Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ритане на манивела без ботуш.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Ритане на манивела без ботуш.

    На братовчед ми ХР600-ка е чупил крака на предишния собственик , ама то защото не е внимавал за сега докато е при него няма такива ядове ,даже си го пали с маратонки .

    Отностно 2т и 4т пак започваме спора за "тракторите и машинките" . Моя Yz 400 F е много лезен за палене след като му направих настроийите на карборатора , дори и след като е загрял ако не запали от първи път максимум втори има едно бутонче за дърпане от кутията на въздушният филтър и пали с поглед или с намигване и въобще нямам никакви ядове с паленето . От друга страна 2т напрало с усмивка палят , ама ако имат декомпресор , да не ви казвам к'ва мъка беше с един ЦР 500 преди време направо като ритне и те хвърля от другата страна на мотора , Всичко е много относително , такаче целия челъм е... ритане

    А ти Sirius от 10 мотора до сега трее да ги палиш с голяма лекото та ако ще да са били и сим сом и балкан и тн. другите ти
    http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO...%20EGOISTE.bmp

    Коментар


    • #47
      До: Ритане на манивела без ботуш.

      Аз като си купих ЦрФ 450 падна голямо ритане докато запаля мотора,но след това ми казаха чалъма на палене и сега си го паля от първия път.И така чалъма е следния риташ леко да усетиш когато манивелата почва да омеква след това връщаш леко нагоре и риташ.

      Коментар


      • #48
        До: Ритане на манивела без ботуш.

        Това е за тези със автоматичен декомпресор,а тези със ръчния като стане корава манивелата прехвърляш един зъб като държиш декомпресора,пускаш го връщаш манивелата и риташ резко.
        [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

        Коментар


        • #49
          До: Ритане на манивела без ботуш.

          Всичко е въпрос на чалъм наистина е много относително, всеки мотор си е за него. Аз карам 2Т, но онзиден запалих седнал на седлката мотора на един приятел, ДРЗ400 с ръчен декомпресор. Запали по-лесно от 2тактов и то от първия път, хем несъм спец по ритането на 4Т мотори
          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

          Коментар


          • #50
            До: Ритане на манивела без ботуш.

            Преди две години си купихме с брат ми HONDA-XL600.
            Първите дни беше голям мерак за каране, ама кат дойде враме за палене ужас , та един ден кат ме ритна тъпата манивела, замалко да прескоча мотора. Слязах и не можех да си стъпя на крака, имах чувство, че ми преминава ток през глезена. Така и не отидох на лекар, но ме боля повече от месец, може и да е имало някакво пукване, ама отшумя с времето.
            Е, след ден, два едно приятелче ни каза, че трябва да подминеш горна мъртва точка с помоща на декомпресора и тогава ритай силнооо.
            От тогава пали от раз без да рита.
            Успех на всички ритащи, аз съм вече със стартер.

            Коментар


            • #51
              До: Ритане на манивела без ботуш.

              Аз имам един приятел на 18г. е, момчето кара Honda CRF 450R. Гледам пали го без проблем, но е с цяла екипировка! А си има чалъм, така като го гледах.
              Пази душата си, не гумите!

              Коментар


              • #52
                До: Ритане на манивела без ботуш.

                Моя сега започна нарочно да се опитва да ме осакатява паля го като си е загрял вече и връща. Гледам смукача сам си изкочил от вибрации или незнам от какво, но вече и това трябва да проверявам преди да го паля.

                Коментар


                • #53
                  До: Ритане на манивела без ботуш.

                  Моя си е 4 такта 600 кубика и е само с манивела , при паленето спазвам две основни правила пускам манивелата до половината чува се изтракване т.е. декомпресиора ми си е сваршил работата , и второто но не по важност дясната ръка далеч от газта !!!!!! на 10 паления поне веднаж по инстинкт или от залитане или по невнимание има опасност да подадеш газ преди да си ритнал както трябва ( и тогава вече може да има проблем) заради това сам си изградил навика да си слагам ръката в основата на огледалото но колкото и да се пише тук най добре да ти се покаже и обесни наживо за да усетиш как става номера всеки мотоциклет си е индивидуален и за това как пали наи лесно и безопасно с манивелата може да каже и покаже собственика на мотора той си го познава и може да даде най точния съвет , всичко останало са си общи правила който не важат за всеки мотор !!! моя си го познавам и го паля и с маратонки но ..... на чужд мотор не бих го направил както и да дам на друг да запали моя с тях без да сам го предупредил или обяснил преди това как да го направи и вече риска си е за негова сметка

                  Коментар


                  • #54
                    До: Ритане на манивела без ботуш.

                    Като си купих ХЛ първата седмица след покупката като го заплех не го гасях защото трябваше да ритна поне 20 пъти за да го запаля, а се сещате какво ставаше с крака ми. След това му хванах чалъма и го палех с декомпресьора за по лесно(на половината ритане си махах ръката от декомпресьора и палеше мн лесно, стана ми като детска играчка)

                    Коментар


                    • #55
                      До: Ритане на манивела без ботуш.

                      Попринцип не трябва толкова да му се плашиш след като имаш толкова опит аз например реших да си направя експеримент с моя като го ритам с газ и като го ритам без газ-следователно като го ритам без газ пали от първия път,после пробвах с газ и първите 2 пъти нямаше признаци за палене,но на третия път тамън да запали и ме ритна като кон Според мен сичко зависи от центровката на мотора.

                      Коментар


                      • #56
                        До: Ритане на манивела без ботуш.

                        Веднъж ритнах цр 250 с джапанки бяха мокри и кракат се плазна и стипенката ми закачи леко глезена гледката небеше много приатна, а за болката да неговоря

                        Коментар


                        • #57
                          До: Ритане на манивела без ботуш.

                          Първоначално публикуван от господин никой Преглед на мнение
                          Е вярно е че двутактовите се ритат лесно -
                          Тука вече мисля че неси прав когато ритам двутактовия и четеритактовия при двутактовия усилията са много по големи.
                          Ритасе много по друдно от четеритактовия

                          Коментар


                          • #58
                            До: Ритане на манивела без ботуш.

                            Те че лесно се ритат новите кросове лесно, ама като ги гледам на световното като паднат после какво ритане пада по една обиколка са направили другите докато някой такъв си запали мотора. Ако е 2Т дали ще е така
                            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                            Коментар


                            • #59
                              До: Ритане на манивела без ботуш.

                              Няма страшно аз моя wr400 постоянно си го пала по джапанки когато е за до магазина или кафето но никога мокри!Свиква се.

                              Коментар


                              • #60
                                До: Ритане на манивела без ботуш.

                                Първоначално публикуван от SIRIUS Преглед на мнение
                                Ще взимам ново ендуро КТМ 620. Но ще се наложи освен оффроад да ползвам мотора и за ежедневна употреба и ще го паля поне по 3 или 4 пъти на ден. Разбира се не мога да хода с бутуши за мотокрос на работа, затова какъв мислите че е шанса да ми строши крачето манивелата. И според вас разумно ли е да го ползвам ежедневно от гледна точка на паленето с манивела или ше се осакатя като имате в предвид че съм вейка 67-8 кила?! Не съм много некадърен и като внимавам повечко първите седмици мисля че като се науча няма да е проблем?!
                                Брато новите мотори палат на 0 градуса и няма на4ин да те ритне ама слагай по дебелки обувки штото ако знаеш кви дупки прават на подметките тея манивели

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X