Здравейте момчета.Съвсем на скоро се сдобих с две BMW 650 F.Едното го регистрирах,а другото оставих за части.Не съм карал такова нещо преди и ми е малко кофти с поддръжката.Къде му е масления филтър на това нещо?От къде се проверява маслото?Само от горе ли?Тези пробки от страни за какво са?От там не тече нищо.А горе на щеката всичко е нормално.Да не взема да прецакам двигателя.На високи обороти се мъчи да прекъсва.Само на място,иначе е пушка.Струва ми се че доста бензин смърка.Това нормално ли е?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
BMW 650F - обслужване
Свий
X
-
До: Мнения за BMW F 650
Първоначално публикуван от batvankoo Преглед на мнениеЗдравейте момчета.Съвсем на скоро се сдобих с две BMW 650 F.Едното го регистрирах,а другото оставих за части.Не съм карал такова нещо преди и ми е малко кофти с поддръжката.Къде му е масления филтър на това нещо?От къде се проверява маслото?Само от горе ли?Тези пробки от страни за какво са?От там не тече нищо.А горе на щеката всичко е нормално.Да не взема да прецакам двигателя.На високи обороти се мъчи да прекъсва.Само на място,иначе е пушка.Струва ми се че доста бензин смърка.Това нормално ли е?
Оставяш да загрее ДВГ на място,до включване на ел.вентилатора на радиатора след,което изчакваш да изключи!Изключваш /гасиш/ ДВГ и развиваш тапата,която се намира непосредствено пред резервоара на рамата срещу вилката на предницата.На самата тапа има пластмасова щека,която е с графи и от там определяш дали има нужда от доливане или не. Прекъсването е от свещите .... при неподходящи такива създава проблеми.Прекъсва и над 6000 оборота!!!!Разхода е около 6-7лт.в града при променливо натоварване!
Иначе е голям "катър" и нямаш ядове с него!Проверявай профилактично антифриза в казанчено под седалката .... задължително!...
-
До: Мнения за BMW F 650
За маслото никак не е нужно да чакаш да загрее до перка.
5-10мин. работа са му достатъчни. След това изчакваш минута-две, вадиш щеката и проверяваш при развито положение, т.е. потапяш-вадиш, без да навиваш тапата.
А за прекъсването казваш, че било само на место, еми нормално е колега като го развъртиш на место да стигне прекъсвач.
Електрониката си има защита именно на неутрална с което предпазва двигателя от префорсиране.
Ако имаш проблеми в движение тогава е друга работа и може да споделяш на воля.
Последен съвет - дръпни си мануал за Ф-ката, ще си спестиш много време и въпроси.
Коментар
-
До: Мнения за BMW F 650
Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнениеЗа маслото никак не е нужно да чакаш да загрее до перка.
5-10мин. работа са му достатъчни. След това изчакваш минута-две, вадиш щеката и проверяваш при развито положение, т.е. потапяш-вадиш, без да навиваш тапата.
А за прекъсването казваш, че било само на место, еми нормално е колега като го развъртиш на место да стигне прекъсвач.
Електрониката си има защита именно на неутрална с което предпазва двигателя от префорсиране.
Ако имаш проблеми в движение тогава е друга работа и може да споделяш на воля.
Последен съвет - дръпни си мануал за Ф-ката, ще си спестиш много време и въпроси.
Коментар
-
До: Мнения за BMW F 650
Първоначално публикуван от batvankoo Преглед на мнениеИзвинявай приятелю.Ама аз не знам какво е (мануал за ф-ката).Ами тапите от страни на двигателя.Трябва ли да тече масло при развиване..
Има "User's manual"-което е Ръководство на потребителя, има и "Service manual" което е "Ръководство за ремонт" - т.е. за техническото обслужване на мотора: от-до.Per aspera ad astra.
Коментар
-
До: Мнения за BMW F 650
Тапите от страни служат за много неща, включително и за наливане на част от маслото при смяната му(по-голямата част се налива в рамката).
Ако разбирасе австрийците не са оставили специална тапа за наливане в двигателя. Не съм запознат детайлно с Ротакса, но като цяло моторите с масло в рамката са на този принцип.
За детайлно разбиране на материята си намери ремонтно ръководство, там е описано всичко до най-малката подробност за съотвения модел.
Спестява много време и въпроси относно елементарното обслужване.
Коментар
-
До: BMW 650F
Това е капака на масленият филтър http://faq.f650.com/FAQs/Photos/Engi...os/filtcov.jpg
Цялата процедура по смана на маслото http://faq.f650.com/FAQs/Oil_Change_...or%20an%20F650
Капачките от дясната страна на двигателя са за белези на ГМТ(лявата)
и за завъртането на коляновият вал http://faq.f650.com/FAQs/Photos%5CHG...kTurnShort.jpg
Коментар
-
До: Мнения за BMW F 650
Първоначално публикуван от batvankoo Преглед на мнениеБлагодаря ви момчета.А можете ли да ми кажете от къде да си дръпна мануал за ф-ката?
Коментар
-
До: BMW 650F - обслужване
Никой не даде точната процедура за мерене на маслото, не знам какви са тези мануали дето ги сканирате, но в моя оригиналния пише следното: Най-добре се мери маслото след път, при максимално загрял мотор - оставяш машината да поизстине 5-10 минути, след което отвиваш пръчката и държейки мотора изправен го пускаш да работи на празен ход за 1 минута. Спираш и веднага мериш без да завиваш пръчката, само до упор - ако е необходимо доливаш до максимума.Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003
Коментар
-
До: BMW 650F - обслужване
Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнениеНикой не даде точната процедура за мерене на маслото, не знам какви са тези мануали дето ги сканирате, но в моя оригиналния пише следното: Най-добре се мери маслото след път, при максимално загрял мотор - оставяш машината да поизстине 5-10 минути, след което отвиваш пръчката и държейки мотора изправен го пускаш да работи на празен ход за 1 минута. Спираш и веднага мериш без да завиваш пръчката, само до упор - ако е необходимо доливаш до максимума.
Коментар
-
До: BMW 650F - обслужване
Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение... оставяш машината да поизстине 5-10 минути, след което отвиваш пръчката и държейки мотора изправен го пускаш да работи на празен ход за 1 минута....Хубаво, че наистина преди това го бях оставил за поизстине...
С 2 думи - май не е добра идея двигателя да работи и тапата с мерителната щека да е развита...Suzuki GSXR
VW Touareg
Mitsubishi Pajero II
Коментар
-
До: BMW 650F - обслужване
самият начин на смазване на двигателя става с впръскване на маслото чрез помпа.когато е загасен двигателя в него остава минимално количество масло.този метод е взет от самолетостроенето. Впръскването става по време на работа на двигателя независимо в какво положение е двигателя. Имам предид дали е на една страна или когато е изправен. Знаете че при лупинги при самолетите двигателят би останал без масло. Това е вид застраховка когато недай си боже мотористЪТ падне, идвигателят продължава да работи, за да има смазване на лагери и т.н. затова когато е загасен двигателят не потича нищо от пробките.само че не се сещам как се казваше тази система.КОЛАТА ВОЗИ КИЛАТА,А МОТОРА ДУШАТА
Коментар
-
До: BMW 650F - обслужване
някои може ли да ми даде каталожният номер на бендикса за БМВ Ф 650. пишете тук или на email-radoslav_petkov@abv.bg. БлагодаряПоследно редактирано от Тануцо; 03-10-09, 23:22.КОЛАТА ВОЗИ КИЛАТА,А МОТОРА ДУШАТА
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар