Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

    Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
    Това че веригата ще ми изкара два пъти повече (примерно) хич не ме блазни на фона на това че ще имам една постоянно течаща простотия на мотора с куп тръбички, жички, вакуми и др. простотии. Ту компликейтед за нещо толкова просто като това да си смажеш веригата.
    Абсолютно вярно, това е един сигурен начин да си направиш мотора да прилича на румънски локомотив .Аз лично със сигурност не бих си сложил такава "екстра" на мотора.
    motobattalion

    Коментар


    • От: KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

      И колко километра навърташ на сезон?При пътуване от 6000+км ,само флакон със смазка ми трябва в багажа... Ползвал ли си ? Ако ти се наложи да смениш два комплекта пиньони и верига за един сезон ,може и да си смениш мнението - лично мен е бърка такава смяна ....Аз съм от хората ,за които е важно мотора да функционира , не как изглежда...
      Ето и ,,Румънския локомотив''.... не искаш - не си слагаш ,моето виждане и личен опит ме кара да съм доволен от устройството и да монтирам и на този си мотор
      ...с това е най -добре да приключа...дано на някой му бъде полезно това което споделих.... Успех...
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0290 (Large).jpg
Прегледи:1
Размер:66.8 КБ
ID:5445166
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0288 (Large).jpg
Прегледи:1
Размер:73.3 КБ
ID:5445167
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0289 (Large).jpg
Прегледи:1
Размер:70.7 КБ
ID:5445168
      PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
      КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
      0899187766

      Коментар


      • От: KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

        Янко не се засягай Важното е теб да те кефи!! И на мен ми се чудят хората какви тунинги си правя ама ми е гот и затова ги правя

        Разбира се че ще е полезно за много хора. Има много хора за които смазването на веригата е по-неприятно от колкото да имат подобно нещо монтирано на мотора

        Таман ще сравним колко издържа с ойлер и без на КТМ-а

        Коментар


        • От: KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

          Възможно ли е, маслото да се сипва в лявата част на шарнира , в края на кухата част да се монтира някакво малко кранче с къса тънка тръбичка до веригата , така няма да се вижда почти нищо.
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • От: KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

            Да възможно е! Обмислях дори вариант да го вкарам вътре в шарнира.Ако се постави от вътрешната страна,ще трябва да се измисли монташ на ,,пикалото'' -всъщност монтажната скоба на накрайника е единственото нещо от КТМ сета ,който съвпадна с КТМ .Аз предпочетох ,,пикалото'' да е от вън,защото интензитета на капките много се влияе от температурата и често трябва да се следи и коригира.Много важно е капането да е на венеца ,а не на веригата!Освен това цапането,не е толкова много ,а и има варианти да се ограничи.Заприличваш на ,,Румънски локомотов'' ( КТМ-а винаги с тези фарове ми е приличал н а локомотив) ,когато те домързи да си настроиш капките-1 до 2 капки на минута .На всеки 5-10 градуса разлика в температурата капането се променя.ДО сега не бях ползвал олиото ,което е в комплекта.На варадерото ползвах най ефтиното трансмисионно масло о т бензиностанциите - така веригата и зъбаците вече са на повече от 50 000 км ....
            Последно редактирано от churov; 20-01-13, 17:28.
            PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
            КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
            0899187766

            Коментар


            • От: KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

              Ако ползваш оригиналното масло може и да не се налага толкова коригиране.

              Коментар


              • От: KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

                Не знам някой да си е сложил ойлер и после да се е отказал от него.
                Като си купя мотор, първата ми работа е да му изобретя ойлер.
                На скотойлера не му харесвам нито схемата, нито цената.
                Тънко масло е истината, да мие. И да може да се спира като караш извън пътя, особено на прах и пясък.
                После мия веригата и чак тогава пускам пак ойлера. Иначе става шлайфпаста.
                Със спрей винаги е шлайфпаста.

