Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

    Евала Събине!Толкова задълбочено и последователно стягаш машината ,че човек да си мисли ,че някой ти плаща това да го правиш.)
    КТМ става страхотен.Пожелавам ти лек път и да ни радваш с хубави пътеписи.Като гледам как старателно снимаш и всеки детайл на твоята работа,съм сигурен ,че и пътеписите ще са прекрасни.Благодарим ти още веднъж!
    [I][FONT=Arial Black]Наско Лазов[/FONT][/I] :DHarley davidson elektra glaid

    Коментар


    • От: Ролбари

      И тъй като съм от Пазарджик,и постоянно мисля за варианта КТМ,а за момента карам HARLEY-ELEKTRA,много скоро ще премина на твоя вариант и тогава ще те търся за съвети.
      [I][FONT=Arial Black]Наско Лазов[/FONT][/I] :DHarley davidson elektra glaid

      Коментар


      • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

        Като знам какъв красавец има при Вальо не знам как устискваш! Като знам колко ми е слаб ангела не смея да ида да не се впусна в ъпгеиди на машината

        Коментар


        • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

          Да страхотен е .Ходя през два три дни да го гледам.
          [I][FONT=Arial Black]Наско Лазов[/FONT][/I] :DHarley davidson elektra glaid

          Коментар


          • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

            Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
            На първи сняг излизам да ги тествам ролбарите
            Да разбирам ли, че днес караш някъде? Звънкай като излизаш с оранжевия, да идвам и аз

            Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
            Като знам какъв красавец има при Вальо не знам как устискваш! Като знам колко ми е слаб ангела не смея да ида да не се впусна в ъпгеиди на машината
            Ако е дошъл R версията, да отида и аз да го видя. Който е мераклия за R и го е притеснявала височината, да знае, че от 2011 е по-нисък. Ще се радвам да има и собственик на R във форума.

            Коментар


            • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

              Към куфарите си взех и 2 комплекта скоби за захващане на колани.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:lidloops-P2020036.jpg
Прегледи:1
Размер:15.4 КБ
ID:5257960

              Тези скоби за закрепват на капака на куфарите и с колани може да се захване палатка, шалте или друг лек багаж.

              Най болезнена беше 1-вата дупка:

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2_dupka.JPG
Прегледи:1
Размер:85.5 КБ
ID:5257961

              след нея вече нямаше връщане назад:
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3_dupki.JPG
Прегледи:1
Размер:82.5 КБ
ID:5257962

              За да не влиза вода през дупките, шайбите от вътрешната страна са с гумена изолация:
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4_seal.JPG
Прегледи:1
Размер:86.4 КБ
ID:5257963

              Всичко е на място. Завито и стегнато:
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5_inside.JPG
Прегледи:1
Размер:86.6 КБ
ID:5257964

              Болтовете и гайките се оказаха цолови размери и ще ги сменя при 1-ва възможност, защото не възнамерявам да нося подобни размери инструменти.

              Стана много добре, май този път не обърках чертежа
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6_ready.JPG
Прегледи:1
Размер:100.9 КБ
ID:5257965

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7_ready_all.JPG
Прегледи:1
Размер:100.3 КБ
ID:5257966

              Коментар


              • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                Тези скоби върху капаците на страничните куфари са супер удобни и много ценни за дълги пътешествия.
                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                Златомир Попов - Forry

                Коментар


                • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                  Една от най-полезните екстри, която съм си слагал по моторите е демпфера. Scottsperformance предлагат модел на Скот/олинс, който е специално предназначен за 990 Адвенчър и върви комплект с горен мост, изместено кормило за по удобна права стойка с място за демпфера под него.

                  Ето го и комплекта:
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:new_set.JPG
Прегледи:1
Размер:81.1 КБ
ID:5257976

                  КТМ-а си има оригинални дупки на рамката за "кулата". Комплекта включва всичко необходимо и прехвърлянето на ключалката и държачите на кабелите стана перфектно. Трябваше само с бормашина да се разпробият оригиналните болтове, които държат ключалката към моста, защото те са с отчупени глави (защита срещу сваляне на ключалката).

                  Ето как стои на мотора:
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:onbike_side.jpg
Прегледи:1
Размер:61.4 КБ
ID:5257977
                  Последно редактирано от sabin; 06-03-11, 10:18.

                  Коментар


                  • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                    Събине, не знам колко време имаш намерение да го караш тоя КТМ човеко , обаче стана машина не за една , а за поне 3 обиколки на Земята. Браво за старанието и любовта с която го правиш ! Малко хора биха се хванали така . Издържи ли му двигателя на това нещо, и човекът ,който ще го кара след теб ще те споменава с добро . ПОЗДРАВИ и 1...........0 км след теб с тая машина.

