Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Каква машина като за първи мотор?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Каква машина като за първи мотор?

    Благодаря много за информацията.Точна това ме интересуваше, защото знам ,че на изф 426 често правят проблем с 3 скорост,започва да изключва , а ремонта е около 300 лева ...Наистина ще ми е доста трудно да си избера правилния мотор...

    Коментар


    • #32
      До: Каква машина като за първи мотор?

      Здравейте,

      на 15 години съм, нямам опит с мотор със скорости, един път карах една хонда 650 ендуро и това е.. а сега съм на прага да си купа мотор и се колебая между SX и RM, също се колебая за кубиците на мотора.. доколкото прочетох за мен би било по добре да си взема един 125 кубиков мотор но се съмнявам в това че ще ми е слаб.. винаги съм търсил високите скорости и ми е голям мерак да си взема един 250 2 тактов...

      Вие какво мислите? RM или SX? 125 или 250 (2 такта)?

      Благодаря.

      Коментар


      • #33
        До: Каква машина като за първи мотор?

        А как така се съмняваш че ще ти е слаб,като не си се качвал?Ако мислиш да караш по трасетата,се вслушай в съветите във форума.Направи 100-тина часа по трасетата и някопко пъти по толкова във фитнеса и тогава ще решиш дали можеш да се качиш на 250-2Т.За начинаещ 250-2Т-това е най прекия път до ортопедиятя. А SX или RM-въпрос на лични симпатии,стига да е в добро състояние.

        Коментар


        • #34
          До: Каква машина като за първи мотор?

          Първоначално публикуван от Илиан Трифонов Преглед на мнение
          Здравейте,
          Илиане, при теб въпроса е не - 125 или 250
          При теб въпроса е 85 или 125сс.

          Бъди сигурен, че 125-цата ще те вее като суха кърпичка

          250сс въобще не го и сънувай!
          Много си далеч от времето в което би могъл дори и да пробваш такъв мотор...

          Коментар


          • #35
            До: Каква машина като за първи мотор?

            Първоначално публикуван от isidorov Преглед на мнение
            А как така се съмняваш че ще ти е слаб,като не си се качвал?Ако мислиш да караш по трасетата,се вслушай в съветите във форума.Направи 100-тина часа по трасетата и някопко пъти по толкова във фитнеса и тогава ще решиш дали можеш да се качиш на 250-2Т.За начинаещ 250-2Т-това е най прекия път до ортопедиятя. А SX или RM-въпрос на лични симпатии,стига да е в добро състояние.

            125cc- 40 коня.. не са малко но аз малко се влиая от на хората мнението, аз съм от гр. Сопот и там имаме много карачи на MX и повечето са 91/92/93 набор тоест със 1/2/3 години по големи от мен и 90% от тях са на 450cc MX-ове...

            но аз не си правя сметка че те са минали първо през по малките класове

            Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнение
            Илиане, при теб въпроса е не - 125 или 250
            При теб въпроса е 85 или 125сс.

            Бъди сигурен, че 125-цата ще те вее като суха кърпичка

            250сс въобще не го и сънувай!
            Много си далеч от времето в което би могъл дори и да пробваш такъв мотор...
            Бач. Жоро ти сериозно ли? 85cc?

            Аз съм 72 килограма на 181 висок смисъл такъв че не съм някой слабичък.. с това искам да те питам все още ли подържаш тезата че "125cc ще ме вее като суха кърпичка"?

            Найстина аз не знам мошноста на 125цата както не знам мошноста и на 250ката но мисля че 85 ще ми е малко...

            И добре, 250cc (2 такт) го изключвам, така като и изключвам 85cc но сега работата е между 125cc и 250cc (4 такт). И двата са в клас MX2 по принцип ги дават еднакви но вие кой ми пропоръчвате?

            Благодаря.

            Коментар


            • #36
              До: Каква машина като за първи мотор?

              карам ктм125сх и ми е пьрвия , кросов мотор .От на4ало така ме плашеше,4е се 4удих дали даго махна .та сьс кросов мотор шега не бива . Не прощава грешките

              Коментар


              • #37
                До: Каква машина като за първи мотор?

                Първоначално публикуван от Илиан Трифонов Преглед на мнение
                Здравейте,

                на 15 години съм,
                72 килограма на 181 висок

                250cc (2 такт) го изключвам, така като и изключвам 85cc но сега работата е между 125cc и 250cc (4 такт). И двата са в клас MX2 по принцип ги дават еднакви но вие кой ми пропоръчвате?

