Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KX 250 F

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Тези дни в Каравелово и аз имах възможноста да пробвам на Малък Кеко моторетката в една чакълена уличка и определеееееееееееееееееено много ми хареса
    Този мотор е просто как да кажа... абе каквото и да си говорим думата си е ПЕРФЕКТЕН..
    Аз лично като се качих и като си спомням усещането от моя и като се качих на Кеко на мотора имах чувството че се качвам на балканче, толкова лек и приятен ми се стори, че имах чувството, че се качвам на играчка ! Мотора е невероятен, но според мен не е за прекалено големи преходи и изобщо не ми се вижда подходящ за асвалт...., защото който и да го кара винаги ще му се иска да кривне от пътя и да се покефи на офроуд-а с него
    Който има възможноста да се сдобие с такава машина изобщо да не мисли, само това мога да кажа като последно мнение от моя страна за машината
    [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
    [/FONT]________________________________________
    [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
    [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
    [/CENTER]
    [/CENTER]

    Коментар


    • #32
      последните мнения бяха преместени в форума купува продава
      а сега давайте да го разнищим тоз кхф250
      снощи между другото представяха новите модели за 2006 та по моторс
      но не ав моторс а другия
      в предаването парти сайкъл
      пробваха ги по едно трасе
      много готино
      пича дето ги тестваше бе много добър направо ги попиля и двата
      но май и него 250 то повече го кефеше и по добре го караше
      450 то май му дойде силничко
      много ме кефи таз годишния модел
      и май вече не са еднакви със сузукито а са по различни
      сложили са му и много кефски понакъдрени дискове на спирачките и от завода си идва със рентал гкормило
      а рамата е алу
      докарали са го много добре като дизайн

      Коментар


      • #33
        И като комфорт е много добре Малко са моторите, на които като се качиш и имаш чувството, че цял живот си ги карал. Така беше с Хонда, а и този е такъв. Не съм сигурен само по въпроса с издържливостта, но то от съвремените напомпени модели пък кой ли е достатъчно издържлив

        Коментар


        • #34
          първия модел -2004 страдаше май от доста неща
          сега 2005 е подобрен а 2006 та сигурно ще е още по добър
          като цяло по нарядко го хвалят че изисквал смяна на бутало от црф250р например
          а и от ниските дърпал повече
          като сухи цифри е и почти най мощтния от 2504 т тата и то във всички обороти като само в най високите до колкото си спомням ямаха го бие
          имам диаграмите ще ги кача тия дни

          Коментар


          • #35
            Вчера зяпах по по ТВ-то шампионата на щатите за 125сс .
            Точно КХ-овете бяха винаги отпред и тук там на някое състезание им се моташе някой КТМ, Хонда или Сузи
            2010 CRF 250 R

            Коментар


            • #36
              Някой ще се изкаже ли по тая статия?
              Интересува ме вашето мнение
              http://www.transworldmotocross.com/m...053473,00.html

              Коментар


              • #37
                Е, то е ясно. От тестовете си личи, че Honda CRF 250 F има в 90% предимство пред останалите, но ние говорим тук повече за по-подходящ мотор за едндуро
                Фактът, че в повечето тестове Кавазакито показва втори резултат е доста показателен, а дори в последния тест при професионалния драйвър е дал и най-добро време.
                ... а защо в теста не участвува сериен КТМ

                Коментар


                • #38
                  аз имам точно този мотор Кавасаки Кх250ф -'04. Когато си го купувах никой не казваше нищо добро за него..изчетох целия интернет за информация защото много исках yz250f. вече го имам една година и съм доволен на 100%. Мотора е много послушен и мазен върви перфектно.Наистина сега в шумен имах проблеми с прегравяне, но при тези условия прикоито го карах и при толкова много буксуване на място предполагам и вашите мотори са загряли доста.Харчи изключително малко един приемр на шумен трасето го взехме з аоколо 3 часа не помня точно и с дължина 50 км моторът ми беше изхабил около 5 литра бензин дори може би и по малко тъй като доста изтече през преливзите понеже ми се наложи да го оставям на земята за да помагам на съотборника ми.През 2005 са подобрили охлайдането с 4см по дълги радиатори.и за направили капака на филтъра независим от водната помпа!!! аз си сложих вечно филтърче - stainless steel filter - и си реших проблема с другия недостатък - смяната на филтър който е 25лв и само при еди съм го намирал до сега. МИслех да си копувам джанти за супермото , но като се има в предвид на какво се подлагат двигатели при тази дисциплина, реших да не си съсипвам моторчето и да си го карам само на крос и ендуро!
                  Сложих му също White Brothers Aluminium Pro ауспух и гнерация и моотра se promeni значително, имам в предвид не дигане на мощността, колкото в в това че запозна да поема много по добре на високи предавки и там кадето свалях по 2 скорости на трасетата сега свалям по 1, което е много ефикастно при каране в дулги завои с коловози или нално трасе.Много добре се усеща и ниския център на тежестта, койото се вижда много добре дори когато се слойи до хонда или ямаха. Има полу-суха мазилна уредба , за разлика от хондата която има 2 отделни картера за масло(450ф) и е с 2 разпределителни вала, с по 2 клапана, които до тези моменти си седят с луфт в сервизните норми. с няколко думи бих препоръчал този мотор на всеки, даже го давах на една приятелка да го кара , която никога не беше карала мотор и след няколко кръгчета с мен на старта на пернишкото трасе, момичето си караше абсолютно сама на 1и 2 скорост само юеше да падне на едмо место защото забрави да върне газта ама беше руса така че и е простено
                  full time rider, part time racer
                  jrc4life

