Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

    Моята е RD04 и не съм имал каквито и да е ядове в тази насока. Ако беше толкова слабо място за 20 и няколко години все щеше да се обади. Всички проблеми произтичат от лоши връзки на фазовите проводници. Илко правилно е написал защо. За мен вентилаторът е безсмислен там. Обтича се достатъчно добре. Пипал съм го веднага след продължителна работа и не беше по-топъл от 40-ина градуса, което едва ли е драма.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

      Проводниците ( жълтите ) са ми вързани директно.Махната е половината букса и са "надянати" директно.Другата половина от буксата се използва като изолация.Наистина когато паля мотора и го оставям да работи на място,докато се включи няколко пъти вентилатора,се затопля реле регулатора,(не мога да преценя колко,защото меря на ръка - пипам го без изгаряния или поражения по ръката ) но после много бързо се охлажда.
      Идеята ми за вентилаторче там,беше защото ми се подмятат няколко,искам да се въртя около него,и защото може би е хубаво да има.
      Самото реле не се охлажда само от малката дупка на десният спойлер,но е отворено и от доло, към гумата.Предполагам,че все пак Бай Японец го е помислил.
      Исках да го направя да се включва автоматично,за да не се налага по никакъв начин да повреждам/заголвам/режа неговите си проводници.
      Затова не ми се мести и от неговото си място,защото пак се налага рязане и нарушаване.
      Противник съм на всички подобни интервенций не само по мотора,но и по принцип.
      Когато се е налагало подобни интервенций все едно някой ми бърка в ..........

      Засега се отказвам,ще си намеря друга причина да се въртя около него

      Благодаря на всички за мненията и коментарите.
      Сега - BMW R1200RT 2006 г
      Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
      По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
      По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

      Коментар


      • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

        Първоначално публикуван от asobgbg Преглед на мнение
        Здравейте,
        Тъй като това е може би най- активната тема за Хонда Африка, ще пиша тук, тъй като според мен информацията ще достигне до правилната аудитория

        Разчиствайки си мазето намерих преден пиньон за Хонда Африка (RD07 / 1994), който според мен е в прилично състояние….. С този пиньон купих мотора, като предишния собственик го беше сложил малко преди това. Пиньона е български, правен в Карлово.
        Аз лично държах да сложа оригинален такъв, тъй като той има и един гумен „елемент“, който обира вибрациите и работи по- тихо и съответно веднага си купих оригинален от Бултрако и го смених.

        ПОДАРЯВАМ пиньона, ако някой сметне, че ще му бъде плезен….. по- долу прилагам и снимка, като ако някой го иска нека да се отбележи в темата, за да е ясно на всички и на лично да ми изпрати адрес на който да го изпратя.
        Само да има в предвид, че ще го изпратя по Спиди (тъй като имат офис точно до работата) и пратката ще бъде за сметка на получателя

        [ATTACH=CONFIG]785543[/ATTACH]

        Благодаря на колегата.
        Днес взех пиньона,наистина е във отлично състояние и ще бъде прибран за аварийно ползване във случай на нужда.
        Сега - BMW R1200RT 2006 г
        Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
        По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
        По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

        Коментар


        • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

          Първоначално публикуван от kirilkirilow Преглед на мнение
          ...Махната е половината букса ..
          Махни и другата половина, оголи проводниците, усучи ги стегнато с клещите, калайдисай ги и ги изолирай надеждно.
          Просто си карай мотора.
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

            Първоначално публикуван от kirilkirilow Преглед на мнение
            Проводниците ( жълтите ) са ми вързани директно.Махната е половината букса и са "надянати" директно.Другата половина от буксата се използва като изолация...
            Не разбрах дали са свързани директно, но все пак ползват кабелните обувки или са запоени.
            Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

            Коментар


            • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

              Днес попаднах на много интересно решение за заключване на предния пиньон.




              Помня , че моя имаше някакъв луфт след като го сменях ... дали това няма да е решението за спиране на този луфт ?
              Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
              Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
              Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

              Коментар


              • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                Това, нито е добро, нито решение. Винтовете бързо ще се подбият. Въпросният луфт е нормален в известни граници и не виждам с какво те притеснява. Оригиналната законтряща планка е достатъчно надеждна.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                  Първоначално публикуван от Ilarioncho Преглед на мнение
                  Не разбрах дали са свързани директно, но все пак ползват кабелните обувки или са запоени.
                  Вързани са директно,но със кабелни обувки.Премахната е половината букса,и са "мушнати" директно във другата половина,не знам дали обясних правилно.
                  Сглобката е разглобяема,буксите влизат плътно една в друга и няма луфт м/у тях.
                  Не са запоени.
                  От страната на махнатата половина са изолирани със термшлаух,но поотделно.

