Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въздушен филтър K&N

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Въздушен филтър K&N

    Здравейте, колеги!

    И аз пера, макар и рядко филтъра на ДР-а. Подстригах го без да искам като го изкривих, после дооформих с ножица. Ефект от "по-големия" дебит няма Има обаче ефект от отворения ауспух, който монтирах миналия сезон - от 6,5л/100км > 6л./100км.; може би малко повече мощност в ниски обороти, за сметка на мощността във високите - лично мнение; доста шум, полезен в града, но неприятен по магистралата. Имам наблюдения, че к§н филтри не са подходящи за каране в запрашена среда.

    ПП. Радвам се, че във форума откривам и други "излъгани" от екзотичния БИГ и се надявам да се запознаем и покараме заедно!

    Поздрави, Камен!

    Коментар


    • #17
      До: Въздушен филтър K&N

      Още едно мнение в подкрепа на твърдението, че с филтър K&N мотора гори с 1 литър повече. Наблюденията са на база около 5 000 км, миналият сезон.

      Сега съм го изчистил и го сложих отново за да му дам втори шанс. Двойна проверка така да се каже. Като натрупам впечатления, ще споделя.
      Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

      Коментар


      • #18
        До: Въздушен филтър K&N

        Отказахте ме от K&N филтър

        Коментар


        • #19
          До: Въздушен филтър K&N

          Филтрите, които се продават във WEMOTO не са оригинални от производителя на мотора а някакви испански мисля и в никакъв случай не са лоши. Аз и още доста хора караме с такива и проблеми няма! Разхода си е добре. като поръчвах моя взех и на един приятел за DR BIG 800 и момчето е доволен.
          Последно редактирано от c_chanev; 18-03-10, 09:49. Причина: правописни грешки
          Yamaha XT​M600E '98
          Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

          Коментар


          • #20
            До: Въздушен филтър K&N

            Първоначално публикуван от c_chanev Преглед на мнение
            Филтрите, които се продават във WEMOTO не са оригинални от производителя на мотора а някакви испански мисля и в никакъв случай не са лоши.......
            Напълно споделям горното мнение. Никаква разлика!
            още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

            Коментар


            • #21
              До: Въздушен филтър K&N

              Днес ми пристигнаха КН филтрите за тенерето.
              Но ми се струват менте. Изработката е доста некачествена, като погледна през филтъра, виждам колите на улицата през дупчиците на плата
              Освен това модела за Супер Тенере е полуфабрикат - трябва да се изкормят старите филтри, за да им се ползват шнорхелите.
              Иначе мотора тръгна да върви много добре, но старите бяха доста мръсни.

              Коментар


              • #22
                До: Въздушен филтър K&N

                Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
                Днес ми пристигнаха КН филтрите за тенерето.
                Но ми се струват менте. Изработката е доста некачествена...
                Аз имам същите наблюдения в последно време - калпава изработка. Такива започнаха да пристигат при мен от около година и половина, дори в началото се усъмних и аз, че са ментеливи, но след като от три различни места - България, Германия и Щатите - дойдоха с аналогично качество реших, че и тая фирма тръгна по наклонената плоскост.

                Коментар


                • #23
                  До: Въздушен филтър K&N

                  Хмммм да се твърди, че K&N филтрите пускат повече прах е доста невярно. Не случайно на ралито Париж-Дакар 98% от машините са с този тип филтър. Просто само те издържат на тези огромни натоварвания откъм фин прах и пясък и добре пазят двигателите.
                  Много е важно след почистването филтъра да се омаслява правилно и с китовото масло.

                  По отношение на разхода - да може да повиши разхода и то основно при карбураторните и по-старите инжекционни системи. Това е така, понеже обеднява горивната смес и пада мощността особенно при средните и високите обороти и се налага да подаваме повече газ. Старите инжекциони пък не са толкова "пластични" и не могат да компенсират нарастналия въздушен поток, пък и на повечето ламбда сондата е "заминала" и инжекциона работи статично в някакъв "среден" режим.
                  При по-новите инжекционни този проблем почти го няма и разхода на гориво не се учеличава а напротив - спада.
                  LZ1VYI --- Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Въздушен филтър K&N

                    За хората с Бигове 800...
                    Утре заминавам за 1 седмица в чужбина,но като се върна мисля да си купя филтър от този магазин: http://www.bitzforbikes.co.uk/Air_Fi...-1351-333.html

                    Излиза около 40 лв (20 паунда) без доставката.
                    Иска ли някой още,за да направим партия и да ни излезне евтино доставката?