                    Коментар


                    • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                      Вчера говорихме с Бойко и Змея за туниннгите на Събин, и си мислех, че само демпфер не е сложил още, но си знаех, че и до него ще стигне Оттук нататък, даже и мен ще изненадаш със следващите ъпгрейди
                      Ride to arrive.

                      Коментар


                      • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                        Веднага те изненадвам с едни чанти закрепващи се за ролбарите тогава

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.JPG
Прегледи:1
Размер:96.2 КБ
ID:5258102

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1_1.JPG
Прегледи:1
Размер:121.5 КБ
ID:5258106

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.JPG
Прегледи:1
Размер:114.4 КБ
ID:5258103
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:1
Размер:74.3 КБ
ID:5258105
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.JPG
Прегледи:1
Размер:114.8 КБ
ID:5258104

                        Чантите са подходящи за нечупливи неща, които искаме да са лесно достъпни.

                        Коментар


                        • Първоначално публикуван от egerchev Преглед на мнение
                          Събине, не знам колко време имаш намерение да го караш тоя КТМ човеко , обаче стана машина не за една , а за поне 3 обиколки на Земята. Браво за старанието и любовта с която го правиш ! Малко хора биха се хванали така . Издържи ли му двигателя на това нещо, и човекът ,който ще го кара след теб ще те споменава с добро . ПОЗДРАВИ и 1...........0 км след теб с тая машина.
                          Благодаря!

                          Аз планирам само една. Другите 2 ще ги оставя за някой от следващите собственици

                          Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                          Тези скоби върху капаците на страничните куфари са супер удобни и много ценни за дълги пътешествия.
                          Факт. Затова и ги слагам. Като харесах куфарите много ме беше яд че нямат скоби за захващане на багаж върху тях, но после като ги видях, че се продават отделно като аксесоар се успокоих. Реално се продава и една простотия, която е направена да се монтира върху куфарите и върху нея да слагаш багаж и понеже не бях сигурен дали е простотия или просто не мога да вникна в идеята я купих и нея.

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:top_rack.jpg
Прегледи:1
Размер:8.0 КБ
ID:5258153

                          Реално не мисля да го слагам този top rack, както го водят

                          Първоначално публикуван от T-Mac Преглед на мнение
                          Да разбирам ли, че днес караш някъде? Звънкай като излизаш с оранжевия, да идвам и аз



                          Ако е дошъл R версията, да отида и аз да го видя. Който е мераклия за R и го е притеснявала височината, да знае, че от 2011 е по-нисък. Ще се радвам да има и собственик на R във форума.

                          Отече карането

                          Нямам търпение след една седмица като се пооправи времето да тествам машината. Задължително ще се разберем нещо!
                          Последно редактирано от sabin; 06-03-11, 20:26. Причина: сливане

                          Коментар


                          • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                            Дали от конденз, дали от тапите, задният шарнир събира водя в себе си и трябва да му се направят две малки дупки от двете му страни за да не клеясат болтовете за опъване на веригата. Използвах 4мм бургия, но и по малка ще свърши работа.

                            От ляво свалих и водача на веригата, за да ми е по лесно да продупча без да кривя бормашината. Оказа се че от ляво няма вода
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:left.JPG
Прегледи:1
Размер:109.3 КБ
ID:5258172

                            Знам, мотора е мръсен. Това е защото е КТМ все пак

                            От дясно обаче изтече доста вода

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:right.JPG
Прегледи:1
Размер:109.9 КБ
ID:5258175

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:water.JPG
Прегледи:1
Размер:109.4 КБ
ID:5258176

                            Очевидно тунинг-а не беше напразно

                            Коментар


                            • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                              Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
                              Дали от конденз, дали от тапите, задният шарнир събира водя в себе си и трябва да му се направят две малки дупки от двете му страни за да не клеясат болтовете за опъване на веригата. Използвах 4мм бургия, но и по малка ще свърши работа.
                              [ATTACH=CONFIG]307372[/ATTACH]

                              Очевидно тунинг-а не беше напразно
                              Човеко, защо си прецакваш "гърбиците" на камилата...
                              Таман се чудех какво ще измислиш да пъхнеш в кухините по мотора...
                              Mitsubishi L200 DobbleCab

                              KTM XC 450 RW 2009
                              KTM 350 SX 2011

                              Коментар


                              • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                                Колко мм. ги направи дупките ?
                                Вземи един спрей на Мувол с течна грес те са със дълаг пишок и ще можеш да го напръскаш целия вътре така решаваш проблема завинаги.
                                Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X