Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

    Напълно е възможно!
    Както се изказа колегата:
    Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
    Малко вероятно е , да е ЦДИ или датчици , така , че да спрат и двата цилиндъра. Според мен имаш някой хлабав кабел или букса , може да пробваш да подадеш ток директно от акумулатора към запалването , но може да ти се губи и масата някъде.
    А горните датчици са в катрера - нормално да са си обилно мазни и не им пречи.

    Коментар


    • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

      Датчиците на хол не са в картера, а са от страната на алтернатора и там масло не трябва да има никакво. Наличието на масло вероятно говори за протвкъл семеринг на коляновия вал, откъм алтернатора. Не е болка за умирачка, но трябва да се оправи за да не изтече някой ден цялото масло (или критично количество).
      Иначе маслото не е причина датчиците на хол да не работят. Те ползват елетромагнитна индукция.
      Kill switch-a (шунтираният) може да е причина за проблема и още как. Попадал съм на няколко теми в които е замесен той. Ако не се лъжа имаше и един закъсал около Ихтиман пътешественик, чужденец със същият проблем. Май Живко му беше съдействал.
      Дано да си открил причината.
      Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

      Коментар


      • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

        Първоначално публикуван от петър442 Преглед на мнение
        ....Стартера върти но няма запалване. ......
        Не били трябвало, ако е kill switch-а, да не върти стартера въобще?
        Поне при мен е така...
        Subaru Impreza 2.0 '98
        Honda Africa Twin RD07 '95
        Honda Africa Twin RD07А '96

        Коментар


        • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

          RD 04 Моята ... при задействан Кил суич .. стартера върти а ток .... няма!
          Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

          Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

          Коментар


          • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

            Първоначално публикуван от Ilarioncho Преглед на мнение
            Датчиците на хол не са в картера, а са от страната на алтернатора и там масло не трябва да има никакво. Наличието на масло вероятно говори за протвкъл семеринг на коляновия вал, откъм алтернатора. Не е болка за умирачка, но трябва да се оправи за да не изтече някой ден цялото масло (или критично количество).
            Иначе маслото не е причина датчиците на хол да не работят. Те ползват елетромагнитна индукция.
            Kill switch-a (шунтираният) може да е причина за проблема и още как. Попадал съм на няколко теми в които е замесен той. Ако не се лъжа имаше и един закъсал около Ихтиман пътешественик, чужденец със същият проблем. Май Живко му беше съдействал.
            Дано да си открил причината.
            Не само датчиците , но и алтернатора е в масло , на повечето мотори е така , по този начин се охлажда алтернатора. Така , че наличието на масло при датчиците е напълно нормално.



            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

            Коментар


            • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

              Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
              Не само датчиците , но и алтернатора е в масло , на повечето мотори е така , по този начин се охлажда алтернатора. Така , че наличието на масло при датчиците е напълно нормално.



              + 1
              Последно редактирано от aptt; 01-06-15, 18:50. Причина: 1
              По добре късно от колкото никога .
              Нула89781нула019

              Коментар


              • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                опс
                Последно редактирано от aptt; 01-06-15, 18:59. Причина: Грешка
                По добре късно от колкото никога .
                Нула89781нула019

                Коментар


                • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                  Петко, в крайна сметка ще изляза прав ли И си ми върни ЦДИ-то, че току виж ми се прикарало
                  Yamaha XT​M600E '98
                  Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                  Коментар


                  • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                    Първоначално публикуван от c_chanev Преглед на мнение
                    Петко, в крайна сметка ще изляза прав ли И си ми върни ЦДИ-то, че току виж ми се прикарало
                    Тоя па!
                    За кога ще караш? То .. сезона свърши ...

                    Де се губиш бре?
                    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                    Коментар


                    • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                      Прав се оказа!
                      След шунтирането на копчето проблема не се появи повече. Явно с времето пъпките на копчето се износват и при вибрации се проявява както при мен.. Благодаря ви момчета!
                      HONDA AFRICA TWIN XRV 750 RD 04

                      Коментар


                      • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                        Проблемът с т.нар. kill switch се появява много по-често при водачи, които не го ползват. Аз винаги гася от там, и на всички мотори само веднъж съм имал проблем от там. На няколко пъти съм почиствал такива на други мотори. Когато не се ползват контактите трупат повече мизерия.
                        Honda XRV750 Africa Twin
                        Opel Record E 1.8i

                        Коментар


                        • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                          Румене, тук съм си.....станах селянин от скоро но пак съм си тук. Заповядай някой път да се полъжем малко
                          Yamaha XT​M600E '98
                          Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                          Коментар


                          • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                            Първоначално публикуван от jijko Преглед на мнение
                            Проблемът с т.нар. kill switch се появява много по-често при водачи, които не го ползват. Аз винаги гася от там, и на всички мотори само веднъж съм имал проблем от там. На няколко пъти съм почиствал такива на други мотори. Когато не се ползват контактите трупат повече мизерия.
                            Ха на бас, че един прекъсвач се износва/нагаря много повече, когато се цъка по няколко пъти на ден, отколкото ако се ползва по два пъти в годината макс...
                            На моите мотори си гася от контактния ключ и не го ползвам това прословуто червено копче - не съм имал никога проблеми. А сегашния примерно си го карам от над 7 години и 100хил.км!
                            П.п. Очаквам по-скоро контактния ключ да започне да ми прави мизерийки от използване, отколкото аварийния стоп от неползване!

                            Коментар


                            • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                              Първоначално публикуван от Shider Преглед на мнение
                              Ха на бас, че един прекъсвач се износва/нагаря много повече, когато се цъка по няколко пъти на ден, отколкото ако се ползва по два пъти в годината макс...
                              На моите мотори си гася от контактния ключ и не го ползвам това прословуто червено копче - не съм имал никога проблеми. А сегашния примерно си го карам от над 7 години и 100хил.км!
                              П.п. Очаквам по-скоро контактния ключ да започне да ми прави мизерийки от използване, отколкото аварийния стоп от неползване!
                              Не говорим за нагаряне, а за мръсотия, която се трупа там, ако не се ползва. Колко е искренето там? Да го ползваш 10 пъти дневно. Сравни го с искренето на бензиновата помпа, примерно. Така че, 10 искри на ден, колко ще го износят/нагорят? Колко е голям комутирания ток? Не е голям, но достатъчен за самопочистването на контакта, има и такова явление.
                              Honda XRV750 Africa Twin
                              Opel Record E 1.8i

                              Коментар


                              • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                                Гледай ти, алтернатора бил в маслена баня. Прави излязоха motor men и Шидера. Петре, извинявай, надявам се да не съм те вкарал в ненужен филм.
                                Благодаря, че ми попълнихте дупката в знанията.
                                Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X