До: Верига или кардан - предимства и недостатъци
От женски, разбира се! 
Митко (ЗМЕЙ), аз предлагам по-прост начин, за доказване на тези свръхестествени явления. Събираме се, и тези които искат да ни покажат как се вдигат задници го правят по трасе с предварително поставени височинни маркери, а ние снимаме клипове, после гледаме клиповете и ако сме сбъркали, извиняваме се официално с каса бира...
Що се отнася до повдигане на задниците на колите, снощи разговарях с един колега-джипар, който постоянно експериментира с окачвания... След последните, поредни преработки, при ускоряване на джипката му, заницата действително се повдигала, но там причината е в разположението на захватите на А-рамената на задния мост.
Сещам се и за още един подобен куриоз при БМВ. Вероятно това касае само 1200 GS, но при спиране, мотоциклетът не "забива" предницата, а целият "кляка". Обяснението е съвсем прозаично - активно окачване, което се грижи за комфорта на мотоциклетиста...
Първоначално публикуван от ЗМЕЙ
Преглед на мнение

Митко (ЗМЕЙ), аз предлагам по-прост начин, за доказване на тези свръхестествени явления. Събираме се, и тези които искат да ни покажат как се вдигат задници го правят по трасе с предварително поставени височинни маркери, а ние снимаме клипове, после гледаме клиповете и ако сме сбъркали, извиняваме се официално с каса бира...
Що се отнася до повдигане на задниците на колите, снощи разговарях с един колега-джипар, който постоянно експериментира с окачвания... След последните, поредни преработки, при ускоряване на джипката му, заницата действително се повдигала, но там причината е в разположението на захватите на А-рамената на задния мост.
Сещам се и за още един подобен куриоз при БМВ. Вероятно това касае само 1200 GS, но при спиране, мотоциклетът не "забива" предницата, а целият "кляка". Обяснението е съвсем прозаично - активно окачване, което се грижи за комфорта на мотоциклетиста...







Но както и да е.

Коментар