Обява

Свий
Няма добавени обяви.

BMW 650F - обслужване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: BMW 650F - обслужване

    Сега попаднах и на това, но не е нито за '99 и '00 а за '97г.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SnapRingEclip.jpg
Прегледи:1
Размер:46.2 КБ
ID:5189005
    още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

    Коментар


    • #32
      От: BMW 650F - обслужване

      Дава ми го 99 год. Проверявам го освен по описанието за този модел и по номер на шасито. Dakar-а май е същият а той е 2000 год.
      Land Rover Range Rover 2,5 DT
      Land Rover Discovery 200 TDI
      BMW F650ST - RIP
      "Совите не са това което са"

      Коментар


      • #33
        От: BMW 650F - обслужване

        Решението с колелото на бендикса го има в една тема за Априлия Пегасо по-надолу в раздела. Засега тестовете преминаха успешно.
        Последно редактирано от viki terzieva; 01-07-10, 13:28.
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • #34
          От: BMW 650F - обслужване

          Ще може ли някой да ми даде мануали на Български за БМВ Ф 650 1995 година
          МАНУАЛИ

          Коментар


          • #35
            От: BMW 650F - обслужване

            Здравейте,имам въпрос относно BMW F650 GS.Мотора не е пален около 3-4 години по думите на продавача от който го купих.Трудно пали и с форсиране го държа на високи обороти,върна ли газта гасне.Прескочих за проба горивният филтър,мотора запали по лесно,без да му подавам газ държи нормални обороти около 10 секунди и гасне.При подаване на газ не може да се изфорсира нормално.Горивният филтър е като показаният по горе от колегата Fozy.Въпросът ми е дали е възможно той да е проблема.Вторият ми въпрос е предна капла от пегасо 2001 19 цола дали ще стане за f 650 gs 2001 19цола заедно със спирачният диск без някакво преправяне.На BMW го дават 300мм,а на пегасо 320мм.

            Коментар


            • #36
              От: BMW 650F - обслужване

              https://docs.google.com/viewer?a=v&p...c3ZmIzNzZhN2Q5 Тук има решение за евтин вариант на този филтър,но не знам дали проблема ти е от него!Има филтърна цедка и в резервоара на помпата,която може да е запушена!А дали може да се замени предната капла от пегасо на бмв мога да кажа,че спирачните апарати са различни! по добре е да се пробва! Демонтира се за 5 мин.
              Amway,BMW F 650 GS,OPEL Omega 2.6 ,Wartburg 311(1000) 63г.

              Коментар


              • #37
                От: BMW 650F - обслужване

                Благодаря за отговора,чакам коментар и от други колеги.

                Коментар


                • #38
                  От: BMW 650F - обслужване

                  Първоначално публикуван от D.Danov Преглед на мнение
                  Здравейте,имам въпрос относно BMW F650 GS.Мотора не е пален около 3-4 години по думите на продавача от който го купих.Т....
                  Дано е бил коректен продавача.
                  Ниските (тихите) обороти трябва да са около 1350об/мин. Двигателя е чувствителен на тема свещ, провери нея и кабела. Очаквам че си изхвърлил стария бензин. Без оригиналния филтър не е добре, защото той И стабилизира налягането.
                  От там на татък нещата загрубяват, реглаж на клапани, бенз. помпа, инжекор и т.н.
                  Аз говоря за модел след 2000г.

                  п.п.' за предната капла аз нямам отговор.

                  п.п." с риск да се повторя, тук има много отговори http://faq.f650.com/main.html
                  Последно редактирано от fozy; 03-04-13, 14:12. Причина: допълнение
                  още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

                  Коментар


                  • #39
                    От: BMW 650F - обслужване

                    Има един малък маркуч от двигателя,отдясно когато си качен на мотора,който влиза в корпуса на въздушният филтър.Мисля че е одушник.Извадих го,запалих мотора ,пръска масло -доста.В корпуса на въздушният филтър имаше около 100-150мл масло,може и повече.Мисля си за залепнал сегмент.Мотора F650gs.Когато е запален пуши,но е студен,и на високи обороти.

                    Коментар


                    • #40
                      От: BMW 650F - обслужване

                      На моя се пълнеше там с масло като му сипвах кофти масло,от както сипвам по скъпичко примерно кастрол 10-50 изчезна маслото от там дори почти няма ! Сменил ли си маслото ? Да не е обръщан нагоре с колелата или да са сипали нещо в маслото , или да е станало на грес от седене ? Ако не си го сменял промий цялата система! Аз първия път така направих даже го запалих за 10-15 секунди с източено масло от казана и картера и махнат маслен филтър и през филтъра изхвърли още литър масло та после долях 3 литра! Та съвета ми е слагай му хубаво масло щото по гадните нямат някои добавки и го прави на мехури,а за мотора не е добре защото е с някаква система със впръскване на маслото! Не мисля че е сегмент!
                      Amway,BMW F 650 GS,OPEL Omega 2.6 ,Wartburg 311(1000) 63г.

                      Коментар


                      • #41
                        От: BMW 650F - обслужване

                        Не е сегмент... споко!

                        Коментар


                        • #42
                          От: BMW 650F - обслужване

                          Първоначално публикуван от D.Danov Преглед на мнение
                          Здравейте,имам въпрос относно BMW F650 GS.Мотора не е пален около 3-4 години по думите на продавача от който го купих.Трудно пали и с форсиране го държа на високи обороти,върна ли газта гасне.Прескочих за проба горивният филтър,мотора запали по лесно,без да му подавам газ държи нормални обороти около 10 секунди и гасне.При подаване на газ не може да се изфорсира нормално.Горивният филтър е като показаният по горе от колегата Fozy.Въпросът ми е дали е възможно той да е проблема.Вторият ми въпрос е предна капла от пегасо 2001 19 цола дали ще стане за f 650 gs 2001 19цола заедно със спирачният диск без някакво преправяне.На BMW го дават 300мм,а на пегасо 320мм.
                          Премерих налягането на бензиновата помпа,0,5ат.Филтъра под нея беше скъсан,явно е засмуквала всичко.Сложиха ми друга помпа,нещата са много по добре.Жилото на газта май не е добре,при въртене на кормилото оборотите се променят.

                          Коментар


                          • #43
                            От: BMW 650F - обслужване

                            Първоначално публикуван от D.Danov Преглед на мнение
                            Премерих налягането на бензиновата помпа,0,5ат.Филтъра под нея беше скъсан,явно е засмуквала всичко.Сложиха ми друга помпа,нещата са много по добре.Жилото на газта май не е добре,при въртене на кормилото оборотите се променят.
                            Жилото на газта може да пренатегнато откъм кормилото. Моя започна да прави това ,след като опитах да изстискам максимум отваряне на дроселната клапа.
                            А маслото в кутията на въздушния филтър се събира от препълване. Има и едн маркуч с тапичка накрая. От там се дренира.
                            Последно редактирано от grgeorgiev; 02-05-13, 00:29. Причина: допълване
                            Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X