От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка
Малко изместваме темата, но като е тръгнало
Много от описаните промени са валидни за моторите въобще(не само за КТМ) и затова ми харесва темата, но някои са строго специфични. Примерно очаквам да продължи нещо в духа на "Как да добавим и един Харли, към КТМа". Него не знам къде ще го разполагате... Ниско под рамата или пред...за като откаже и новата бензинова помпа от 990.
Събине, давай нататъка знаем, че има и още. И въобще аз съм съгласен, че е дълъг пътя към съвършената машина. В някои случаи, по/дълъг
Ето снимките, които обещах. Най/общо отразяват целенасочена визуална промяна на машината и някои нестандартни решения по товаренето и кокпита. Да направиш мотора неразпознаваем е търсен ефект /не,че КТМ е много популярна марка по света/. Понякога е добре, хората да мислят,
че мотора ти е ... китайски примерно.



Малко изместваме темата, но като е тръгнало

Много от описаните промени са валидни за моторите въобще(не само за КТМ) и затова ми харесва темата, но някои са строго специфични. Примерно очаквам да продължи нещо в духа на "Как да добавим и един Харли, към КТМа". Него не знам къде ще го разполагате... Ниско под рамата или пред...за като откаже и новата бензинова помпа от 990.
Събине, давай нататъка знаем, че има и още. И въобще аз съм съгласен, че е дълъг пътя към съвършената машина. В някои случаи, по/дълъг
Ето снимките, които обещах. Най/общо отразяват целенасочена визуална промяна на машината и някои нестандартни решения по товаренето и кокпита. Да направиш мотора неразпознаваем е търсен ефект /не,че КТМ е много популярна марка по света/. Понякога е добре, хората да мислят,
че мотора ти е ... китайски примерно.



,то дори и с Харли е по-забавно
А ти си носи един електрожен да си заваряваш опашката като ти се счупи или стойките за куфарите или тубите. А защо не и един кош направо. На килограмите на BMW-то съм сигурен че няма да го усетиш 
Освен, че са метални и ръждясаха и някакви тунингови стойки се счупиха тази година, но не са моите.
Коментар