Страхотно е, че се освежава пистата, най - много съжалявам за последната поправка в поста на Краси, а именно скока преди финалната двойка. Там някои въртят чупки и от къщата на Монстър или от трибуната си е впечатляващо да гледаш. Интересни ще ми са клас 300 и EMX125. Прочетох във фейса, че ще карат Майкъл Иванов и Георги Георгиев със Сузуки. Разбира се, че и Печето ще се раздава.Другия ни талант - Иван Петров се възстановява от операция. Това е непотвърдена информация за България, но сигурна за Италия този уикенд.
Състезанието от Трентино ще се предава по BNT HD-2та манша на MX2 live и Motors TV-дават цялото(MX2+MXGP
Първоначално публикуван от Преслав Василев - preskataПреглед на мнение
Страхотно е, че се освежава пистата, най - много съжалявам за последната поправка в поста на Краси, а именно скока преди финалната двойка. Там някои въртят чупки и от къщата на Монстър или от трибуната си е впечатляващо да гледаш.
Най-впечатляващо е да си под скока !!! Хора от друга планета
Ц ц ц, осакатили са пистата направо
Освен, че съжалявам и за последния пост на Краси (ес-ката преди финала), съжалявам и за първия пост (ес-ката преди изкачването)
Смятам, че тези две ес-ки намаляват доста атрактивността на трасето (двойката след трапеца пък го прави по-технично), а и на някои състезатели няма да се хареса много ...
В неделя ще се опитам да дойда, евентуално.
Много добро представяне на Майкъл в Италия-след явно лош старт в първия манш се изкачи до 14-а позиция,в втория току що завършил е 6-и,в крайното класиране 9-и.БРАВО МАЙКЪЛ.
След около 20 минути е първия манш на Печето-да му пожелаем успешен старт и отлично представяне-може го.
Само 4 обиколки-към тези които са гледали манша-пишете какво се случи.
Последно редактирано от Валентин Исаев; 13-04-14, 14:59.
Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
0885 660 613
Ц ц ц, осакатили са пистата направо
Освен, че съжалявам и за последния пост на Краси (ес-ката преди финала), съжалявам и за първия пост (ес-ката преди изкачването)
Смятам, че тези две ес-ки намаляват доста атрактивността на трасето (двойката след трапеца пък го прави по-технично), а и на някои състезатели няма да се хареса много ....
И аз съм на "същото разстояние" , сега за една обиколка ще е необходимо повече време , а тази S-ка преди изкачването ще дава още по-голямо предимство на 450 кубиковите ... абе тези промени да не са финансирани от Кавазаки или Сузуки , в опитите им да спрат по някакъв начин бат Тони(не че и преди 350-ката не смогваше ама...)?
Коментар