Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Аprilia Pegaso 650 трябват ми части!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Аprilia Pegaso 650 трябват ми части!!!

    Много колеги съм чувал да се оплакват от бендикса на Априлията и БМВ-то,може ли някой да ми каже някаква зависимост на появата на проблемите с какво е свързана с изминатите километри, от гадно масло или от прекалено въртене на стартера, защото моя е на 11000 километра 2000год.БМВ и засега не съм усетил някакви признаци на разваляне, въпреки че като не го паля няколко дни после доста се налага да повъртя стартера за да запали. Ако има някакви предварителни признаци е добре да се знаят за да се вземат мерки (например да го паля на бутане за да пазя стартера само за специални случаи, майтапя се.)

    Коментар


    • #32
      От: Аprilia Pegaso 650 трябват ми части!!!

      Според вече препатили предварителни признаци няма както всичко си работи нормално в един момент като натиснеш стартера издава един пронизителен звук и нещата приключват.
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • #33
        От: Аprilia Pegaso 650 трябват ми части!!!

        Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
        Според вече препатили предварителни признаци няма както всичко си работи нормално в един момент като натиснеш стартера издава един пронизителен звук и нещата приключват.
        Абе не е точно така. Моя издаваше този пронизителен звук (не може да се обърка) няколко месеца и дори след като започна съвсем да изтърва пак можеше да запали. Искам да кажа, че след като започнат първите признаци човек има достатъчно време, за да си поръча нови части или да изкрета до края на сезона за да разглоби мотора и да търси майстори като Sek.1, които да му рециклират. Така или иначе това си е детска болест и човек трябва да е подготвен, ако не с части то поне психически.
        Добрата новина е, че всъщност самата смяна става почти тривиално. Единствения специализиран инструмент е скобата за сваляне на магнета, а единствения чалъм - законтрянето на коляновия вал.
        Suzuki GSXR
        VW Touareg
        Mitsubishi Pajero II

        Коментар


        • #34
          От: Аprilia Pegaso 650 трябват ми части!!!

          Някъде четох че акумулатора трябва да поддържа силен ток за да развърта добре стартера(аз на моя и без това съм му купил 14амперов акумулатор,по каталог е 12ампера) и е важно декомпресора да работи за първоначалното палене но как да го разбера работи ли добре като е вътре в главата и доколкото съм виждал на друг такъв двигател няма никакви настройки.Имал съм и Ямаха тенере тя беше с декомпресор със жило с електрически и с кик стартер и от това жило можеше да се настройва декомпресора защото пък при нея ако не работи декомпр.на кик стартер е невъзможно да я запалиш на електрическия стартер палеше но много трудно без настроен декомпр.Че мисълта ми е не е ли добре да се погледне и декомпресора дали няма някакво износване и да се ремонтира ако има такова защото ако се оправи само бендикса то след време пак ще се развали поради неработещия декомпресор.

          Коментар


          • #35
            От: Аprilia Pegaso 650 трябват ми части!!!

            Добре казано. Факт е, че за да не пали мотора има много възможни причини. Факт е, обаче че времето е доказало, че бендикса на този двигател е пиклив. Има няколко различни правила, които могат да се съблюдават, за да се удължи живота на стартера, но според мен всичко (при този конкретен двигател) влиза в рамките на грешката. Накратко ще цитирам по памет (чел съм го, но вече не помня къде, това е от пос на един брат-пегасист)
            1. Палете колкото е възможно по-рядко (например довечера след 3-тата бира няма смисъл 5 пъти да покажете на кучето или жената колко добре пали Пегаската с новия бендикс)
            2. Изключете по възможност всички консуматори (фарове, отопление на ръчките, MP3 player и т.н.) преди да палите. Ако акумулатора и стартера са добри може и да не усетите разлика, но бендикса я усеща.
            3. При първите симптоми (пронизително чукане и стържене при палене) започнете да търсите нов бендикс. Това не удължава живота, но скъсява времето, през което ще сте без мотор.
            Вероятно има и други съвети, но тези ми се струват най-резонни (въпреки, че са и малко абсурдни).
            В края на краищата защо съм си взел мотор с електрически стартер, след като не мога да си го паля колкото си искам с него?
            Ако знам как се пише на австрийски ( ) ще питам яката фирма за косачки, от която BMW и Apriliа са лепнали тоя иначе нелош двигател, ама не знам.
            Suzuki GSXR
            VW Touareg
            Mitsubishi Pajero II

            Коментар


            • #36
              От: Аprilia Pegaso 650 трябват ми части!!!

              Добре де повечето японци имат подобен фройлайф който никога през живота на двигателя не се чупи за да страдат масово тия мотори от това значи че някъде има много груба конструктивна грешка или серия от такива. Вече искренно се радвам че моя DR има само кик стартер.
              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

              Коментар


              • #37
                От: Аprilia Pegaso 650 трябват ми части!!!

                Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                Добре де повечето японци имат подобен фройлайф който никога през живота на двигателя не се чупи за да страдат масово тия мотори от това значи че някъде има много груба конструктивна грешка или серия от такива. Вече искренно се радвам че моя DR има само кик стартер.

                Повече от ясно е, че има грешка. Така или иначе, като работи си е по-добре от кик-а
                Suzuki GSXR
                VW Touareg
                Mitsubishi Pajero II

                Коментар


                • #38
                  От: Аprilia Pegaso 650 трябват ми части!!!

                  Първоначално публикуван от Ендуро Преглед на мнение
                  ...... и е важно декомпресора да работи за първоначалното палене но как да го разбера работи ли добре като е вътре в главата и доколкото съм виждал на друг такъв двигател няма никакви настройки.....
                  Не мога да твърдя че е 100% показателно за рботат на декомпресора, но ако не за запали при първите 4-такта при компресиращия ход се чува едно "кихване". Случва се както при студен така и при топъл двигател.
                  още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

                  Коментар


                  • #39
                    От: Аprilia Pegaso 650 трябват ми части!!!

                    Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                    Добре де повечето японци имат подобен фройлайф който никога през живота на двигателя не се чупи за да страдат масово тия мотори от това значи че някъде има много груба конструктивна грешка или серия от такива. Вече искренно се радвам че моя DR има само кик стартер.
                    Чупят(износват) се и на японските! Там обаче открих един чалъм - оказва се че ролките на повечето с еднаква кубатура са еднакви, а целия съединител е различен. Цената на целия съединител също е доста различна. Така че взима се най-евтиния, от него се ползват за подмяна само ролките, а пружинка става и от подходяща по големина семеринга.
                    "Do not correct a fool, for he will hate you;
                    Correct a wise man, for he will appreciate you."

                    Коментар


                    • #40
                      От: Аprilia Pegaso 650 трябват ми части!!!

                      Като гледам нещата като машинен инженер стигам до извода че размера на самата "съчма" на фройлайфа е с неподходящ размер което позволява при известно износване на всичките части тя да превърти и да стане мазалото. Ако тези "съчми" бяха малко по издължени фройлайфа щеше да испуска но нямаша да се стига до превъртане и задиране (блокиране) на целия възел. Това виждам на първо четене на око мога и да го исчисля но е много работа и ровене по справочници.
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X