                  Получи се доста объркано обяснение,дано да е станало ясно.
                  Сега - BMW R1200RT 2006 г
                  Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
                  По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
                  По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

                  Коментар


                  • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                    Това, нито е добро, нито решение. Винтовете бързо ще се подбият. Въпросният луфт е нормален в известни граници и не виждам с какво те притеснява. Оригиналната законтряща планка е достатъчно надеждна.
                    +1 Нали заради тая тъпа планка за 11 евро си провалих половината пътуване в Алпите 2013г. Бяха износени всичките зъбчета , ама аз...като всеки българин ...........

                    Коментар


                    • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                      Първоначално публикуван от kirilkirilow Преглед на мнение
                      Вързани са директно,но със кабелни обувки.Премахната е половината букса,и са "мушнати" директно във другата половина,не знам дали обясних правилно.
                      Сглобката е разглобяема,буксите влизат плътно една в друга и няма луфт м/у тях.
                      Не са запоени.
                      От страната на махнатата половина са изолирани със термшлаух,но поотделно.

                      Получи се доста объркано обяснение,дано да е станало ясно.
                      Просто от едната страна я няма пластмасовата, носеща част на куплунга, доколкото разбирам. Това не ти върши работа. Аз съм използвал т.нар. "съединения със затворен край". Представлява пластмасов цилиндър, в който има метална тръбичка. От едната страна пластмасата запушва тръбичката. От другата има пластмасова периферия, която е с по-голям диаметър, за по-добра изолация. Използва се в доста домакински уреди, духалки, перални и т.н. Двата проводника се пъхат от широката страна докрай и тръбичката се кримпва с електричарски клещи. Осигурява добър контакт и е устойчива на вибрации. Може да се ползват и т.нар. "тръбички", които са по-дълъг метален цилиндър, обвит в пластмаса. Проводниците се вкарват от двете страни.
                      Honda XRV750 Africa Twin
                      Opel Record E 1.8i

                      Коментар


                      • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                        Какъв е проблемът да се ползва поялник и термошлаух?
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                          Какъв е проблемът да се ползва поялник и термошлаух?
                          Спойката не е устойчива сама по себе си на вибрации. Шлауха ще подобри нещата донякъде. Когато се "калайдиса" един проводник, точно на границата на калайдисаното и останалият проводник се получава нещо като окис, който бързо разяжда проводника и го чупи (особено когато това е придружено с вибрациите на Африката, които ние всички добре познаваме)
                          Honda XRV750 Africa Twin
                          Opel Record E 1.8i

                          Коментар


                          • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                            За тази цел се калайдисва 2-3мм преди началото на изолацията или непосредствено до нея ако е възможно. Медта е добър топло проводник и при тази температура изолацията се размеква и "една идея" започва да се "пропива" между жилата. Момента е много тънък и трябва да се уцели с опит. Тогава не позволяваш на останалата оголена част от многожилния проводник да остане на атмосферните условия, а той "сам се запечатва". След това допълваш с подходящ термошлаух ако може с него обхващаш цялата или част от кабекната обувка. Така изпълнено няма да мръдне. Има стандарти за тия неща, ама да не разводнявам темата.
                            LZ1NIM/P
                            B pos

                            Коментар


                            • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                              Осакатих Африката
                              Имах проблем с охлюва на километража и след отстраняването му, затягах последната от четирите шпилки на оста от страната на охлюва и тя се скъса...
                              Уж не прилагах много сила, но явно успях. Гледам основата ѝ е без резба, обаче няма зарязки за отвиване. Съмнява ме да е болт, слаган отвътре, а набиването ми се струва прекалено слаб механизъм за задържане...
                              Имате ли идея как е сложена там и има ли вариант за подмяна или просто ще трябва, да разпробивам и да слагам нова побългарена?


                              Edit:
                              След като разбрах, че по-правилната дума на английски била stud вместо bolt, намерих каквото ми трябваше...
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:boltstud2-6x25_medium92900060250E-01_1b15.jpg
Прегледи:1
Размер:10.4 КБ
ID:5658202
                              92900-060-250E му се оказа поръчковия номер, но се чудя дали няма, да го има по магазините за болтове...
                              Последно редактирано от nhadjinikolov; 06-05-15, 01:25.
                              Subaru Impreza 2.0 '98
                              Honda Africa Twin RD07 '95
                              Honda Africa Twin RD07А '96

                              Коментар


                              • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                                Сигурно ще я има.
                                Но след като си скъсал едната,аз бих сменил и 4 те.Сигурно и те са в същото състояние.
                                Предполагам,че струват стотинки.

                                П.П
                                Само за инфо - Този сайт много ми помага,когато ми е трябвала дадена част , има схеми и за много други модели
                                http://www.cmsnl.com/honda-xrv750-af...033/partslist/
                                Последно редактирано от kirilkirilow; 06-05-15, 08:50.
                                Сега - BMW R1200RT 2006 г
                                Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
                                По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
                                По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X