                  Коментар


                  • #39
                    При моя тест забелязах, че мотора се движи така сякъш си го карал цял живот !Когато дори го задавиш отново пали лесно и има невероятна работа на двигателя! Аз като му се качих толкова се накефих, че веднага вирнах масура на газта повечко и имах чувството, че съм роден за този мотор изобщо не къса ръцете макар, че е много мощен вози плавно и мазно и много добре убира неравностите.... аз понеже карах в една уличка такава камениста в Каравелово ми направи впечатление, че наистина дърпа доста, но не изморява... след като слезнах отивам при бащата и му викам..."добре ли изглеждаше от страни?" и той "А да бе много хубаво вие тея мотори ги нямате за нищо само ги карате да си въртят задниците и да трепете народа с камъни и чакъл" а аз лично почти не усещах как мотора превърташе здраво гумата и занасяше мазно Просто не бих си помислил за какъвто и да е друг мотор ако имах нужните средства за да се здобия с такъв...
                    [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                    [/FONT]________________________________________
                    [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                    [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                    [/CENTER]
                    [/CENTER]

                    Коментар


                    • #40
                      Спокойно, ако имаше средства за такъв, щеше да си мислиш дали няма и по-хубав ... и да го търсиш ... и да мечтаеш за него ...
                      Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                      Коментар


                      • #41
                        Наистина сега в шумен имах проблеми с прегравяне
                        по принцип кх250ф 2004 та година модела се слави че е малко склонен към прегряване
                        НО проблема може да се разреши
                        щатските издания които са си правили всякакви експерименти с този мотор препоръчват няколко модификации
                        1-корпус за водната помпа и филтъра от войзеен или про циркуит
                        така е направен че може да се вади филтъра без да точиш антифриза както е вече на новите от 05 година кх ф
                        освен това турбинката и корпуса на помпата се сменят и специално тези на бойзеен много подобрямат работата на помпата
                        2 слага се капачка на радиатора от кх500
                        това е една от най евтините хитрини която я препоръчват че почти задължително трябва да се направи на кх 500 капачката е с по твърда пружина и позволява да се развие по високо налягане в радиатора без да се изхвърля охлаждащата течност
                        3 донякъде загряването се дължи и на кривата на запалването което осигурява т.нар блак бокс
                        кавазаки са го отчели и са направили нова електроника която може да се поръча при всеки дилър на кавазаки и която е така направена като крива на запалването че двигателя не загрява чак толкоз
                        ако искате парт номера мога да го потърся но няма да е под 250 долара от сега да знаете
                        4 фирмата имс прави специални доста по дебели и големи радиатори за този модел ако се сложат почти нямате шанс да прегреете мотора
                        тази модификация обаче е най скъпа
                        над 400 долара са радиаторите но особенно ако са ви изкривени оригиналните си заслужава да си вземете защото пак са по евтини от колкото оригинални кавазаки

                        айде мислете а като се видим ще черпите

                        Коментар


                        • #42
                          Re: KX 250 F

                          възможно лие 250 4т мотор да е 50 к.с .И ако повече лиси заслужава от 450 4т

                          Коментар


                          • #43
                            От: Re: KX 250 F

                            Първоначално публикуван от Stoicho.Kirilov Преглед на мнение
                            възможно лие 250 4т мотор да е 50 к.с .И ако повече лиси заслужава от 450 4т
                            1-во не са 50к.с. и второ 250 се кара много по-лесно от 450... Няма смисъл от 450 ако си любител.
                            Yamaha WR 200

                            Коментар


                            • #44
                              От: KX 250 F

                              Здравейте искам да кажа че съм начинаещ и не съм много навътре в нещата.другата седмица ще ходя да гледам точно за такъв мотор до колкото разбрах кросовите мотори не трябва да стоят на едно място че загрявали искам да попитам а за дълаг прохот проблем ли ще е искам да го използвам предимно за off road най-вече по черни пътища но мога ли да изминавам големи разтояния сиг.ще ви се стори доста тъп въпроса но четах в форума някаде за друг мотор че неможело и така ако може някой да ме посаветва нещо Благодаря предварително.

                              Коментар


                              • #45
                                От: KX 250 F

                                Във вторник отивам да го гледам да съм наясно дали това ще е моят мотор.Искам да разбера какъв точно трябва да е стилът на каране на този мотор.Аз предимно го взимам за черни пътища и за разходки не за катерене по горите доколкото разбрах това ще е проблем за този мотор, знам че ендуро става за гората става и разходки но искам нещо по лекичко като този ще съм благодарен ако някой ми разясни малко по подробно за да си направя сметка.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X