Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Africa Twin - Вечна Бензинова помпа

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Re: Africa Twin - Вечна Бензинова помпа

    Проблемите на оригиналната помпа се решават завинаги чрез един полеви транзистор и един резистор.
    Това, че работи безпроблемно на място нищо не означава. Ще работи точно толкова безпроблемнои без каквато и да е помпа, при наличие на бензин над половината резервоар.
    По-интересно е дали ще сътрудничи и при натоварен двигател.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #32
      От: Re: Africa Twin - Вечна Бензинова помпа

      Пре положение че една помпа кара над 50 000 ,инвестицията в една нова помпа от 170 лв купих я преди месец за тая цена ми се струва нормална вместо да се занимавам с щуротии и вакумни помпи

      Коментар


      • #33
        От: Re: Africa Twin - Вечна Бензинова помпа

        Една нова вакуумна от порядъка на 65лв. до 100лв. ако е с по голям дебит ще кара доста пъти по 50 000 км. Една помпа Dellorto с дебит 55 литра на час струва 48 евро което е доста под 170 лв и е по надеждна. Но всеки сам си решава с какво да кара.
        Dimitar Dyakov

        Коментар


        • #34
          От: Re: Africa Twin - Вечна Бензинова помпа

          Аз съм вече две години на тенерето с помпа от джъсти,перфектна е въпреки че субаруто е 85 г.Наскоро докарах две атевета от чужбина, кйтайски са на по 1500км. и на двете помпите са аут,вакумни като на тенерето и на тях ще слагам електрически.
          Никога нема да мине модата на сръбската музика,сливовата ракия и пъстръвата.

          Коментар


          • #35
            От: Africa Twin - Вечна Бензинова помпа

            Някой ми изтри мнението, не помня от тази или другата тема беше. Все пак ако на някой му е интересно - от 25 000 км съм с помпа от Супертенере и няма грешка. Има голям дебит, а може да се намери и втора употреба. Номера с вакумната помпа никак не е щуротия.....дори напротив.
            Yamaha XT​M600E '98
            Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

            Коментар


            • #36
              От: Africa Twin - Вечна Бензинова помпа

              Електрическите също са добри стига да не е Митсубиши като на Африката.Поне моята е такава.
              Мнения наистина изчезват особено ако са с линкове и малко извън темата.
              Dimitar Dyakov

              Коментар


              • #37
                От: Africa Twin - Вечна Бензинова помпа

                Ако се скапва от искрене на приблизително 50 000, тогава това би трябвало да свърши работа:
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10030163.jpg
Прегледи:1
Размер:20.9 КБ
ID:5354342

                Цената му към момента е 50-на лева във ВЕМОТО.
                Черпете ме, не ме щадете!
                _________________
                (\__/)o*******_
                (='.'=)*O*.--._.=.\-.
                ('')_('')***(_)=='(_) - I cannot get it out of my mind...

                Коментар


                • #38
                  От: Africa Twin - Вечна Бензинова помпа

                  В български сайтове го има за 44 лв ,но не е там проблема .Проблема е че този контактор става консуматив а не резервна част. На 10 хиляди масло на 25 хиляди гума на 50 хиляди контактор.Решението е или както е показал колегата Ilarioncho или вакуумна помпа ,за да има един консуматив по малко.
                  Dimitar Dyakov

                  Коментар


                  • #39
                    От: Africa Twin - Вечна Бензинова помпа

                    Прависте но всеки решава сам за себеси ,мен примерно сън няма да ме хване ако знам че нещо не ми е оригинално ,слагах вакумна помпа ама акъла все ми е там има помпа ама не си е на мястото ,маркучи старчат не мога да гледам преправяния и нова помпа ако ще и всяка година да я сменям но ми е спокойно

                    Коментар


                    • #40
                      От: Africa Twin - Вечна Бензинова помпа

                      Първоначално публикуван от dyak Преглед на мнение
                      В български сайтове го има за 44 лв ,но не е там проблема .Проблема е че този контактор става консуматив а не резервна част. На 10 хиляди масло на 25 хиляди гума на 50 хиляди контактор.Решението е или както е показал колегата Ilarioncho или вакуумна помпа ,за да има един консуматив по малко.
                      То и сегменти, бутала, двигател, а и целият мотоциклет може да се разгледа като консуматив по тази логика. На 50хил. контактор, на 100хил, сегменти, на 150хил. бутала и шлайфане и на 200хил. нов мотор.

