Re: KLX 650 R
Днеска се повъртях около мотора , свикнал съм като си взема нов мотор , бая работи ще трябва да му сменя , накладки , верига , зъбаци , филтър въздушен , и още разни дреболий.
С изненада гледам , предните накладки чисто нови.Задните също.
Чудно ми стана , ама айде поне филтъра да сменя.Отваям кутията-филтъра нов.Абе , викам си , тука има измама няква , ние българите нали знаете , очакваме все най-лошото.
Зъбаците и веригата бях писал по-горе , и те са нови , накрая от немай къде сложих едно бензиново филтърче и смених една клема.
Добре че видях че на единия колец прашника се е поразложил , та се успокоих малко
Много хубаво не е на хубаво
.
По вида на прозорчето за маслото също може да се съди за състоянието на двигателя.Ако е мътно , а вътре метала тъмен и мръсен , не е добре работата.
Днеска се повъртях около мотора , свикнал съм като си взема нов мотор , бая работи ще трябва да му сменя , накладки , верига , зъбаци , филтър въздушен , и още разни дреболий.
С изненада гледам , предните накладки чисто нови.Задните също.
Чудно ми стана , ама айде поне филтъра да сменя.Отваям кутията-филтъра нов.Абе , викам си , тука има измама няква , ние българите нали знаете , очакваме все най-лошото.
Зъбаците и веригата бях писал по-горе , и те са нови , накрая от немай къде сложих едно бензиново филтърче и смених една клема.
Добре че видях че на единия колец прашника се е поразложил , та се успокоих малко
Много хубаво не е на хубаво
.По вида на прозорчето за маслото също може да се съди за състоянието на двигателя.Ако е мътно , а вътре метала тъмен и мръсен , не е добре работата.

Коментар