Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въздушен филтър K&N

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въздушен филтър K&N

    Пускам тук темата, ако прецените я махнете.
    Въпроса идва от това, че оригиналния филтър за моята ретро машина е скъп, а за смяната му е нужно да се свали левия резервоар. Питането ми и е, перящите се филтри K&N, дали нямат по дълга трайност преди почистването им, спрямо оригинален такъв? Удачно ли е да монтирам такъв филтър, някой кара ли с такова чудо, променя ли горивната смес? Не на последно място, искам да помоля, предвид слабото ми познание на чужди езици и лоша координация в интернет пространството, ако имате идея от къде да поръчам K&N филтър за DR BIG 750сс, да ударите едно рамо.
    Поздрави!

  • #2
    До: Въздушен филтър K&N

    Няма смисъл. Доста по-скъп е и пак трябва да се сваля и чисти на няколко хиляди километра. Досега съм слагал на два мотора и двата качиха разхода с поне литър.
    Ride to arrive.

    Коментар


    • #3
      До: Въздушен филтър K&N

      На теория ти осигурява по голям приток на въздух , което автоматично води до нужда от настойка на карбуратори , иначе сместа става бедна . Вече няма да ти се налага да купуваш филтри , но процедурата по свалянето няма как да я избегнеш - почистването и смазването си през определен зададен пробег, както зависи и от условията в които караш . Филтър , плюс джет кит , плюс отворена генерация - вид най-популярен и достъпен тунинг. Ефекта при експлоатация е спорен , но който го кефи , си знае защо.

      Коментар


      • #4
        До: Въздушен филтър K&N

        Към 60лв е този грозен филтър. Мислех, ако спортния е към стотина лева да сложа. От друга страна, не намирам такъв за Биг. Не искам да тунинговам с джет кит и отворен ауспух, ако правя нещо такова бих дал 600 евро за онези карбове, които ти показах При слагане на отворен ауспух, ще се притеснявам на излезане в чужбина, дали няма да ме "закове" някой полицай. А Биг с отворен ауспух, не е приятна музика за много уши Сигурен съм, че и в България скоро ще трябва да се спазват ограничения за шум, но това е друга тема
        Поздрави!

        Коментар


        • #5
          До: Въздушен филтър K&N

          Не знам с какъв филтър е бига, но ако е с дунапренен, няма смисъл от K&N.
          Ако е с хартиен, си заслужава ако не смяташ да сменяш мотора скоро. Особено ако филтъра е скъп.
          Вносители са Импас56 и BGCarShop.
          Ако се разтърсиш в ибей, изпадат изгодни оферти.
          На мойта бангия за два и ги продават по 40 лв единия.
          Поръчах си от ибей, като дойде ще ти кажа колко ми излязоха.

          Коментар


          • #6
            До: Въздушен филтър K&N

            Мерси, ще се радвам да споделиш. Филтъра е хартиен на бига. Ама ако ще качва разхода с един литър, в което виждам логика, ще се замисля дали да търся

            Коментар


            • #7
              До: Въздушен филтър K&N

              До тука всичките си коли от 12-13г. до сега ги карам с КН спортни филтри , а миналата година си сложих такъв и на Хондата (ВФР 800-99г.). Значи , наблюденията са ми следните: В разхода не съм забелязал промени -нито на колите ми -6-7 на брой, нито на мотора. Дават го , че уж качвал мощност - ВЯТЪР. Има 2 далаверки- не даваш пари за въздушнен филтър, а само переш. На автомобил се избива (зависи от двигателя) за 4-5 смени(имам в предвид цената), защото само купуваш 2-та препарата за чистене и за смазване , които са около 48-52лв комплекта и те ти стигат за много (на мен за 2 коли и мотора за 2г. още не са ми свършили). Другото нещо което според мен КН прави е да ти компенсира качеството на смотания бензин , който караме- демек 95 ако е истински 92-3 октана, с отворения филтър МПС-то ти върви все едно е с румънски бензин .
              Аз имам наблюдения само за филтрите , които се слагат директно в кутията на оригиналния, а не ония отворените(просто не ме кефят отворените без кутия-ама май те са малко по- ефективни-поне така казват). За колите съм си ги купувал от Бг и ми се сториха скъпи- За Селика 2001г-192 коня мотора 2ZZ ми излезе към 150 лв без препаратите , а за мотора Хонда ВФР един приятел ми го поръча от ебей-Англия и с доставката ми стъпа на 92 лв май(със сигурностпод 100), което е СУПЕР ИЗГОДНОзащото оригиналният ми въздушен е 75лв. тук в магазина и за един сезон трябва да го хвърляш-зависи от карането де. Дано съм бил полезен. Като цяло не се занимаваш с продавачи и тънки сметки , а само переш .

