която е намотано. Мисля да опитам да го възстановя. Интересно ми е дали стандартно съпротивление със соътветните стойности ще върши работа. Разбрах, че зареждането без него е невъзможно. Тук вече след малко труд Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN5870.jpg
Прегледи:1
Размер:116.3 КБ
ID:5497903 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN5871.jpg
Прегледи:1
Размер:131.4 КБ
ID:5497870. Първоначално липсваха всички клеми и реших да се опитам да доближа състояние наподобяващо оригинала. Плочката за монтаж на чукчето е сделана в условия близки до домашните и също не ме кефи. Предвижда се набавяне на оригинал и монтаж. До тук инвестирани 60 лв колянов вал, 36 лв лагери и семеринги, 23 лв с доставка вътрешна касета съединител, 25 лв с доставка ротор - статор и 9 лв кондензатор с чукче- наковалня. За сега следват четки и евентуално вариатор. Следва...
                          Прикачени файлове
                          Последно редактирано от pahov; 30-06-13, 21:24. Причина: Не се виждат снимките.
                          MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

                          Коментар


                          • #14
                            От: MZ 150 TS

                            "Това розовото" на моето МЗ беше оранжево и е калъфа на релето за мигачите във фара,за да намалява вибрациите,които се предават на релето при работа на двигателя.

                            Коментар


                            • #15
                              От: MZ 150 TS

                              Първоначално публикуван от ГАЗ69 Преглед на мнение
                              "Това розовото" на моето МЗ беше оранжево и е калъфа на релето за мигачите във фара,за да намалява вибрациите,които се предават на релето при работа на двигателя.
                              Имам резервно реле което се съхранява вкалъфче от същата материя. Ще му бъде намерена подходяща кутийка за съхранение, а калъфчето ще отиде във фара. Дано релето в него да не е дефектирало от вибрациите на, които е било изложено. Продължавам проучвания, за съпротивлението монтирано на динамото:функция, възможност за замяна със стандартно, свързване, основни причини за изгаряне.
                              MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X