Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

    Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
    ...
    ...Но със сигурност, всеки който си избирам мотор, ще е добре внимателно да прочете всичко буква по буква...
    Aми май мотор се взема когато най-малко очакваш, обикновенно правиш погледа и до броени часове или дни вече ти се хили в гаража, дори и да си нямал подобни намерения. Последния даже и не разбрах как го взех.
    Идва едно приярелче в гаража предните дни му пробвах мотора и ми хареса ми и вика:
    -Тоя КТМ отвънка е твой.
    А аз се пуля:
    -Ванка нещо си се сбъркал, още един мотор ми не требва па и нема пара за харчене за такива глупости сега.
    И докато се усетя оня ми измъкна един струг(не мотор а истински), и една количка окомплектована с инструмент, и като се замисля винаги все нещо така се случва с странно с новите придобивки, идват все кога най-неочакваш. Темата иначе си е супер жалко че нещо напоследък немаше такива, аз Събин донекъде го разбирам голема част от кефа е и да си стегаш машинката, само че идва един момент когато неусетно изведнъж губиш интерес към нея и се почва с нова.
    Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

    Коментар


    • #77
      От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

      И като си говорим за проблеми по моторите ето още един проблем, който вероятно повечето хора няма да забележат, но мен ме напрегна и взех мерки - маркучите на охладителната система. (Димо не потривай доволно ръчички )

      Бавно, но забележимо усетих, че ми намалява водата в преливника, което по принцип е признак на тръгнала помпа. Аз обаче понеже не го знаех това и не се притесних а огледах охладителната система (без да свалям резервоарите) и установих, че маркуча, който се вижда до радиатора сълзи през конците. Това се получава при нарушена цялост на вътрешната част на маркуча.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1st_problem.jpg
Прегледи:1
Размер:54.8 КБ
ID:5241664

      Понеже мотора ми е в гаранция се обадих на Вальо и след седмица получих нов по пощата. Разглобявайки мотора обаче установих, че почти всички маркучи бяха в това състояние

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:hoose_problem.JPG
Прегледи:1
Размер:126.8 КБ
ID:5241666

      Не виждах смисъл да тормозя Вальо за нови, защото очевидно беше, че качеството на използваните маркучи от КТМ не е адекватно и затова реших да си взема тунингов кит Samco, каквито имам на Ямахата от 5 години и не са мръднали.

      Ето и комплекта маркучи за моя модел.


      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Samco_kit.JPG
Прегледи:1
Размер:121.0 КБ
ID:5241669

      При ползване на силиконови маркучи е важно да се сложат скоби, които са с повдигнати ръбове, за да не се впият срязвайки повърхността на маркуча.
      Ето и как седят на мотора.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:samco_fit1.JPG
Прегледи:1
Размер:158.3 КБ
ID:5241667

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Samko_fit.JPG
Прегледи:1
Размер:141.6 КБ
ID:5241668

      Разрязах един от оригиналните да го огледам от вътре, но никъде не намерих пробойна на вътрешния слой. Явно антифриза успява някак си да мине през самия 1-ви слой на гумата

      Коментар


      • #78
        От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

        Сабине, аз на моята африка имах същия проблем с маркуча от термостата към единия радиатор. Смених 5 маркуча - все същата изсория. Пробвах с маркучи от кола, оригинален от хонда, на метър от магазин за авточасти и какви ли още не но проблема със сълзенето през конците си остана Вдигнах ръце вече, карам го така, поне не сълзи много.
        Yamaha XT​M600E '98
        Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

        Коментар


        • #79
          От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

          Първоначално публикуван от c_chanev Преглед на мнение
          Сабине, аз на моята африка имах същия проблем с маркуча от термостата към единия радиатор. Смених 5 маркуча - все същата изсория. Пробвах с маркучи от кола, оригинален от хонда, на метър от магазин за авточасти и какви ли още не но проблема със сълзенето през конците си остана Вдигнах ръце вече, карам го така, поне не сълзи много.
          Трябвало е да си сложиш силиконови, както аз направих едно време на Ямахата. В сервиза на Ники Златков продават всякакви размери и модели. От там си ги купих преди 5-6 години, вероятно още ги има.

          Коментар


          • #80
            От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

            Изчезвам за 2 дена, ако има въпроси ще отговарям като се върна.

            Понеже големия КТМ е в бокса подготвих Хузаберг-а за зимни условия. Първоначално идеята беше да покарам Yamaha-та 2-track, но се оказа, че е затегнал средният смукателен клапан на последното състезание Bolkan Offroad Marathon . Опитах се да я оправя с нов пул, но явно се е вкопал зверски и реших да не рискувам. В понеделник ще сваля главата да огледам какви части ще трябват. Очевидно дори коравите Ямахи искат внимание от време на време

            Ето и как изглежда Хусаберга от един особен ъгъл

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:spikes.JPG
Прегледи:1
Размер:126.7 КБ
ID:5241702

            Купона започва утре

            Коментар


            • #81
              От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

              Егати развитието!!

              И аз членувам в двата клуба и имам само едно нещо да кажа:
              Някой да си търси KTM?

              Най-добрата машина, ready to race, много оранжева и всичко най-най!

              Моля ви се, покажете ми колко са добри тези мотори!
              ПС:Да уточня - с мотора давам и оранжева перука бонус.
              You'll never find out - I got no key hole....