              Коментар


              • #8
                До: Въздушен филтър K&N

                Благодаря на колегата c_chanev, намери ми оригинален филтър на страхотна цена! Сега няма да се притеснявам от по-висок разход, не толкова заради парите, а че основната сила на Бига е големия пробег с едно зареждане. Над 500км с 29литра в резервоарите. Бързите мотори спират да зареждат, аз продължавам
                Поздрави!

                Коментар


                • #9
                  До: Въздушен филтър K&N

                  Тая форма ли е?



                  По принцип препоръчват махане на шнорхелчето и доизрязване на отвора , тъкмо ще достигнеш до дебита на К&Н алтернативата. Аз поне ще го направя , че си падам по експериментите

                  Коментар


                  • #10
                    До: Въздушен филтър K&N

                    Този е филтъра. Като го "подстрижеш" да споделиш впечатления. На по- новите се сменява лесно, под седалката и е с друга форма.
                    Поздрави!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Въздушен филтър K&N

                      Аз не бих сложил такъв филтър на машина, която смятам да е с мен дълго. Ще диша по-добре, но ще пропуска и доста фин боклук. Това е тествано и документирано. За състезателна машина е приемливо, както и за такава, която се кара по магистрали и чисти места. За черно и нашия прахоляк не е подходящо според мен.

                      Поздрави,
                      You'll never find out - I got no key hole....

                      Коментар


                      • #12
                        До: Въздушен филтър K&N

                        Първоначално публикуван от Филип Георгиев Преглед на мнение
                        Този е филтъра. Като го "подстрижеш" да споделиш впечатления. На по- новите се сменява лесно, под седалката и е с друга форма.
                        Поздрави!
                        Ако наистина ти е този филтъра цената му във Вемото е 11 паунда и нещо, т.е. много под 60 лв! Тоест ако не гониш някакъв друг ефект от слагането на КН филтър, а просто те плаши цената на обикновения, поръчай си един от там и после пак и т.н.
                        Alvanovo motors - Сам съм си клуб, сам съм си президент!
                        Yamaha XJ 900 F, Yamaha FJ 1200, Suzuki GSX 1100 F
                        Fiat Grande Punto 1.4, Volvo 460 1.7 T, BMW 523i

                        Коментар


                        • #13
                          До: Въздушен филтър K&N

                          Е какъв е проблема да се пере хартиен филтър?! Аз така процедирам от 1995г. Имам си 2 филтъра (оригинални хартиени) и слагам чистия, а мръсния го пера с прах за бяло пране без да търкам, само го въртя с ръка в легена имитирайки пералня , после плакна и суша на слънце, и вече си имам нов филтър за следващата смяна. Нито разхода ми се е вдигнал, нито пък прах пропуска. Винаги оглеждам внимателно хартията и ако забележа прокъсване ще си купя нов, пък до тогава ще пера.

                          П.П. Пропуснах да отбележа че дунапренените уплътнения на филтъра ги мажа с гресчица преди монтаж.
                          "Do not correct a fool, for he will hate you;
                          Correct a wise man, for he will appreciate you."

                          Коментар


                          • #14
                            До: Въздушен филтър K&N

                            Първоначално публикуван от forry Преглед на мнение
                            Ако наистина ти е този филтъра цената му във Вемото е 11 паунда и нещо, т.е. много под 60 лв! Тоест ако не гониш някакъв друг ефект от слагането на КН филтър, а просто те плаши цената на обикновения, поръчай си един от там и после пак и т.н.
                            Отвориха ми вчера очите Не ме плаши цената, но не разбирам защо трябва да плащам три пъти повече за такова елементарно нещо
                            Благодаря на всички отзовали се! Няма да правя промени, залагам на оригинала.
                            Поздрави!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Въздушен филтър K&N

                              И аз си ги пера въздушните филтри и нямам проблеми. И на джипа 4 Рънъра си ги перех и на Субаруто също. С топла вода и Веро. Първата вода обикновено е почти черна... Переш, до като стане бистра водата...После сушиш на слънце и готово.
                              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                              Златомир Попов - Forry

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X