                    П.С. а хартиения не се ли разпада като го изпереш?
                    Явно не щом някои са го правили,ама малко ме е шубе,ако трябва да съм честен...Как точно? С хладка вода и веро ли?
                    Владич това е написал.
                    Прикачени файлове
                    Ако все още не сте намерили своята половинка...започнете с четвъртинка!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Въздушен филтър K&N

                      Първоначално публикуван от KUDRUV Преглед на мнение
                      П.С. а хартиения не се ли разпада като го изпереш?
                      Явно не щом някои са го правили,ама малко ме е шубе,ако трябва да съм честен...Как точно? С хладка вода и веро ли?
                      Владич това е написал.
                      Ами от 6 години ползвам 2 филтъра, като всяка смяна пера единия и слагам другия (изпран при предишната смяна). Т.е. на всеки от двата филтъра му се събират досега по няколко пранета и нито един не се е развалил (скъсал). Пера ги в леген с топла (но не гореща) вода, с прах за бяло пране. Разпенвам водата и после започвам да въртя вътре филтъра с ръка имитирайки пералня (но без да бръмча с уста). Когато водата стане тъмнокафява а филтъра изсветлее, сменям водата с чиста и още прах за пране, и така няколко пъти докато и водата и филтъра станат чисти. После изплаквам с чиста вода в легена. Накрая изплаквам с душслушалката с не силна струя и слагам на слънце или до печката (в зависимост от сезона) да се изсуши. За моя мотор филтъра е една пластмасова, правоъгълна рамка, в която е нагъната филтърната хартия и от едната страна има метална мрежичка.
                      "Do not correct a fool, for he will hate you;
                      Correct a wise man, for he will appreciate you."

                      Коментар


                      • #26
                        До: Въздушен филтър K&N

                        Карах с K&N 3 години "BMW R850R".
                        Маслото потъмняваше мн. бързо (карам доста градско).
                        Вече не бих заменил оригиналния с K&N.
                        [RIGHT][FONT=Comic Sans MS]R1200GSA[/FONT][/RIGHT]

                        Коментар


                        • #27
                          До: Въздушен филтър K&N

                          Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
                          Ами от 6 години ползвам 2 филтъра, като всяка смяна пера единия и слагам другия (изпран при предишната смяна). Т.е. на всеки от двата филтъра му се събират досега по няколко пранета и нито един не се е развалил (скъсал). Пера ги в леген с топла (но не гореща) вода, с прах за бяло пране. Разпенвам водата и после започвам да въртя вътре филтъра с ръка имитирайки пералня (но без да бръмча с уста). Когато водата стане тъмнокафява а филтъра изсветлее, сменям водата с чиста и още прах за пране, и така няколко пъти докато и водата и филтъра станат чисти. После изплаквам с чиста вода в легена. Накрая изплаквам с душслушалката с не силна струя и слагам на слънце или до печката (в зависимост от сезона) да се изсуши. За моя мотор филтъра е една пластмасова, правоъгълна рамка, в която е нагъната филтърната хартия и от едната страна има метална мрежичка.
                          Мерси много! Ще пробвам като се прибера,че в момента съм в Сицилия и тук може и да изпадне някой евтинко.
                          Но като направя номера с прането ще пиша.

                          П.С. и само си пропуснал да изясниш с омекотител или без хахахахахаха!
                          Ако все още не сте намерили своята половинка...започнете с четвъртинка!

                          Коментар


                          • #28
                            От: До: Въздушен филтър K&N

                            Бях забравил да пиша за ефекта - отидох до морето това лято и реших там да го изпера.
                            Ефекта на лице - даде 0,5 литър надолу извънградско (от 6 на 5,5 с каране 100 - 130) и около 1 л. градско.
                            Поздрави!
                            Ако все още не сте намерили своята половинка...започнете с четвъртинка!

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X