              Коментар


              • #82
                От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                КТМ винаги се търси, какво продаваш? Перуката си я запази за BMW-то. КТМ-а е опасен мотор и се кара с каска

                Коментар


                • #83
                  От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                  Ей, спамери (особено оранжевите ), спрете се де!

                  Нали идеята е да изтъкваме обективно предимствата и недостатъците?! A най-вече подобренията, или да обсъдим начините за отстраняване на някои недостатъци.

                  П.П. Само Левски!
                  Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                  Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                  Коментар


                  • #84
                    От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                    Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
                    - Safari Експедиционни резервоари 45л.
                    Дайте да разнищим темата за експедиционните резервоари. Стандартния е престъпно малък - 19.5 литра.
                    Тези на Safari са доста скъпи. Имат ли алтернативи?

                    Решението на Мони има и предимства и недостатъци, та затова ми е интересно.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:180.jpg
Прегледи:1
Размер:133.0 КБ
ID:5241761
                    Последно редактирано от T-Mac; 08-01-11, 16:37.

                    Коментар


                    • #85
                      От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                      На металните куфари като недостатък казват, че били опасни да не ти счупят някой крак. Ако поставиш и туби пред тях, това не увеличава ли още повече шанса да си удариш крака при подпиране?

                      Коментар


                      • #86
                        От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                        При падане обикновено важат законите на Мърфи.

                        На мен ми се иска да са ми свободни пасажерските степенки.

                        Коментар


                        • #87
                          От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                          Защитната тава отдолу сме правили само че за АТВ-та(скид плейт) както и защите на носачите от полиамид, хубавото на полиамида е доста по еластичен и здрав от дурала, както и при по сериозни удари не се криви и не остават деруги по него, също така много лесно приплъзва по камъните, калта или квот се сетиш все пак има и тефлон вътре във него, а също така след време дурала има доста изтормозен вид благодарение на ударите, химийте с които си мием машинките и най-вече лугата по пътищата а полиамида си остава със свеж вид а и си има няколко цвята за по фешън, едиственно недостатък е че малко му е неприятна цената и се обработва със специални екструдери за направата на заварките, ей така за спорта ако се свали шаблон от Туратеха може да се спретне една тава за мостра.
                          Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                          Коментар


                          • #88
                            От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                            Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
                            Димо, какви бързи връзки сложи на горивото? Имат ли клапани от двете страни? От къде ги взимаш?
                            Да имат клапан. Когато ги откачиш горивото не изтича.
                            Утре ще ги снимам и ще ги видиш. Ще им премеря и диаметъра. Даже май имам един в плюс да ти дам.
                            По спомен 8 мм, а маркуча после със скоба.
                            Е, може и да не ти харесат. Не са в оранж и май пише BMW на тях, ама с много малки букви

                            Много хора махат оригиналните куфари и слагат ZEGA, най/вече заради повече литри обем и по/здраво захващане, пък и цената ... Нали знаете какво пише вътре "max 5 kg" Някой да ги е товарил 5 кг ?
                            И да, тубите отпред удрят в крака при подпиране, но ги носи стъпенката. По/добре да са отзад на куфара, но тогава куфара носи и тубата/плюс 5 литра/... Няма пълно щастие
                            Първоначално публикуван от T-Mac Преглед на мнение
                            Дайте да разнищим темата за експедиционните резервоари.
                            БМВто идва с 31л. резервоар. 40+ литровите резервоари струват ако не греша над 1500 евра, без значение дали са за КТМ/БМВ или Хонда, което си е ... ужасно много. Някои са прозрачни, което е опция, но аз смятам, че 30 литра са добро съотношение кг/независимост. 500км без да срещнеш гориво не е дестинация за сам мотор ...

                            Събине, ще напиша подробно, коя част от багажа върнах с колет от Алмати и кое изобщо не съм ползвал.

                            Маркучите изглеждат страашни. Нямаха ли сини ? Не, че ми трябват

                            Първоначално публикуван от Мони Преглед на мнение
                            Ооооо...става,става
                            Добре Мони, аз наистина ти желая винаги да се прибираш жив и здрав.
                            ______2
                            Е = MZ

                            Коментар


                            • #89
                              От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                              Димо, благодаря за изчерпателния отговор!

                              Това, че пише BMW хич не ме притеснява. На марки не робувам! По мотора вече имам части от Ямаха, Хонда и BMW! Даже имам BMW горивен филтър на Хусаберг-а

                              Пък дето се вика, ще си взема едни бързи връзки БМВ и ако ми харесат може и един мотор да си взема към тях

                              Маркучите за Ямахата естествено, че са сини!

                              45 литровия резервоар за KTM е 1500Е, но дойде с проблем. Сега действам по смяната му. Ще пиша като завърши сагата.

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:tank.JPG
Прегледи:1
Размер:129.0 КБ
ID:5242136

                              Коментар


                              • #90
                                От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                                Първоначално публикуван от Димо Преглед на мнение
                                БМВто идва с 31л. резервоар. 40+ литровите резервоари струват ако не греша над 1500 евра, без значение дали са за КТМ/БМВ или Хонда, което си е ... ужасно много. Някои са прозрачни, което е опция, но аз смятам, че 30 литра са добро съотношение кг/независимост. 500км без да срещнеш гориво не е дестинация за сам мотор ...
                                Мисля, че на повечето ни се е случвало да минем 500 км без да срещнем работеща бензиностанция.
                                Съгласен съм, че ако резервоара на КТМ-а беше колкото на БМВ-то нямаше да търся решение за по-голям резервоар.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X