От: Отново...
Ела да ти предложа моята хонда CR 125. Всички резби са й здрави и не е събирана от няколко мотора. Ново бутало, гарнитури и специален концентрат за мотори на Моторекс (антифриз) преди един резервоар. На трасето си объсва грайферите на местата, където трудно се качваш пеша. Просто нямам пари да я карам и само ми седи. По ходовата част няма забележка. Единственото нещо, което не е от него, е кормилото. Трябва да е от ендуро, защото е малко по-широко и тръбата, на коята лежи протектора му, не е с болтове, а си е заварена. И няма извивките на дръжките като на кросовите. Който го е карал или не му е направило впечатление, или му е било удобно. За вървене мога да ти кажа, че много върви и пали много лесно. Студен, топъл, няма значение. Ама не става за в града, да знаеш. А, има една липса - пластмасовият протектор в бяло на предния диск. Задните такива са си там. На верига, накладки, гуми, хубав ауспух, няма да сълзят амортисьри... Някакви хлапета са се возили с него около блока ми каза съгражданин, който живее в града, от където го купих. И той е кросист и ги познава покрай мотора. Баща им го е внесъл от Италия и са го карали три години. По окачването нямаше никакви луфтове, което ме изненада приятно. Имам документи за него, мой си е и аз го продавам. Не е краденяк или да кажеш нещо. Моторът иска само карач към момента. Събираме се мотористи на трасето и който го е качвал казва, че много върви и работи със сила. Няма да направиш грешка за две хиляди и двеста лева, но това ще разбереш само ако го купиш. Друг начин, уви, няма.
Ела да ти предложа моята хонда CR 125. Всички резби са й здрави и не е събирана от няколко мотора. Ново бутало, гарнитури и специален концентрат за мотори на Моторекс (антифриз) преди един резервоар. На трасето си объсва грайферите на местата, където трудно се качваш пеша. Просто нямам пари да я карам и само ми седи. По ходовата част няма забележка. Единственото нещо, което не е от него, е кормилото. Трябва да е от ендуро, защото е малко по-широко и тръбата, на коята лежи протектора му, не е с болтове, а си е заварена. И няма извивките на дръжките като на кросовите. Който го е карал или не му е направило впечатление, или му е било удобно. За вървене мога да ти кажа, че много върви и пали много лесно. Студен, топъл, няма значение. Ама не става за в града, да знаеш. А, има една липса - пластмасовият протектор в бяло на предния диск. Задните такива са си там. На верига, накладки, гуми, хубав ауспух, няма да сълзят амортисьри... Някакви хлапета са се возили с него около блока ми каза съгражданин, който живее в града, от където го купих. И той е кросист и ги познава покрай мотора. Баща им го е внесъл от Италия и са го карали три години. По окачването нямаше никакви луфтове, което ме изненада приятно. Имам документи за него, мой си е и аз го продавам. Не е краденяк или да кажеш нещо. Моторът иска само карач към момента. Събираме се мотористи на трасето и който го е качвал казва, че много върви и работи със сила. Няма да направиш грешка за две хиляди и двеста лева, но това ще разбереш само ако го купиш. Друг начин, уви, няма.
Коментар