До: Физическа подготовка за ЕНДУРО?
Гледам, че темата малко взе да се разводнява... А това има опасност да внесе погрешно впечатление у хората, които сега започват да се занимават с мотокрос и ендуро, особено второто и са без всякакъв опит.
Трябва да знаете, че най-важната тренировка за един моторист е да КАРА, отделяйте колкото може повече време за каране на мотора. След него идва тренировката на ръцете в частност предмишниците - ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ВАЖНА, особено за мотокрос, но трябва да знаете, че когато карате също ги тренирате тези мускули, а и не само тях!!!
До тук, ако се справяте отлично с изброените неща(каране и предмишница) и разбирасе имате подходяща машина сте готови за борбата за призове в нашия ендуро шампионат
Ако говорим за състезания след тези неща нареждам психиката - изключително важен фактор за постигане на победа. Не го пренебрегвайте и ако сте със слаба психика, и напрежението ви скапва, колкото и добър/ра да сте с мотора, победа рядко ще видите!
Така че, ако искате да се състезавате в тоя корав спорт трябва да имате и корава психика - тренирайте я и нея! Трябва да можете да се абстрахирате и да направите пълна игнорация на колегите на стартовата решетка(та каквато и където да е тя), и да се концентрирате на 100% върху машината и контрола и.
До тук, ако сте се справили идеално, трябва да знаете, че ще имате един доста трениран и издръжлив организъм!
От тук на сетне, ако сте решили да карате в световен шампионат
, трябва да наблегнете на още тренировки, но за тях трябва да се произнесе наистина професионалист.
С две приказки, най-общо казано от мен е това!
На мераклийте успех!
					Гледам, че темата малко взе да се разводнява... А това има опасност да внесе погрешно впечатление у хората, които сега започват да се занимават с мотокрос и ендуро, особено второто и са без всякакъв опит.
Трябва да знаете, че най-важната тренировка за един моторист е да КАРА, отделяйте колкото може повече време за каране на мотора. След него идва тренировката на ръцете в частност предмишниците - ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ВАЖНА, особено за мотокрос, но трябва да знаете, че когато карате също ги тренирате тези мускули, а и не само тях!!!
До тук, ако се справяте отлично с изброените неща(каране и предмишница) и разбирасе имате подходяща машина сте готови за борбата за призове в нашия ендуро шампионат

Ако говорим за състезания след тези неща нареждам психиката - изключително важен фактор за постигане на победа. Не го пренебрегвайте и ако сте със слаба психика, и напрежението ви скапва, колкото и добър/ра да сте с мотора, победа рядко ще видите!
Така че, ако искате да се състезавате в тоя корав спорт трябва да имате и корава психика - тренирайте я и нея! Трябва да можете да се абстрахирате и да направите пълна игнорация на колегите на стартовата решетка(та каквато и където да е тя), и да се концентрирате на 100% върху машината и контрола и.
До тук, ако сте се справили идеално, трябва да знаете, че ще имате един доста трениран и издръжлив организъм!
От тук на сетне, ако сте решили да карате в световен шампионат
, трябва да наблегнете на още тренировки, но за тях трябва да се произнесе наистина професионалист.С две приказки, най-общо казано от мен е това!
На мераклийте успех!
 Но тогава не бях карал сигурно 7-8 месеца мотор ! Именно по начина който е показал Станислав ръцете доста бързо се облекчават от "набилата" се кръв в предмишницата, а именно тя много лошо един вид кара мускулите от прекаленото налягане да немогат да се движат както трябва и именно заради това понякога да не кажа доста често се пада от това, че неможем да удържаме моторите си след продължително каране 
							
						
 ето това за мене е подготовка... за фитнеса, аз постоянно си ходя когато има време, затова и много рядко получавам мускулна треска от каране... с МОЯ 170килограмов катър обикновенно най-много се уморявам  в кално време 
Коментар