Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Новият YZ 450F, 2010
Свий
X
-
До: WR domination - синята мания
Първоначално публикуван от iassen Преглед на мнениеХм 4 клапана. Вече с един вал ли ще е?
Коментар
-
До: WR domination - синята мания
Абе като гледам най-интересното е, че са разменили местата на всмукателения и изпускателния отвор. Това си е нововъведение.
И тая кривка зад цилиндъра как са я събрали.
Така поне при падане няма да се мачка, щото до сега странично си беше уязвима.
Иначе пише че има нова 4 клапанова глава, която замества старата 5 клапанова. Може би с прецизната работа на инжекциона е отпаднала нуждата от 5ти клапан.
Валовете съм сигурен, че ще си останат два, няма начин да е друго...
Коментар
-
До: Новият YZ 450F, 2010
И малко скици
Но вижте на скиците какво пише Aug. 7, 2008... Така че не е гаранция, че това е крайния вид на модела.
Официална информация май все още не е излязла.Последно редактирано от Жоро Донечки; 21-07-09, 10:10.
Коментар
-
До: WR domination - синята мания
Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнениеАбе като гледам най-интересното е, че са разменили местата на всмукателения и изпускателния отвор. Това си е нововъведение.
И тая кривка зад цилиндъра как са я събрали.
Така поне при падане няма да се мачка, щото до сега странично си беше уязвима.
......
Валовете съм сигурен, че ще си останат два, няма начин да е друго...
Логично е да се появи и при мотоциклетите, да видим какво ще покаже практиката.born to be wild
Кольо Ковачев
Коментар
-
До: Новият YZ 450F, 2010
Ето малко повече подробности за този модел
http://www.yamaha-motor.com/sport/pr...9/0/specs.aspx
Коментар
-
До: Новият YZ 450F, 2010
Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнениеМай вече и аз започвам да харесвам този мотор.
Има го в червено/бяло и е с титаниеви клапани при това вече са 4.
Най-върлите фенове на Honda мисля са тези които не са имали Yamaha,защото Yamaha е пред Honda и винаги е била-през 98г Yamaha пускат кросовия YZ400F,участват с него и на Paris-Dakar/WR400F/
През 2001г пускат 250F а през 2002г - 426,2003 година излизат и 250 със стартер и 450,чак тогава бързайки защото изостават Honda пускат своя CRF,но с доста грешки/които имат и до днес / макар и с алуминиева фаца,и малко по бърз той си остава неудобен и недоизпипан/надпреварата между CCCP и USA за излизане в орбита/
Yamaha и при MotoGP пак показаха на Honda /които не можаха да откраднат / "пружините" на клапаните с които дадоха добри времена
За мен Yamaha е по-добрата марка,моделите им са здрави и доизпипани...
....нищо лично към червените фенофе-просто факти
Коментар
-
До: Новият YZ 450F, 2010
Първоначално публикуван от Shifta Преглед на мнениеНай-върлите фенове на Honda мисля са тези които не са имали Yamaha,защото Yamaha е пред Honda и винаги е била-през 98г Yamaha пускат кросовия YZ400F,участват с него и на Paris-Dakar/WR400F/
През 2001г пускат 250F а през 2002г - 426,2003 година излизат и 250 със стартер и 450,чак тогава бързайки защото изостават Honda пускат своя CRF,но с доста грешки/които имат и до днес / макар и с алуминиева фаца,и малко по бърз той си остава неудобен и недоизпипан/надпреварата между CCCP и USA за излизане в орбита/
Yamaha и при MotoGP пак показаха на Honda /които не можаха да откраднат / "пружините" на клапаните с които дадоха добри времена
За мен Yamaha е по-добрата марка,моделите им са здрави и доизпипани...
....нищо лично към червените фенофе-просто факти
Коментар
-
До: Новият YZ 450F, 2010
Ямаха наистина са направили страшно много нововъведения в този мотор, нетипично за японците да пускат толкова нови неща наведнъж а не постепенно 2-3 години в последствие. Явно имат още много несподелени с нас новости които ще останат за модела през 2012-214-та
Изцяло нова рама направена от няколко типа алуминий и флекс зони, изцяло нов заден амортисор и окачване, смъкнат център на тежестта, резервоара е свален по-надолу и прибран по към центъра на рамата, коляновия вал с цел да е и той към центъра на мотора не е под хода на буталото а и той изместен. Ауспуха с тази кривка наподобява резонатор на 2Т мотор с цел подобряване на работата при ниски и средни обороти. Специално мини устройстово за програмиране на инжекциона. Просто този път са се уляли от новостиHusqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
Коментар
-
До: Новият YZ 450F, 2010
Първоначално публикуван от garkoff Преглед на мнение..факт е че в България се кара много повече CRF отколкото която и да е Ямаха,за справки -вижте например mobile.bg,или лични впечатления,едвали ще се различават много от истинатаHusqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар