Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на мотор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
    120 км/ час вдига тоя мотор, ако е въпроса за 120 км/час и за мазохизъм...
    Така де...
    Също и LC4 690 КТМ е тотално лишен от комфорт по асвалта. Който не вярва - уреждам тест...докато не го е продал човека

    Панайот Бърдарски
    0887 60 77 22

    Коментар


    • #17
      Направо прочетох описание на Кавазаки КЛЕ 500... Е... малко е по-тежък, ама...
      edoors.bg- Джаджи за врати и врати

      Коментар


      • #18
        Кавазаки КЛЕ 500. Два цилиндъра, два карбуратора 45 коня, 192 кила пълен зареден. За пътешествия и за магистрали става, но за гората не особено, защото клиренса му е 18 см. Рядко срещани са, като последните са произведени през 2007 год. Из България обикновено се продават доста по-стари.
        Трябва да се има в предвид, че конете, които обявяват японците на техните мотори са на коляновият вал, така че на задната гума са няколко коня по-малко.
        Конете, които обявяват БМВ и КТМ са точно на задната гума, а не на коляновият вал на двигателя.
        Последно редактирано от ВладиЧ; 31-08-23, 15:52.
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от pansim Преглед на мнение

          Така де...
          Също и LC4 690 КТМ е тотално лишен от комфорт по асвалта. Който не вярва - уреждам тест...докато не го е продал човека
          Комфорт по асфалта и леко ендуро са съвсем противоположни неща. А и темата е в раздел мото-крос. Аз никъде не видях че автора търси комфорт по асфалта. И без твоето уреждане за тест , мога да заявя , че КТМ690 осигурява комфорт по всякакви пътища/ по магистрали не карам мотори/.
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • #20
            Абе комфорт... Какъв комфорт с тая седалка широка само 15 см? Това направо ти разцепва задника на две. На моето БМВ е 30 см широка седалката, но това не значи, че го карам по магистрали. Но за туризъм и асфалт става. Случва се и в гората да го вкарам, но не и в най-големият батак... Внимателно подбирам, къде да го карам по черно.
            Така стоят нещата. Образно казано гора и магистрала са несъвместими неща при моторите. Или едното, или другото. При двете заедно се налагат големи компромиси с машината и от страна на водача, или за сметка на едното, или на другото. Избираш, кое точно предпочиташ и такава машина купуваш.
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X