Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

    Ако обикаляш света - това са куфарите! Честито.
    Много грозни (за мен), но макс. обем, сравнително тясни и издържат на много злоупотреба...
    Събине, ти повдигна въпроса за чупене на крака - тия не стигат ли много ниско? (в предната част)
    You'll never find out - I got no key hole....

    Коментар


    • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

      Ами не знам да ти кажа, аз нямам много опит с тези неща, но това което казват хората, е че минуса на металните куфари е опастност за краката. Затова и не исках да взема куфари с прави ръбове. Някой с повече опит може да каже. Предната част подлежи на повдигане. Реално са с 1-1.5 см по-високо в момента от колко се вижда на снимките, защото промених монтажа.

      При максимално напред куфара стига близо до степенката за 2ри човек:

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00811.jpg
Прегледи:1
Размер:84.6 КБ
ID:5254332

      Модела за BMW-та е доста по-красив по обясними причини :
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:_F650Safari_jesse.jpg
Прегледи:1
Размер:152.4 КБ
ID:5254333

      Коментар


      • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

        Тема образец
        КТМ-а става уникален
        Много приключенски километри да му навъртиш
        Per aspera ad astra.

        Коментар


        • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

          Сигурно тези куфари се застопоряват и не може неволно да минат максимално напред нали? Защото с цялата тежест няма да е много добре за човека отзад ако поради една или друга причина се преместят напред...
          Only after the last tree has been cut down,
          Only after the last river has been poisoned,
          Only after the last fish has been caught,
          Only then will you find that money cannot be eaten.

          Коментар


          • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

            Точно така, застопоряват се доста здраво. Те дори не мога да ги места когато са празни и на отвит стопер. За да поместя куфара трябва да го сваля и да го сложа на друго място.
            Последно редактирано от sabin; 22-02-11, 21:42. Причина: пояснение

            Коментар


            • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

              Чакам с нетърпение, в скоро време, колегата T-mac също да започне дейно участие в тази тема .
              Сигурен съм, че ще има какво да покаже.

              Коментар


              • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                Еее куфарите са много яки. Не тежат кой знае колко, а изглеждат солидни.
                На мен по принцип оригиналните ми харесват, най-вече заради опцията за вода в стените им, но ти си решил друго.
                Иначе си прав, че стърчат много :



                и тук ....





                А този последния е легнал готино, ама това не е от куфарите
                От БМВто е Иначе пича стои горе-долу така:



                Обаче теста с човек в куфара, честно не мисля, че мога да повторя.
                Последно редактирано от Димо; 22-02-11, 23:51.
                ______2
                Е = MZ

                Коментар


                • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                  Е той този пич на последната снимка сигурно се е опрял на цилиндъра и си почива

                  Явно снимката я е снимал някой с КТМ, затова я е завъртял така

                  Коментар


                  • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                    Първоначално публикуван от Димо Преглед на мнение
                    Еее куфарите са много яки. Не тежат кой знае колко, а изглеждат солидни.
                    Мен по принцип оригиналните ми харесват, най-вече заради опцията за вода в стените им, но ти си решил друго.
                    Иначе си прав, че стърчат много :

                    Е ок де, ама ако не лягаш много .... иначе:

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1000039 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:137.8 КБ
ID:5254566

                    Пича с горната снимка твърди, че това е от лягане а не от падане.

                    Коментар


                    • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                      Да. Почива и чака оня с КТМа да смаже веригата и дойде най-накрая, за да продължат заедно, че път ги чака

                      Обаче кабела на ръкохватките с подгряването, като го гледам на сснимката минава точно през червеното копче, което не е добре.
                      Според мен го врътни надолу. Да работи между 6, 3 и 12 "часа"

                      А тоя изпиления куфар...много лошо. Опцията за вода отпадна.
                      И като кипне тоя КТМ и я хвърли ... трябва да чакаш оня дето си почива да ти донесе
                      ______2
                      Е = MZ

                      Коментар


                      • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                        хихихи

                        Този с КТМ-а една седмица напред, защото BMW-то чакаше части, че му изпуши съединителя и му протече диференциала.

