Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо трябва да караме с предпазна екипировка!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Re: сливница офф роуд

    Човека,ако е бил без ботуши.........................
    Прикачени файлове

    Коментар


    • #17
      Re: сливница офф роуд

      Пффф даже не искам да си представям какво е можело да се случи ако е бил без бутуши
      Aprilia RX 125=>KTM EXC 200=>VW Golf Mk3 TDI...
      Gas Gas EC 200

      Коментар


      • #18
        Re: сливница офф роуд

        Ей, пичове, ако нямате пари за ботуши, пратете ми едно лично съобщение и ще ви кажа Митков къде държи неговите.
        ... пък после ще почерпите по една фенка!

        И я се стегнете, к'ви са тия маратонки !
        Времето се затопли, може вече и по джапанки. Ем така глезените се чупят като солетки

        Мен направо ме е срам да покажа моята клечка в ботуша пред тази на колегата, ама все пак ...
        Ако нямахме ботуши, резултата би бил "весел" и за двамата .

        Последно редактирано от Жоро Хаджиев; 15-03-07, 00:54.

        Коментар


        • #19
          Re: сливница офф роуд

          Немаш проблеми жоре
          Aprilia RX 125=>KTM EXC 200=>VW Golf Mk3 TDI...
          Gas Gas EC 200

          Коментар


          • #20
            Re: Труд Оффроуд

            Първоначално публикуван от SIRIUS Преглед на мнение
            Вие никва екипировка ли нямате?!
            Нямате и представа колко много хора карат по този начин, че и по-зле (без екипировка) и излизат на неописуеми места !
            [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
            [/FONT]________________________________________
            [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
            [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
            [/CENTER]
            [/CENTER]

            Коментар


            • #21
              Re: Труд Оффроуд

              Първоначално публикуван от Different_Soul Преглед на мнение
              Нямате и представа колко много хора карат по този начин, че и по-зле (без екипировка) и излизат на неописуеми места !
              Може и да го правят, ама не е похвално, а и не е възпипателно за по-малките...
              Път без препятствия обикновено не води до никъде.

              Коментар


              • #22
                Re: Труд Оффроуд

                Нямате и представа колко много хора карат по този начин, че и по-зле (без екипировка) и излизат на неописуеми места !
                __________________
                А също и си нямате представа колко от тях си трошат главите.
                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                Суперскан България www.decbg.com
                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                Коментар


                • #23
                  Re: Труд Оффроуд

                  Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                  Нямате и представа колко много хора карат по този начин, че и по-зле (без екипировка) и излизат на неописуеми места !
                  __________________
                  А също и си нямате представа колко от тях си трошат главите.

                  лошото става бързо !!!

                  карайте поне с каски ако не с друго

                  главата трудно се ремонтира
                  Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                  Коментар


                  • #24
                    Re: Труд Оффроуд

                    Първоначално публикуван от Different_Soul Преглед на мнение
                    Нямате и представа колко много хора карат по този начин, че и по-зле (без екипировка) и излизат на неописуеми места !
                    Проблема според мен не е в това дали можеш или не можеш да караш без екипировка! Ясно, че тя не влияе в/у управлението, но дава сигурност и ако не дай си Боже, се случи да паднеш, поне в 90% от случайте ще те запази!
                    От разговорите ми с по опитни мотористи и от мой лични наблюдения, мисля че най-застрашени от травми са главата и краката!
                    Карането без екипировка е като бънджи скок със закъсано въже!
                    Lesidren.com

                    Коментар


                    • #25
                      Re: Труд Оффроуд

                      Аз пък от почти всеки един ендурист, който познавам съм чувала думите "... и си изтресох каската в едни камъни" ... ама нека не подхващаме отново същия спор, момчетата си знаят и ще си купят поне каски
                      DCRT®

                      Коментар


                      • #26
                        Re: Оффроуд край село Труд !

                        -както казва и джереми мак грат в тва филмче дето го пуснахте..-2 неща са задължителни -каска и ботуши
                        ..имат мерак момчетата-а парите не стигат и за мотор камо ли за друго..а им се кара -но пък -внимават момчетата-ето и на мекичко карат повечето-не им се карайте чак толкова
                        ..те ще слушат вече

                        Коментар


                        • #27
                          Re: Оффроуд край село Труд !

                          Добро каране . Както каза Митков те карат на места дето и да паднат най-много да се поизкалят , не карат по някакви планини , за да се потрошат
                          Последно редактирано от CECO_KANGOTO; 30-03-07, 18:24.
                          http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO...%20EGOISTE.bmp

                          Коментар


                          • #28
                            Re: Оффроуд край село Труд !

                            Абе не знам какво значи да се "портошат", но само лекинко да се хлъзне предната гума при приземяване след това малкото скокче... моторът ще ти падне върху крака, пък главата така ще се изтряска в земята, че... Всеки да си кара както си иска, просто е добре по отранко да знае какви са последствията.
                            Ride to arrive.

                            Коментар


                            • #29
                              Re: Оффроуд край село Труд !

                              Това момче падна в/у мотора!Беше спрял на наклон и оглеждаше от къде да мине по една тясна пътека! Сряза си коляното в/у степенката!/беше без наколенки/

                              А този приятел срещна бариера / като Жоро Хаджиев/
                              Но за да не се удари в нея, легна с мотора и се влачи 10-15 метра!
                              По мотора нямаше и драскотина, защото в/у асфалта са се влачили само ботуша и каската! Равносметката е спукан глезен, протрит ботуш и счупена каска!

                              Lesidren.com

                              Коментар


                              • #30
                                Re: Оффроуд край село Труд !

                                Доста от травмите се получават при близък контакт с мотора и стърчащите му части, дори и като се кара "бавно", и "по равно" и "само за малко". Според разказите за падания на които съм се наслушала съм забелязала, че именно когато мотора е бил изкаран "за малко и не сложих каската" Дори и при леко падане с мотора, от място, степенката може да се окаже близко до глезена. Травмите в този случай да много неприятни, глезена и китката са най-неприятните места за чупене. Има много малки костици, които могат да се наместят само оперативно. Не подценявайте тези факти. Една операция струва колкото няколко чифта ботуши, каски и наколенки. Наколенките са доста важни, само дето не предпазват от усукване. Има си специялни техники на падане, които аз все още не владея Все ми повтарят да бягам далече от мотора, а аз все се опитвам да го задържа.. е, като е тръгнал да пада няма начин да го задържа, но такава ми е първичната реакция. Също при скок, голяма част от по-неопитните се приземяват на предна гума. В комбинация с по-тежък мотор и меко окачване се получават доста неприятни контузии. Често се случва да си удариш главата в кормилото (дунапренения предпазител на кормилото се слага не само за красота) Тъй че дори и при леко каране травмите, които могат да се получат са много сериозни. И стават най-често при неопитни мотористи.
                                DCRT®

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X