                      Я кажи, коя е тази гума дето издържа толкова? Моите идвам изкарват 10-на хиляди.
                      Черпете ме, не ме щадете!
                      _________________
                      (\__/)o*******_
                      (='.'=)*O*.--._.=.\-.
                      ('')_('')***(_)=='(_) - I cannot get it out of my mind...

                      Коментар


                      • #41
                        От: Africa Twin - Вечна Бензинова помпа

                        Една помпа на кола примерно издържа доста пъти по 50 хиляди ако я караш на горивото за което е предназначена и не си правиш сметка "скоро ще стигна 50 К трябва да си сложа една помпа в багажника ".
                        Имам предвид че с такъв тип помпа която е на Африката ако няма подобренията които са описани в тази тема .Винаги трябва да имаш едно наум като тръгнеш и да си водиш отчет кога последно си сменил контактите . Аз лично винаги тръгвах със мисълта че ще ме остави някъде понеже мотора е на 85 хиляди и нямам представа дали е ремонтирана помпата.
                        За мен най бързия,надежден и сигурен вариант беше вакуумна помпа. Много по надеждна в пъти по евтина дори и чисто нова а се намира и втора ръка.

                        А за гумата аз имам една на 250 хиляди и нищо и няма като нова е .Стои в багажника на колата
                        Dimitar Dyakov

                        Коментар


                        • #42
                          От: Africa Twin - Вечна Бензинова помпа

                          Контактната система на африканската помпа, трудно ще ме остави на пътя, защото само с почистване на контактите се съживява... до следващия път.
                          Конкретно при моята, тези контакти са чисто оперативни. Големия ток го отнася един мосфет транзистор.
                          Всъщност Илко отдавна е описал правилната тактика. Няма лошо и с вакуумна помпа. Просто трябва да е със сходна производителност и разбира се да е налична
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #43
                            От: Africa Twin - Вечна Бензинова помпа

                            Днес пробвах вакуумната помпа след 2 седмици престой на мотора със свален резервоар. Бензина от филтъра беше изпарен най вероятно и от карбураторите. Помпата подкачва без проблем при въртене на стартер и мотора запали на 6-7 развъртане от по 6 секунди едното. А някой колега в темата беше писал че на ниски обороти не може да го захрани. Който е решил да слага вакуммна да взима от Хонда Пантеон. Ще пиша отзиви след тест при висока скорост и натоварване как се справя.
                            Dimitar Dyakov

                            Коментар


                            • #44
                              От: Africa Twin - Вечна Бензинова помпа

                              Здравейте колеги! Да споделя и моето мнение за бензиновата помпа на Африката. След дълго мислене реших да си направя тази схемичка на Бат Илко. За което сърдечно му благодаря!! И днес тя проработи! Искренето изчезна напълно. Но! Чух един колега моторджия че схемата му не проработила.. Та със колегите от работата (това работим електроника) стигнахме до единодушно решение че има разлика в схемите. Ето при тази няма ефект:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN1897.JPG
Прегледи:1
Размер:30.4 КБ
ID:5510398

                              А ето тази е вярната схема която направихме:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:AT-Pump-Diagram.jpg
Прегледи:1
Размер:33.0 КБ
ID:5510399
                              Та го пиша това мнение да не се обърка някой. Дано Бат Илко ме разбере
                              И цялата работа излиза около 5-6 лв. и час два мислене и запояване. И единствено резистора 68 ома 5 вата позагрява НО само ако мотора е на контакт без да работи продължително време! Утре ще залея елементите със смола и ще кача снимки.
                              HONDA AFRICA TWIN XRV 750 RD 04

                              Коментар


                              • #45
                                От: Africa Twin - Вечна Бензинова помпа

                                Качвай колега, че съм със същата на Магната и е на 76000 км...........ако ще се "отели", ще е сега!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X