Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Новият YZ 450F, 2010

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Новият YZ 450F, 2010

    Първоначално публикуван от Shifta Преглед на мнение
    Yamaha и при MotoGP пак показаха на Honda /които не можаха да откраднат / "пружините" на клапаните с които дадоха добри времена
    Доста се отклоняваме от темата, но няма как да го подмина!
    В Мото ГП Ямаха си беше "кръгла О" !
    Хонда тупаха на ред в Кралския клас и при 2 тактовите и след това при 4т цяло десетилетие и Дуън и Кривие, после с Роси, който кара 1 година NSR 500 и от следващата година се качи на 4 тактовата Хонда.
    Обаче умниците от Хонда не поискаха да му вдигнат кинтите, Ямаха ги надцака, взе генийчето от Италия и започна да печели.
    НО печелеше и продължава да печели с Клизма! Ако не беше Роси Ямаха още да нямат шампионска титла. Това е самата истина.
    А Хонда не печелеше, а Доминираше!
    Факт оставил отпечатък назад във времето!

    Но това са прототипни машини и не мисля, че трябва да ги намесваме в серийното производство и коментарите ни за него. Особено в такива сериозни теми.
    Както и машините от Дакар, макар и да са по-близки до серийните.
    Придържайте се към това, което се предлага в магазина, всичко останало е популизъм в истинския смисъл на думата


    Първоначално публикуван от garkoff Преглед на мнение
    факт е че в България се кара много повече CRF отколкото която и да е Ямаха,за справки -вижте например mobile.bg
    Гърков, е те тука си се объркал тотално. Специално ИЗ и ВР в България доминират в пъти над всички ЦРФи у нашенско.
    А точно мобилето неможе да ти е никакъв коректив.
    Последно редактирано от Жоро Донечки; 09-09-09, 10:31.

    Коментар


    • #17
      До: Новият YZ 450F, 2010

      Абе Ямахата си е Ямаха две мнения няма

      Коментар


      • #18
        До: Новият YZ 450F, 2010

        ..МНОГО странни ми изглеждат тази година ямахите..
        сигурно с времето ще им свикнем
        но в момента на първото виждане си казваш..а стига бе тва не може да е ямаха
        тази концепция е с толкова нови неща че със сигурност ще има много за доизглаждане идните години но..наистина впечатляващо и много смело..при това точно в годината на най тежката криза от много години на сам за отрасъла
        между другото канонадъл една американска фирма за велосипеди преди доста години бяха пуснали нещо подобно - 4 такта инжекциона отпред цилиндъра на зад наклонен и с алу рама ..но явно бе твърде революционно за времето си

        Коментар


        • #19
          До: Новият YZ 450F, 2010

          Първоначално публикуван от garkoff Преглед на мнение
          Донякъде си прав,но Ямаха винаги си е бил "дървен" мотор,Хонда от своя страна мисля че залагат повече на удобната стойка на ездача,елегантност (боже мили..) и други неща за които точно в момента забравих ..факт е че в България се кара много повече CRF отколкото която и да е Ямаха,за справки -вижте например mobile.bg,или лични впечатления,едвали ще се различават много от истината
          Е какво да кажа за мобиле-то.Продават ги защото не искат да ги карат
          Това наистина е един нов мотоциклет.Доста различен и се надявам да се кара безпроблемно като стария.

          Коментар


          • #20
            2010 YZ 450 - изненааадааа

            Гледам и се радвам на гледката. Новата 2010 ямаха YZ450 просто радва окото от всякъде (е, почти отвсякъде) Хората се постарали и направили наистина нов мотор. Нов двигател със съвсем нова компановка. Изпускателната тръба навита като свинска опашчица, а филтъра вместо зад резервоара сега е пред него ИНЖЕКЦИОН - ключовата дума занапред. А много хора си мислеха, че ямаха са се отпуснали
            Единственото което ме подразни леко са ЧЕТИРИТЕ титаниеви клапана на цилиндъра. Хубаво си бяха с 5, но явно конструкцията е наложила да са с един по-малко.
            Тия дни си говорихме с Митков, че на новия хусаберг няма как да му се изкриви изпускателната тръба защото е зад рамката, но тука изненадата е пълна. Все едно няма тръба Ето как хитро, без да въртят цилиндъра в странни положения, са успели да метнат центъра на тежестта към средата на мотора.
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2010_YZ450F_blu.jpg
Прегледи:1
Размер:56.8 КБ
ID:5122448
            2010 CRF 250 R

            Коментар


            • #21
              До: Новият YZ 450F, 2010

              ..да колкото го гледам и аз все повече ми харесва..безспорно ще си е яко човек да си вземе такова нещо..
              ако имах тази възможност..на момента бих го взел това нещо..
              и предполагам много хора ще постъпят точно така..това ще си е актуално и ще държи цена още много време
              с този "тоол" ще може да се наглася поведението а като знам сега 450 уз то колко лека се усеща и приятно се кара тази сигурно ще е още по...
              ..да не говорим за гъзарията да се покажеш с това нещо на пистата..а то май 90% от народа..ги взима точно за "стил" тези играчки

