Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

    Малко изместваме темата, но като е тръгнало
    Много от описаните промени са валидни за моторите въобще(не само за КТМ) и затова ми харесва темата, но някои са строго специфични. Примерно очаквам да продължи нещо в духа на "Как да добавим и един Харли, към КТМа". Него не знам къде ще го разполагате... Ниско под рамата или пред...за като откаже и новата бензинова помпа от 990.

    Събине, давай нататъка знаем, че има и още. И въобще аз съм съгласен, че е дълъг пътя към съвършената машина. В някои случаи, по/дълъг

    Ето снимките, които обещах. Най/общо отразяват целенасочена визуална промяна на машината и някои нестандартни решения по товаренето и кокпита. Да направиш мотора неразпознаваем е търсен ефект /не,че КТМ е много популярна марка по света/. Понякога е добре, хората да мислят,
    че мотора ти е ... китайски примерно.








    ______2
    Е = MZ

    Коментар


    • #32
      От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

      Финландците карат доста добре и често избират KTM Adventure 640 (като този на снимките по-горе). Сигурно има защо.
      ... Австралийците също.

      Коментар


      • #33
        От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

        Място има за всичко,стига на човек да му е голямо сърцето.....и душата,като на КТМ,че дори гледам в темите за КТМ и БМВ-та намират място....,че и Харли даже.....хубаво е когато можеш да си разнообразяваш живота....,а когато не можеш се спираш на БМВ.....скука,то дори и с Харли е по-забавно....
        търся си подписа....

        Коментар


        • #34
          От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

          Първоначално публикуван от Мони Преглед на мнение
          се спираш на БМВ.....скука,то дори и с Харли е по-забавно....
          Мони, тука си абсолютно прав
          Има едно древно китайско проклятие, което гласи "Пожелавам ти да живееш в интересни времена!" Та в този смисъл, не ща да ми е толкоз "интересно" ...

          А Финландците, наистина караха доста добре поне тези, с които се срещнах в Сари Таш/Киргизстан. Връщаха се от Монголия.
          Пет човека - 1 Ямаха, 3 БМВта и 1 КТМ ...

          П.П.
          Впрочем май вече е време да разкараме "мъдростите си" от тази хубава тема. Примерно някъде в спама и там на воля да развихрим фантазиите си на тема КТМ с/у БМВ
          ______2
          Е = MZ

          Коментар


          • #35
            От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

            излиза,че трябва да преместиш своите "мъдрости"....та това е тема за КТМ все ПАК
            търся си подписа....

            Коментар


            • #36
              От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

              еее Как ще изпъкне КТМ-а ако няма БМВ-та около него

              Ей хора, нали няма да се разсърди някой сега?!?! Най важното е да си харесваш мотора и да си правиш кефа с него. Докато се майтапим кое е по-по-най хората обикалят света с Honda XL от 70та - 80-та година сигурно!

              Аз всичките тези простотии по мора си ги правя защото ми доставя кеф! На никой не препоръчвам да харчи толкова пари по мотор си - честно!

              Ако имах време щях да имам и БМВ, но сега докато нямам, смятам да ви майтапя до като се предадете!

              Димо написа:

              "Как да добавим и един Харли, към КТМа". Него не знам къде ще го разполагате... Ниско под рамата или пред...за като откаже и новата бензинова помпа от 990.
              хихихи - по скоро ще си прочетем как се ремонтират на трасето А ти си носи един електрожен да си заваряваш опашката като ти се счупи или стойките за куфарите или тубите. А защо не и един кош направо. На килограмите на BMW-то съм сигурен че няма да го усетиш Няма да повлияе и на липсата на динамика

              Коментар


              • #37
                От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                Тази тема стана не само интересна но и весела.
                Като скромен притежател на застаряваща техника от двете марки, или страдам от раздвоение на личноста или съм постигнал нирвана.
                Ще ме прощавате за спама.
                BMW F800GS

                Коментар


                • #38
                  От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                  Събине, губиш само от бройката. Тук пишете двама от тримата собственици на голям КТМ в България.

                  Темата е прекрасна и поздравления за труда да опишеш всичко. Понякога се радвам, че не съм толкова технически грамотен, защото като гледам много средства отиват по стягането на машината.