                Коментар


                • От: KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

                  Ойлера си е за хора като мен дето ги мързи да мажат всяка сутрин на дълъг път. Слагаш и за 3000-4000 километра само регулираш в зависимост от настилката и не се занимаваш. Иначе дали ще носиш два флакона спрей или две шишета течност за ойлера е все същото от към багаж. Сега пробвах и с маслото за двигателя да мажа, ама тече много бързо, омазваш се до ушите и не е много удачно, въпреки, че си викам с една течност две работи ще върша. Мони си слага на веригата една паста, която е уникално добра за асфалт, но за черно върши работа колкото ойлера - почти никаква. Но като цяло и аз съм за такава благина. И на моя и на Мони на КТМ-а еднакво заминаха веригите. Той с паста, а аз със ойлер и за 15 000 казахме чао и на пиньоните и на веригите.
                  На КТМ-а отзад се е получило добре, а и там е малко вероятно да го удари нещо и да се счупи.

                  Коментар


                  • От: KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

                    Бойко,именно за това слагам ефтино трансмисионо масло от бензиностанция - Купувам 1 литър за 8 лв,наливам ,а остатъка - в коша за боклук- не нося нищо Единствено съжалявам,че ме подведоха,че няма вече туристически резервоар- с него изкарвах повече от 6000 км...
                    PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                    КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                    0899187766

                    Коментар


                    • От: KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

                      Янко, моят КТМ е без ойлер, на 16000 км след смяна на пиньони и верига и има още ресурс. Веригата е DID ZVM2, пиньони Sunstar. Смазвам със "сух" спрей на Bel Ray. За тези километри замина един голям флакон.
                      offroad фен
                      1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                      TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                      Коментар


                      • От: KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

                        Гълъбине, аз също години наред съм мазал със спреове и не се оплаквам. За мен ойлера е по-мързеливото решение- сутрин не мажа вериги и не нося никакви мазила в багажа си.Не коментирам основния +(според мен) на ойлера -това че мие веригата . По-горе писах и на колко км. са веригата и пиньоните на варадерото (включително и Тунис) и,че все още имат ресурс... Бях отворил тема,,мазане на верига'' и там си казахме кой,какво мисли по въпроса.Тук се опитах просто да споделя,конкретно за КТМ 990 с какви проблеми се сблъсках и как съм ги решил за себе си....Ако не бях подведен,нямаше да купя КТМ сета,а универсалния туристически...
                        ...не разбрах ,как стигнахме до ,,за'' или ,,против'' ойлера...
                        PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                        КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                        0899187766

                        Коментар


                        • От: KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

                          Първоначално публикуван от churov Преглед на мнение
                          Гълъбине, аз също години наред съм мазал със спреове и не се оплаквам. За мен ойлера е по-мързеливото решение- сутрин не мажа вериги и не нося никакви мазила в багажа си.Не коментирам основния +(според мен) на ойлера -това че мие веригата . По-горе писах и на колко км. са веригата и пиньоните на варадерото (включително и Тунис) и,че все още имат ресурс... Бях отворил тема,,мазане на верига'' и там си казахме кой,какво мисли по въпроса.Тук се опитах просто да споделя,конкретно за КТМ 990 с какви проблеми се сблъсках и как съм ги решил за себе си....Ако не бях подведен,нямаше да купя КТМ сета,а универсалния туристически...
                          ...не разбрах ,как стигнахме до ,,за'' или ,,против'' ойлера...
                          Слагай го, щом ти харесва Ние сме малко изкривени от хард ендурата дето хвърляме вериги на по 3000-4000 км и може би затова ни се струва безмислен. То това 20 000 км с една верига си е направо бонус
                          offroad фен
                          1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                          TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                          Коментар


                          • От: KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

                            PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                            КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                            0899187766

                            Коментар


                            • От: KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

                              Inline Fuel Filter - за и против такъв тип допълнителни филтри?
                              Мотае ми се един и се чудя дали да го монтирам.
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:fuel-filter.jpg
Прегледи:1
Размер:37.8 КБ
ID:5445696

                              Коментар


                              • От: KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

                                филтъра винаги е хубаво нещо ,особено ако става дума ,че ти се ,,мотае'' такъв .Друга тема е дали няма да влияе на дебита на гориво и да товари помпата ... попадал съм на подобни (за автомобили) дето двигателя ,чак гасне.Ползвал съм и перфектни.....Ако филтъра ти не е прекалено финен и няма да затормозява дебита,добре е да си сложи човек,че оригиналният ти горивен филтър е около 180 лв.......
                                PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                                КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                                0899187766

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X