              Коментар


              • #22
                До: Новият YZ 450F, 2010

                Много високо ценя революционните новости които Yamaha въведоха последната година, както в пистовия си модел R1 2009, така и сега в кросовия. Въпреки всички сектантски мнения за Хонда или Ямаха, почти всяка година различна марка взима връх в съревнованието със модела си. Сега за пръв път от 10 години харесвам толкова много сините.
                С YZ450 F 2010 са направили не една а няколко крачки и вадят мотор, който изглежда от бъдещето. Мисля, че новата конфигурация ще даде много предимства и ще наложи нови стандарти. Разбира се, че е възможно с всички тези нововъведения модела да има своите "детски болести" (както Митков отбеляза), които ще бъдат отстранени в следващите години, но скока е толкова голям, че не бих се замислил изобщо ако сега си избирах нов мотор. Мисля, че в близко бъдеще всчики едноцилиндрови малко по малко ще минат на тази схема. За сега производителите са 2- Хусаберг (които бяха първи) и Ямаха.
                ПП. А инжекциона просто вече ми се струва задължителен за всеки нов модел!
                К. Кулев

                Коментар


                • #23
                  До: Новият YZ 450F, 2010

                  Ето едно обобщително клипче за разбиращите английски..

                  http://www.youtube.com/watch?v=S35Nl7phuLg
                  http://pics.deepseek.net/bitbucket/QKO.gif

                  Коментар


                  • #24
                    До: Новият YZ 450F, 2010

                    http://www.youtube.com/watch?v=8a9EE...layer_embedded


                    http://motocross.transworld.net/2009...yamaha-yz450f/
                    [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

                    Коментар


                    • #25
                      До: Новият YZ 450F, 2010

                      Ето още едно много интересно клипче за устройството на Ямахата.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Новият YZ 450F, 2010




                        http://www.yamaha-motor.com/sport/pr...2/0/video.aspx
                        Последно редактирано от Chinela; 11-09-09, 20:13.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Новият YZ 450F, 2010

                          2010 YZ450F!
                          Прочетете това, запомнете го и след това изгорете компютъра си, за да сте сигурни, че тази информация няма да попадне в грешни ръце!






                          Новият заднонаклонен цилиндър на YZ450F e революционен напредък, който постига недостижимо централизиране на тежестта, концентрирайки тежестта в средата на машината. Този чисто нов дизайн сменя и традиционните места на всмукателните и изпускателните колектори, поставяйки леката кутия на въздушния филтър и дроселовата клапа отпред. Това води до централно разпределение на масата, което помага за по-пъргаво и отзивчиво управление, като същевременно постига и сравнително права линия на всмукателните колектори за отлична ефективност на изгарянето, което води до повишена мощност.



                          1. Цилиндърът е изместен, така че мотовилката е вертикална в момента на най-голямо изгаряне, намалявайки триенето на буталото срещу стената на цилиндъра, което може да намали мощността. Това означава по-бърза отзивчивост.

                          2. Новата цилиндрова глава с 4 титаниеви клапана пасва на инжекционната горивна система, разработена специално за YZ450F. Настройва се мигновенно за да променя въздушно-горивната смес, в зависимост от надм.височина и температурата, което позволява на мотора да има еднакви характеристики, независимо от терена.





                          3. Чисто новата алуминиева двойноразклонена(Bilateral Beam-не можах да го преведа) рамка доставя превъзходна устойчив и корав баланс, който спомага двигателя за несрещано досега леко управление и завиване. Резултатът? Най-добре завиващия, най-пъргав 450F за всякакви условия на писта.

                          4. Преработения изглед води до по-съвременния изглед на мотора, включвайки предния и задния калник, капакът на всмукателите, предния протектор на вилката, мястото за номера, както и резервоара и седалката.

                          5. По възможност GYTR Power Tuner позволява на фирмите за доработки на мотори да настройват горивовъздушата смес и предварението на запалването, за да се постигне синхрон между конкретната писта и възможностите на състезателя, за да се използва максимума на двигателя.

                          6. Заднонаклонения двигател е позволил на инженерите да създадат прави всмукателни и изпускателни портове, създавайки най-правия път за въздуха в инжекционно пълнения двигател за невероятно поведение.





                          7. YZ450F използва инжекционна система с понижена консумация с инжектор с 12 дупки за перфектно разпръскване/впръскване на горивото. 44мметровата дроселова клапа на Кейхин е създадена за лесен старт с интегриран бутон за студен старт и ключ за регулиране на празния ход. Yamaha FI постига оптимално количество на горивовъздушната смес на всякакви височини и широк диапазон от температура за неповторима отзивчивост на подаваната газ.

                          8. 14 волтовия (на 110вата) генератор захранва инжекционната горивна система.



                          9. 4 титаниевите клапани на цилиндровата глава и горивна камера с форма на "затворен покрив" постига отлична ефективност на изгарянето и неподозирана мощност.

                          10. Профила на разпределителния вал на смукателните и изпускателните клапани се променя, за да увеличи работния ъгъл на клапана и повдигането на клапана, за най-добро представяне при всякакви обороти.





