До: Как караме офроуд моторите си.
Вече тия проблеми се изчистиха - не ме болят китките, канавките им свикнах... Сега на дневен ред е друго. Сигурно ще ви се стори глупав въпроса, но - каква е техниката при завъртане на мотора на 180 градуса на място?
И още нещо - как преодолявате остри или обратни завои при голямо изкачване? Онзи ден зациклих на една пътека, която като цяло не беше никак трудна, но имаше едно „криво“ място: изкачване, последвано от почти обратен стръмен завой, с много едри камъни... Пробвах няколко пъти - не можах да го мина. Заради камъните ставам прав, иначе задницата ме изхвърля (по принцип на по-големи камъни и неравности карам прав, иначе мотора е много нестабилен). На самият завой е доста стръмно, ако го мина прекалено бързо, не мога да взема завоя, а ако е по-бавно - почвам да буксувам по камъните, губя скорост и падам...
Вече тия проблеми се изчистиха - не ме болят китките, канавките им свикнах... Сега на дневен ред е друго. Сигурно ще ви се стори глупав въпроса, но - каква е техниката при завъртане на мотора на 180 градуса на място?
И още нещо - как преодолявате остри или обратни завои при голямо изкачване? Онзи ден зациклих на една пътека, която като цяло не беше никак трудна, но имаше едно „криво“ място: изкачване, последвано от почти обратен стръмен завой, с много едри камъни... Пробвах няколко пъти - не можах да го мина. Заради камъните ставам прав, иначе задницата ме изхвърля (по принцип на по-големи камъни и неравности карам прав, иначе мотора е много нестабилен). На самият завой е доста стръмно, ако го мина прекалено бързо, не мога да взема завоя, а ако е по-бавно - почвам да буксувам по камъните, губя скорост и падам...
... Тук има и по-вещи сигурен съм, че по-добре ще ти обяснят.
Мисля ,че го обясних
), ще потренирам на някоя поляна. Общо взето схванах каква е процедурата
Коментар