                Благодаря.
                К`во правите вие бе момци , растете като гъби...
                Браво, браво... бъди здрав!

                85ца ще ти е малка като габарити, определено.
                И да, тезата ми, че 125цата ще те вее, я поддържам!
                Взимаш си 125 2т или 250 4т, учиш се на него, до като не започнеш да го изрезваш до прекъсвач от завоите и тогава вече сам ще знаеш какво искаш да караш - дали да си останеш на малките или да се качиш в големия клас.
                А това дали да е 4т или 2т е въпрос на лично усещане, вкус и възможности. Никой не може да ти даде точно предложение и съвет какво да си вземеш, щото всеки човек е с различни вкус и пристрастия.

                Имай предвид, че много от професионалните състезатели предпочитат да си карат в малкия клас, дори на определени трасета с малката кубатура се дават по-добри времена от колкото с големите машини

                И за да караш добре, не е важно колко коня имаш между краката, а колко мозък и кураж имаш в главата

                Коментар


                • #38
                  До: Каква машина като за първи мотор?

                  Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнение
                  К`во правите вие бе момци , растете като гъби...
                  Браво, браво... бъди здрав!
                  Мерси, мерси за комплиментите и пожеланията .

                  Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнение
                  85ца ще ти е малка като габарити, определено.
                  И да, тезата ми, че 125цата ще те вее, я поддържам!
                  Взимаш си 125 2т или 250 4т, учиш се на него, до като не започнеш да го изрезваш до прекъсвач от завоите и тогава вече сам ще знаеш какво искаш да караш - дали да си останеш на малките или да се качиш в големия клас.
                  А това дали да е 4т или 2т е въпрос на лично усещане, вкус и възможности. Никой не може да ти даде точно предложение и съвет какво да си вземеш, щото всеки човек е с различни вкус и пристрастия.

                  Имай предвид, че много от професионалните състезатели предпочитат да си карат в малкия клас, дори на определени трасета с малката кубатура се дават по-добри времена от колкото с големите машини

                  По принцип винаги са ми харесвали повече 2т, никога не ме е привличал така силно 4т като например 150, 250 или 450. Винаги са ме радвали повече 2т както сега са 85, 125 или 250. Но проблема е че в темата на Ясен пише следните неща:

                  Първоначално публикуван от iassen Преглед на мнение
                  Двутактови: ( 2Т )


                  125сс - За възрастен или 16-17-18 г. младеж това би трябвало да е първата стъпка. Моторите са по около 40 коня на около 100 килограма пълно тегло. Това е много мощност.
                  Този мотор има чувствителна разлика между ниски и високи обороти- на ниски няма мощ, докато изведнъж има нещо като взрив и рязко влиза във високите. Там се разгръща истинския му потенциал. Обикновено тези мотори се вдигат от газ на трета скорост, когато влязат рязко във високите. Задачата на моториста е да държи мотора винаги на високи обороти- това изисква доста работа със скоростите и съединителя, което не е лесно за свикване, но един път привикне ли се е много забавно и след това другите мотори, макар и по-силни , практически са по-лесни за каране. Неприятна особеност е, че ако се кара дълго време (10-20 мин.) на ниски, без да се продухва с газ, мотора се задръства и задавя. Направен е да се кара на високи обороти.
                  А това ме притеснява защото тъй като съм начинаещ, може да ми е трудно да го държа във високите.

                  А относно 4т пише:

                  Първоначално публикуван от iassen Преглед на мнение
                  Четиритактови ( 4Т )

                  250сс - Този мотор е с истински, големи габарити и се равнява по мощност на 125 2Т. Около 40 коня + . Подходящ е за начинаещи, може би дори повече от 125 2Т, защото няма такава специфика на каране, мощността му е равна (по-силно изразена във високите обороти), но без изненади по кривата. Може да се кара и бавно, чувства се лек, прощава грешките с газта, спира отлично и окачването поема неравностите наистина добре. Така и да не прескочиш някой скок или да врътнеш газта в неподходящият момент имаш по-голям шанс да ти се размине. Същевременно един път овладян, мотора е напълно способен да надмине и по-големите кубатури. Много експерти го предпочитат пред 450, заради лекотата му напълно достатъчната му мощност.
                  А пак казвам че винаги съм бил по-голям мераклия на 2т.

                  Затова пак питам 125 (2т) или 250 (4т)?

