Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Икономичен първи мотор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Икономичен първи мотор

    Пр балканчето на дядо ми и Peugeot 103 Sports реших да премина към кросов мотор. Въпроса ми е какво ще ми препоръчате за начинаеща. На 15 съм, карам от '09 и мисля, че за 6 години и само едно падане се справям добре

  • #2
    От: Първи мотор

    Щом си паднал само веднъж не ставаш Има мнооооого теми.. Чети

    Коментар


    • #3
      От: Първи мотор

      Първоначално публикуван от white.shadow Преглед на мнение
      препоръчате за начинаеща.
      Първоначално публикуван от rdlegy Преглед на мнение
      паднал
      Стария моторист и ти чети. Не се говори така на дама.

      Коментар


      • #4
        От: Първи мотор

        Първоначално публикуван от white.shadow Преглед на мнение
        Пр балканчето на дядо ми и Peugeot 103 Sports реших да премина към кросов мотор. Въпроса ми е какво ще ми препоръчате за начинаеща. На 15 съм, карам от '09 и мисля, че за 6 години и само едно падане се справям добре
        Божкеее,жена която кара мотор от 9годишна.........дай боже всекиму.Първо трябва да уточниш за себе си какво искаш да караш-мотокрос или ендуро(има голяма разлика) и след това да се насочиш към съответния раздел във форума , където ще можеш и много да прочетеш и да получиш необходимите съвети.Успех.
        Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


        "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
        Джон Кенеди

        Коментар


        • #5
          От: Първи мотор

          Kawasaki KDX125 , железен мотор много приятен за каране, сравнително икономичен за 2Т. Сузуки РМ125 след 2000година по лек , по-мощен и по скъп. Ако няма да караш мотокрос силно препоръчвам KDX125 . Не е рязък катери се прилично и поради по низкия разход може с един резервоар да минеш около 200км .И не на последно място KDX са известни със здравината си

          Коментар


          • #6
            От: Първи мотор

            Първоначално публикуван от bascho Преглед на мнение
            поради по низкия разход може с един резервоар да минеш около 200км .
            Е хеее ..и колко аджеба побира резервоара на таз 125-ца.

            Коментар


            • #7
              От: Първи мотор

              И задължително онзи тест - мотора легнал на земята , трябва да го вдигнете (сама) ...защото ще го вдигате много пъти !
              "Суетата, е любимият грях на дявола"!

              Коментар


              • #8
                От: Първи мотор

                Първоначално публикуван от fanfan Преглед на мнение
                Е хеее ..и колко аджеба побира резервоара на таз 125-ца.
                9 литра, наистина се минават 180-200км с един резервоар

                Коментар


                • #9
                  От: Първи мотор

                  Първоначално публикуван от bascho Преглед на мнение
                  Kawasaki KDX125 , железен мотор много приятен за каране, сравнително икономичен за 2Т. Сузуки РМ125 след 2000година по лек , по-мощен и по скъп. Ако няма да караш мотокрос силно препоръчвам KDX125 . Не е рязък катери се прилично и поради по низкия разход може с един резервоар да минеш около 200км .И не на последно място KDX са известни със здравината си
                  От който 100км на изгасен двигател, спрете да говорите глупости.
                  Нukога не се отkазвай от нещо nредu да uзnробваш всuчкu възможнu начuнu , за да го nостuгнеш !

                  Коментар


                  • #10
                    От: Първи мотор

                    Първоначално публикуван от Emil Manev Преглед на мнение
                    9 литра, наистина се минават 180-200км с един резервоар
                    Изпревари ме но да резервоара според производителя е точно 9.3 литра и ако терена не е дълбока кал спокойно ще измине 200км с един резервоар . Който не вярва да опита. Аз съм 100кг и при сухо време съм минавал 150км без да включа резервата а тя е 2 литра някъде.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Първи мотор

                      Първоначално публикуван от Stani WR Преглед на мнение
                      От който 100км на изгасен двигател, спрете да говорите глупости.
                      Големи сте състезатели - няма що ...... Момата е НАЧИНАЕЩА и е карала скутер и балканче до сега. Едва ли ще се юрне да кара с пълна газ , а и не вярвам да тежи повече от 50-60 кг . Ако е оригинално моторчето спокойно ще измине с него 200 км с един резервоар .

                      Коментар


                      • #12
                        От: Първи мотор

                        Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнение
                        Големи сте състезатели - няма що ...... Момата е НАЧИНАЕЩА и е карала скутер и балканче до сега. Едва ли ще се юрне да кара с пълна газ , а и не вярвам да тежи повече от 50-60 кг . Ако е оригинално моторчето спокойно ще измине с него 200 км с един резервоар .

                        125 двутактов,4.5 разход,дааа,и един мормот пускаше в шоколада цял лешник.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Първи мотор

                          Обаче Петре да знаеш че си прав,4.5 разход ще го докара по асвалт с попътен вятър,с пластмасови гуми,скорост 80км и спускане по склон по инерция.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Първи мотор

                            Кдх 250 ср на полу-пенсионерско каране ми гореше 5-5,5 в гората . Казвам полу , защото бях със счупена тазобедрена става , закован с пирони и планки . Ползвах само левия крак и го палех с ръката . 90 кг бях тогава , сега пак съм толкова и виждаш гаската колко гори , макар че е 300 куб. Говорим за начинаещо момиче ( почти дете ) и за истински девствен мотор , не за бг тунингован екземпляр с липсващи или правени клапи и за 100++ килограмов състезател , който кара само от първа до трета в критичните . С КМХ 125 и 200 съм правил няколко закривания и откривания и винаги ми е стигал бензина в резервоара , даже съм давал , а никога не съм го пълнил до горе . И нека не се хващаме за цифрите като удавник за сламка : дали е 4,5 или 5,5 не е толкова важно . Важното , е че не е 9 или 10 и нагоре .
                            Последно редактирано от pe6o74; 31-08-14, 16:23.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Първи мотор

                              Аз пък като гледам момата какво желание има да ви чете как се дърлите,големи магарета такива!Че от десетина дена не е влизала във форума!
                              HONDA DOMINATOR 650
                              ОРЕЛ ASTRA
                              РСПБЗН-Приморско

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X