                        Кабела ако е отдолу или отгоре е оязвим от клони. Не забравяйте че КТМ-а не е само асфалтова машина

                        КТМ-а не кипва лесно защото има вентилатор, а има и преливник, така че и да кипне ще си върне обратно водата с минимални загуби.

                        Мисля че е малко пресилено да се притесняваш от изпилване на тези куфари от лягане. Ако това беше често срещано явление щяхме да сме разбрали много по рано. Кой знае този какъв играч е и къде е карал. А може и да е от падане.

                        Коментар


                        • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                          Премерих широчината на мотора с куфарите. 91.5 см.

                          На кормилото е 87см (което са предпазителите за ръцете а не самото кормило, т.е. куфарите стърчат по 2см от кормилото.

                          Това със стърченето на куфарите не е много готино ако ги закача някъде ще боли много.

                          Може би едно е предимствата на пластмасовите, е че ако закачиш някуде клуфара ще се разминеш само със счупен куфар.
                          Последно редактирано от sabin; 23-02-11, 20:15.

                          Коментар


                          • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                            Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
                            На кормилото е 87см (което са предпазителите за ръцете а не самото кормило, т.е. куфарите стърчат по 2см от кормилото.
                            Така винаги ще имаш две наум

                            Макар, че предполагам, че ще измислиш нещо по въпроса. Поздравления за вложеното старание в направата и подържането на мотора!
                            Ако няма къде да отидеш, ела на себе си!

                            Коментар


                            • От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                              За лесно и бързо изпускане на налягането в предницата сложих комплект клапани от КТМ, които се завиват на мястото на винтчетата за изпускане на въздуха.

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:front.JPG
Прегледи:1
Размер:88.5 КБ
ID:5257127

                              Изпускането става само с натискане на черият бутон.

                              Коментар


                              • Ролбари

                                Подготвяйки се за по екстремни пребивания реших да сложа и ролбари на резервоарите.


                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:kg.jpg
Прегледи:1
Размер:71.0 КБ
ID:5257361

                                Естествено търсейки си какво да модифицирам и подобря намерих и тук нещо, което ще ми спести проблеми в бъдеще. След някое по-прилично пребиване тръбите се изкривяват и ако се наложи да се свалят после поставянето им обратно на мотора ставало забавно. За целта един от болтовете се сменя с шпилка и монтажа става безпроблемен!

                                Става въпрос за това място:
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:bolt_orig2.JPG
Прегледи:1
Размер:94.0 КБ
ID:5257359

                                Под предпазител има една втулка на която ляга ролбара и се стяга с болта. Точно този болт е много трудно да се вкара след като се разкривят леко ролбарите.

                                Оригинално си е точно на мястото:
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:bolt_whole.JPG
Прегледи:1
Размер:104.9 КБ
ID:5257360

                                Изрязах две шпилки 8мм 8.8 здравина на 50 мм дължина:

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:bolt_lenght.JPG
Прегледи:1
Размер:105.1 КБ
ID:5257363

                                Почистих дупките и ги навих целите. Намазах резбата над шпилките с зелен локтаит, който се отвива само след нагряване на 300C с цел да залепя гайката по средата на шпилката и я стегнах с една шайба под нея.

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:shpilka.JPG
Прегледи:1
Размер:86.5 КБ
ID:5257370

                                За да се изравни нивото с втулката от оригиналният монтаж сложих и една шайба отгоре.

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00604.JPG
Прегледи:1
Размер:91.7 КБ
ID:5257364

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:bef_final.JPG
Прегледи:1
Размер:73.7 КБ
ID:5257371

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:final.JPG
Прегледи:1
Размер:85.7 КБ
ID:5257373


                                Най задната точка на закрепване е със скоба към кръгла тръба от рамката. КТМ дават една тефлонова лента за да не наранява скобата рамката. За по-лесен монтаж я захванах с изолирбанд, защото тефлоновите лаисни не искаха да седят "на място".

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:tape.JPG
Прегледи:1
Размер:80.4 КБ
ID:5257372

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:back_mount.JPG
Прегледи:1
Размер:76.7 КБ
ID:5257375

                                Ето как изглеждат на мотора:
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:on_bike.JPG
Прегледи:1
Размер:124.7 КБ
ID:5257376

                                На първи сняг излизам да ги тествам ролбарите

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X