                  Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнение
                  И за да караш добре, не е важно колко коня имаш между краката, а колко мозък и кураж имаш в главата
                  Относно това, като се кача на мотор (както вече съм казал, само малки мотори съм карал т.е. скутери и тем подобни) главата ми е само как да го изрежа, как да го изправя на една гума, общо взето неща с който да си направя кефа .

                  Благодаря.

                  Коментар


                  • #39
                    450 крос не ти трябва ако не си карал, тази машина е за напреднали, един приятел който по принцип си е моторджия кара yzf r6, но не беше карал крос и си купи нов yz 450f, и така и не се научи да го кара като хората просто този клас е много труден за начинаещи да се учат на него, само ще те стресне. трябва ти или 250 4т крос или некакво по леко ендуро. Ако ще караш кросов мотор на офроуд трябва да му смениш забаците защото кроса има по дълги скорости от ендурото и като цяло за катерене е по труден, ама ако му свикнеш после с ендуротата няма да те хванат

                    Илиян 250 4т ще ти бъде много по лесно да се научиш да караш добре, също и по приятно за каране, 125 2т е по сложния вариянт за начинаещи,защото както спомена колегата там мощността идва из веднъж, докато 2504т има мощност от ниски до високи обороти, 4т определено по лесно и приятно за каране
                    Последно редактирано от Жоро Донечки; 23-04-10, 13:21.
                    [SIZE=4]HONDA CRF 450 R 2005[/SIZE]

                    Коментар


                    • #40
                      До: Каква машина като за първи мотор?

                      Въпрос? Искам да ви попитам с какъв мотор да започна.
                      Карал съм Балкан 50. Аз съм на 15 години, около 65 кг. и 175 см. висок.
                      Последно редактирано от Chinela; 09-04-10, 14:54. Причина: Правопис.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Каква машина като за първи мотор?

                        http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...354#post986354 Прегледай тази тема.По-конкретно поста на Ясен.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Каква машина като за първи мотор?

                          Първоначално публикуван от Илиан Трифонов Преглед на мнение
                          Здравейте,

                          на 15 години съм, нямам опит с мотор със скорости, един път карах една хонда 650 ендуро и това е.. а сега съм на прага да си купа мотор и се колебая между SX и RM, също се колебая за кубиците на мотора.. доколкото прочетох за мен би било по добре да си взема един 125 кубиков мотор но се съмнявам в това че ще ми е слаб.. винаги съм търсил високите скорости и ми е голям мерак да си взема един 250 2 тактов...

                          Благодаря.
                          колега 250 2т , искам само да ти напомня нещо незнам доколко си наясно с въпроса който задаваш, защото тук си в раздела мотокрос, а не в ендуро; значи между 250 крос и 250 ендуро има разлика във мощността от земята до небето. Значи ако питаш дали ще ти е подходящо някакво 200- 250куб. 2т ендуро ще ти кажа да може, НО ако смяташ да си купиш за първи мотор 250 2т крос искам да ти кажа че никога няма да се научиш да го караш защото просто не е мотор за начинаещ, а за професионалисти!
                          Незнам дали си наясно че 125сс крос(стегнат) върви повече от 650 ендуро?

                          ПС: на другия младеж който иска да си купува yzf426 за първи мотор, момчета вие и двамата можете да си купите 250 2т другия 426 и да си мислите че ги карате; ако искате да се научите да майсторско каране трябва да започнете първо с по малки кубици! Няма да обеснявам защо, ако някой мисли че греша да каже
                          Последно редактирано от danail612; 27-04-10, 05:34.
                          [SIZE=4]HONDA CRF 450 R 2005[/SIZE]

                          Коментар


                          • #43
                            До: Каква машина като за първи мотор?

                            Първоначално публикуван от danail612 Преглед на мнение
                            колега 250 2т , искам само да ти напомня нещо незнам доколко си наясно с въпроса който задаваш, защото тук си в раздела мотокрос, а не в ендуро; значи между 250 крос и 250 ендуро има разлика във мощността от земята до небето. Значи ако питаш дали ще ти е подходящо някакво 200- 250куб. 2т ендуро ще ти кажа да може, НО ако смяташ да си купиш за първи мотор 250 2т крос искам да ти кажа че никога няма да се научиш да го караш защото просто не е мотор за начинаещ, а за професионалисти!
                            Незнам дали си наясно че 125сс крос(стегнат) върви повече от 650 ендуро?