                  А спора БМВ или КТМ за мен приключи след като реших да купувам КТМ 690 Enduro.

                  Коментар


                  • #39
                    От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                    Един от недостатъците на обслужването на новият ми Адвенчър е това че при смяна на маслото трябва да сваляш левия резервоар. Той се сваля за 5 мин, но не и ако има тръбна защита около него, която след падане може и да се е поизкривила и тогава нещата съвсем загрубяват. И за десерт може да добавим 22 литра гориво в левия резервоар и направо ще си карам със старото масло

                    Ето въпросната пробка през която се източва допълнителният резервоар за масло, където седи почти всичкото масло.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:bike.JPG
Прегледи:1
Размер:184.8 КБ
ID:5241364

                    След дълго мислене, стигнах до решение, което от КТМ са си спестили. Реших да направя 2 накрайника за брониран хидравличен маркуч с резбата на пробката и ключове с размер, който вече нося за да не се налага да се носят допълнителни инструменти.

                    Максималният диаметър тръба, който позволяваше отвора на резервоара за масло беше 8мм. Единия накрайник можеше да си го спестя и да си го купя (мъжкия) но щеше да е само с 4 витки на резбата вместо с 6 както си го направих и затова реших че за 20 лв няма смисъл да правя после резби.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:nakrainici.jpg
Прегледи:1
Размер:35.1 КБ
ID:5241367

                    Избрах брониран маркуч за да ми е спокойно. Ако бях сложил обикновен и 2 нормални скоби щях да спестя 100 грама, но реших да се застраховам.

                    Ето го маркуча пресован и готов за монтаж:
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:final1.JPG
Прегледи:1
Размер:57.4 КБ
ID:5241365

                    Пробката естествено е оригиналната. Добавих само още една дифтунга от към резервоара за маслото.


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:kg.jpg
Прегледи:1
Размер:23.1 КБ
ID:5241370

                    За да може да се монтира маркуча се наложи да отрежа едно ъгълче от горната тава, която седи над акумулатора.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:dupka.JPG
Прегледи:1
Размер:88.9 КБ
ID:5241368

                    Ето как заспа на мотора, все едно че е оригинално:

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:on_bike1.JPG
Прегледи:1
Размер:144.0 КБ
ID:5241369


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:on_bike.JPG
Прегледи:1
Размер:119.5 КБ
ID:5241366

                    Има и вариант да се подгъне маркуча, защото така като е вкаран в тавата единствения начин да се изкара е като се откачи тавата от предните и болтове и падне надолу в предната и част, което се прави винаги като сменяш маслото така или иначе заради масления филтър, така че реших за начало да не му създавам излишно напрежение и го пуснах надолу. За да не дрънка го хванах с една от прекрасните скоби, които са ми останали от Ямаха WR

                    Следва продължение...

                    Коментар


                    • #40
                      От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                      Първоначално публикуван от boiko73 Преглед на мнение
                      Събине, губиш само от бройката. Тук пишете двама от тримата собственици на голям КТМ в България.

                      Темата е прекрасна и поздравления за труда да опишеш всичко. Понякога се радвам, че не съм толкова технически грамотен, защото като гледам много средства отиват по стягането на машината.

                      А спора БМВ или КТМ за мен приключи след като реших да купувам КТМ 690 Enduro.
                      Е те хората много добре са си казала "Ignorance is bliss".

                      Моята болест много мъчи

                      Коментар


                      • #41
                        От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                        Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
                        Един от недостатъците на обслужването на новият ми Адвенчър е това че при смяна на маслото трябва да сваляш левия резервоар. Той се сваля за 5 мин, но не и ако има тръбна защита около него, която след падане може и да се е поизкривила и тогава нещата съвсем загрубяват. И за десерт може да добавим 22 литра гориво в левия резервоар и направо ще си карам със старото масло

                        Следва продължение...
                        С продължението нали не си ме забравил??...