                          11.По-големия 97.0мм вътрешен диаметър и 60.8мм по-къс ход, с по-висока 12.5:1 компресия, създава горивна камера, която доставя наистина впечатляваща мощ.





                          12. Кутията на въздушния филтър е променена, за да се съобрази с новия вид на двигателя. Поставяйки я напред това я предпазва от мръсотия и пясък, идващи от задната гума и далеч от смукателната система.





                          13. Новият колектор на ауспуха в "торнадо стил" с резонатор ефикасно продухва/отвежда газовете в ауспуха и помага на двигателя да постигне изключителните си характеристики в ниски-до-средни обороти по отношение на мощността, докато дългият 150мм заглушител спокойно посреща последните стандарти за нивото на шум, без за целта да жертва мощност.


                          14. Частите по трансмисията и съединителя са променени напълно, за да дадат на състезателя отлично усещане при смяна на скорости.

                          15. Алуминиевата рамка(виж по-горе: ) ) е създадена от внимателно подбрана комбинация от усилен и пресован алуминий с 16 части, за точния твърд и устойчив баланс и ниско тегло. Изключително симетричния дизай на рамката помага за леко владеене на мотора, позволявайки на състезателя да влиза и излиза в завои колкото се може по-бързо, оставяйки състезанието зад себе си.

                          16. Новия скид плейт(тава J ) е изработен от здрав полипропилен за отлична защита и ниско тегло.

                          17. Люлеещото се рамо и задния амортисьор са променени, като амът е монтиран на централната ос на рамката, възползвайки се от предимството на освободеното място, което вече не е необходимо за кутията на въздушния филтър. Тази оптимизирана комбинация доставя изключително линейно представяне за перфектно поемане на неравностите и страхотно поведение в завои.

                          18. Предния амортисьор на KYB вече има 10мм по-дълъг ход за отлично усещане и поемане на неравностите.





                          19. Задния амортисьор на KYB е с голяма вместимост на резервоара и 50мм бутало за по-постоянен контрол.

                          20. Новия резервоар за горивото е разположен под седалката, спомагайки централното разпределение на тежестта. Седалката е дълга и равна, за да може състезателят да се движи свободно.



                          22. Новия заден пиньон има интересна форма и ниско тегло.




                          23. Тройникът на предницата е променен с промяна нанаклона от 25 на 22мм за нееднакво поведение в завои(тук малко няма смисъл, ама думата това си значи). Кормилото на Про Тейпър са регулируеми по 4 начина, за да паснат на широк спектър от състезатели.

                          24.Предният и заден калници, както и мястото за номера, страничните панели и предния протектор на вилката са променени в по-агресивна форма. По-малко пластмаса е използвана, за да се покаже леката алуминиева рамка.



                          25. Горивната помпа е малка и лека.




                          Статията е оттук : http://www.motocrossactionmag.com/ME...5B8C7C4CD6C193


                          Всеки, който има желание и види грешки в превода - моля да ги отбележи, ще ги коригирам.
                          Per aspera ad astra.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Новият YZ 450F, 2010

                            Леле, чак взе и на мен да ми харесва. Много напредничав мотор. Това дето въздуха влиза отзад, а газовете излизат отпред винаги ми се е струвало малко странно. Пък и централизираната маса с резервоар под седалката и двигателя....май всичко си е на мястото така. Добре е и за индустрията- ще накара и другите да не си къткат тайните, а да ги вкарват в производство.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Новият YZ 450F, 2010

                              НИКОЙ, никой, НИКОЙ НЕ Е ПРОРОК В СОБСТВЕНАТА СИ СТРАНА

                              - Браво на Ямаха че изкараха модерни решения (обърнат цилиндър, резервоар под седалката, инжекцион, централизиране на теглото) и тъй нтааатаак.


                              И всичко това - едва 10 години след Cannondale

                              Американската фирма за велосипеди, която в края на 90те години инвестира 46 600 000 долара, изкара мотоциклет с гореизброените технически решения, който беше гениален за времето си но чиито детайли успя толкова качествено да не-доклати че в крайна сметка фалира.

                              Е, за разлика от Ямахата Cannondale идваше и с ел. стартер.




















                              Браво на щатската АТК, която закупи мотициклетния бранш от фалиралите Cannondale в началото на 2000те, оправи конструктивните проблеми на двигателя и инжекциона за три месеца, и си продава ATK 450 и нагоре до ден днешен.






                              Но най-вече БРАВО, БРАВО, ТРИЖДИ БРАВО на Ямаха за това че откриха топлата вода - в случая хем топла, хем мокра

                              Ееее, майтапя се де. Но едвам едвам
                              Последно редактирано от Goblin; 13-09-09, 18:49.
                              Издъних се на Тюринг теста

                              Коментар


                              • #30
                                До: Новият YZ 450F, 2010

                                Остава сега и всичко това да бъде реализирано във новия WR, и директно тръгвам към магазина
                                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                                Суперскан България www.decbg.com
                                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X