От: KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка
Лошото е ,че няма как да включа нещо по време на движение ,ако е в жабката.Мен също ме притесни на корите на резервоара- на Варадерото я бях монтирал на самото кормило и въпреки гумената тапа влизаше вода и съм ял дървото...Днес ще разглобявам дясната половина и ще започна монтажа на ойлера и окабеляване на запалката.МИсля да я хвана от самия акумулатор.На БМВ-то оригиналната запалка не държеше на компресора и изключваше-резнах я и я вързах за акумулатора ,разбира се през предпазител...
Т-макс, точно това не ми допада много,но май ще е най разумния вариант
Лошото е ,че няма как да включа нещо по време на движение ,ако е в жабката.Мен също ме притесни на корите на резервоара- на Варадерото я бях монтирал на самото кормило и въпреки гумената тапа влизаше вода и съм ял дървото...Днес ще разглобявам дясната половина и ще започна монтажа на ойлера и окабеляване на запалката.МИсля да я хвана от самия акумулатор.На БМВ-то оригиналната запалка не държеше на компресора и изключваше-резнах я и я вързах за акумулатора ,разбира се през предпазител...
Т-макс, точно това не ми допада много,но май ще е най разумния вариант
.....
.
Коментар