                            ПС: на другия младеж който иска да си купува yzf426 за първи мотор, момчета вие и двамата можете да си купите 250 2т другия 426 и да си мислите че ги карате; ако искате да се научите да майсторско каране трябва да започнете първо с по малки кубици! Няма да обеснявам защо, ако някой мисли че греша да каже
                            Другото което е, че разликата в мощността на 2Т и 4Т също е огромна и 250 2Т е доста силно за напреднали, пък камо ли за начинаещи /за първи мотор няма смисъл да говорим/... един приятел също беше много зарибен да си взема 250 2Т крос защото мислеше, че 125 ще му е слаб... е аз му говорих говорих не ме послуша... след известно време му се отдаде възможност да пробва Yamaha YZ 85cc похвали ми се той и аз естествено се сетих за 250 2т-то и го питам още ли искаш 250 2Т, той ми вика ааа не не то 85-то как ме дърпа ше ми скъса ръцете като влезе в обороти... и аз викам еми казах ти ама не ме слушаш така че не си мисли, че ще ти е слаба 125-цата ама ВЪОБЩЕ!
                            [IMG]http://img.userbarz.com/18/3586.gif[/IMG]

                            Марин Маринов - 0885114702

                            Коментар


                            • #44
                              До: Каква машина като за първи мотор?

                              Първоначално публикуван от danail612 Преглед на мнение
                              колега 250 2т , искам само да ти напомня нещо незнам доколко си наясно с въпроса който задаваш, защото тук си в раздела мотокрос, а не в ендуро; значи между 250 крос и 250 ендуро има разлика във мощността от земята до небето. Значи ако питаш дали ще ти е подходящо някакво 200- 250куб. 2т ендуро ще ти кажа да може, НО ако смяташ да си купиш за първи мотор 250 2т крос искам да ти кажа че никога няма да се научиш да го караш защото просто не е мотор за начинаещ, а за професионалисти!
                              Незнам дали си наясно че 125сс крос(стегнат) върви повече от 650 ендуро?

                              Здравей приятелю,

                              подечртавам думите "колега 250 2т "... значи аз съм начинаещ и мисля че затова искам помощ относно въпроса и мисля че това "подиграване" е излишно .. та нали за това е този форум /между многобройните му други цели/ за да си помагаме взаймно...

                              Относно темата, ако погледнеш един от отговорите ми ще разбереш че 250 2т съм го отписал, ето цитирам:

                              Първоначално публикуван от Илиан Трифонов Преглед на мнение
                              И добре, 250cc (2 такт) го изключвам, така като и изключвам 85cc но сега работата е между 125cc и 250cc (4 такт). И двата са в клас MX2 по принцип ги дават еднакви но вие кой ми пропоръчвате?
                              Също така искам да отбележа че не съм объркал раздела ... да искам КРОСОВ мотор и затова се колебая между крос моделите на Сузуки и КТМ съответно "RМ и SX". Oтносно 650cc ендуро го споменах за да отбележя опита ми при мотор със скорости.

                              И да.. запознат съм че разликата в мошноста между ендуро и крос е от земята до небето.

                              Благодаря все пак.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Каква машина като за първи мотор?

                                Първоначално публикуван от Илиан Трифонов Преглед на мнение
                                Здравей приятелю,

                                подечртавам думите "колега 250 2т "... значи аз съм начинаещ и мисля че затова искам помощ относно въпроса и мисля че това "подиграване" е излишно .. та нали за това е този форум /между многобройните му други цели/ за да си помагаме взаймно...

                                Относно темата, ако погледнеш един от отговорите ми ще разбереш че 250 2т съм го отписал, ето цитирам:



                                Също така искам да отбележа че не съм объркал раздела ... да искам КРОСОВ мотор и затова се колебая между крос моделите на Сузуки и КТМ съответно "RМ и SX". Oтносно 650cc ендуро го споменах за да отбележя опита ми при мотор със скорости.

                                И да.. запознат съм че разликата в мошноста между ендуро и крос е от земята до небето.

                                Благодаря все пак.
                                Ей младеж пак ме разсмиваш, виж сега: 1. с удоволствие винаги помагам на всички начинаещи моторжий стига да има нужда; Изобщо НЕ ти се подигравам, просто ти обяснявам, ако не ти е интересно не чети.
                                2. Няма как да не ми стане смешно на въпроса подходящ ли ще ти е 250сс 2т за първи, това става така защото не четеш това което колегите са написали специално за начиещи мотористи като теб, а те са публикували предостатъчно материал за четене(не говоря само за тази тема има и други) ; Както беше казал някъде колегата Жоро Донечки четенето е по лесно от писането!
                                Успех с избора на мотор
                                [SIZE=4]HONDA CRF 450 R 2005[/SIZE]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X