                        Наистина е станало като оригинално и мисля,че спокойно можеш да им го продадеш като патент на КТМ

                        @ Бойко-баце,както сам знаеш,адмирации за избора на 690-ка....,но ако знаеш там за колко допълнения иде реч,особенно за целта за която ни трябва.....скоро ще го карам за "разкрасяване" и ще го опиша.....

                        Поздрави,
                        търся си подписа....

                        Коментар


                        • #42
                          От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                          Първоначално публикуван от boiko73 Преглед на мнение
                          А спора БМВ или КТМ за мен приключи след като реших да купувам КТМ 690 Enduro.
                          Уфф снощи явно съм спал щом съм пропуснал най важното! ДОБРЕ ДОШЪЛ В КЛУБА НА КТМ!

                          Това че имаш и 2-те марки е плюс, защото винаги ще знаеш кой с какво може да го бъзнеш

                          Аз имам Yamah WR - 2бр, Husaberg, KTM и Хонда и всичките са ми любими

                          @Мони - разбира се че на съм те забравил! Направил съм 3 комплекта накрайници, един за теб, един за мен и един ако осера нещо. Кримпнах само единия за да видя как е с дължините и сега като видях, че е ок ще направя и останалите.

                          Коментар


                          • #43
                            От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                            В сервизното ръководство на КТМ прочетох, че при смяната на маслото освен масления филтър се почиства и цедката, която се намира в масления резервоар и е близко да въпросната пробка. Ако тази операция трябва да се прави при всяка смяна на маслото не си ли губи смисъла въпросната тръбичка?
                            Only after the last tree has been cut down,
                            Only after the last river has been poisoned,
                            Only after the last fish has been caught,
                            Only then will you find that money cannot be eaten.

                            Коментар


                            • #44
                              От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                              Първоначално публикуван от blackfirefly Преглед на мнение
                              В сервизното ръководство на КТМ прочетох, че при смяната на маслото освен масления филтър се почиства и цедката, която се намира в масления резервоар и е близко да въпросната пробка. Ако тази операция трябва да се прави при всяка смяна на маслото не си ли губи смисъла въпросната тръбичка?
                              В сервизното ръководство пише и много други неща които реално не е необходимо да се правят на всеки 7500км и 15000км. Практиката е показала (не само при КТМ а и при горските Ямахи) че тази цедка след разработката е абсолютно чисти. Тя събира кочина само ако имаш проблем със съединителя или след ремонт на двигателя. Задължително трябва да се провери след разработка, и после може да се проверява (за да ние е спокойно) като се проверяват и клапаните.

                              Коментар


                              • #45
                                От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                                Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
                                хихихи - по скоро ще си прочетем как се ремонтират на трасето А ти си носи един електрожен да си заваряваш опашката като ти се счупи или стойките за куфарите или тубите. А защо не и един кош направо. На килограмите на BMW-то съм сигурен че няма да го усетиш Няма да повлияе и на липсата на динамика
                                Всеки път се смея, като те чета А електрожени има навсякъде по света и човек може да не го носи. Пък и ако я бях изхвърлил, това нямаше да спре мотора от движение. Виж дилъри на КТМ обикновено няма, когато ти зтрябват ...
                                На тубите им няма нищо Освен, че са метални и ръждясаха и някакви тунингови стойки се счупиха тази година, но не са моите.
                                Аз друго да те питам. Какво е налягането на маслото и ти сам ли ги стегна тези накрайници на маркуча? Щото правих едни маркучи веднъж (за ниско налягане) и ги стягахме със специална преса, но след сто км. изгърмяха. Не маркучите, а връзките. В твоя случай е добре, че пробката си е там и можеш да я върнеш винаги, стига да имаш и масло А мястото на пробката е пълно безумие.
                                Динамика казваш
                                3 комплекта дискове за 5000км, на 25 000км - бензинова помпа Е това е динамика


                                Първоначално публикуван от boiko73 Преглед на мнение
                                ... реших да купувам КТМ 690 Enduro.
                                Това е страхотен избор, само че приключват семейните пътувания на големи разстояния.

                                Първоначално публикуван от Мони Преглед на мнение
                                излиза,че трябва да преместиш...
                                Аааа, не. Аз тук не пипам. Раздела си има модератор ...
                                ______2
                                Е = MZ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X