Обява

Свий
Няма добавени обяви.

До Копенхаген в началото на месец май

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: До Копенхаген в началото на месец май

    Всичко което би ми потрябвало гледам да е с мен ,даже си нося едни с които ползвам за заваряване,за всеки случай,за ръкавиците мога да ги снимам събота неделя че са в гаража а той е на 10-15 км. от мен ,имаха поне 6-7 картончета на връзка,с 3М скоч и разните мембрани ,виж тези на промоцията в лидъл дето питах преди малко за тях,мисля утре да мина през някой магазин да ги пробвам !

    http://www.offroad-bulgaria.com/show...=173043&page=5
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #17
      От: До Копенхаген в началото на месец май

      Първоначално публикуван от grgeorgiev Преглед на мнение
      Относно спукването на гуми, аз напълних моите с нещо като http://www.slime.com/shop/tube-sealant/ но друга марка. Прилага се превантивно. Не е 100% сигурно, но поне забавя спадането на налягането при спукване.......
      Напълних си гумите с прехвалено американско ,ама синьо на цвят- пълен т....!!!! дори не забавя спадането на гумите.Като спукаш гума с тази каша отиди при гумаджиите дето са ти казали ,,ОК'' да ти направят гумата - да видиш какво ще ти чуят ушите
      Дано не пукаш гума -пожелавам ти го най-искрено
      относно ръкавици и обувки това:http://www.motorco.biz/catalog/produ...ducts_id=44974 ,работи перфектно - изпробвал съм го не веднъж
      Последно редактирано от churov; 19-02-14, 12:58.
      PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
      КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
      0899187766

      Коментар


      • #18
        От: До Копенхаген в началото на месец май

        Първоначално публикуван от grgeorgiev Преглед на мнение
        Дребна, но полезна вещ е спрея за чистене на визьора от полепнали мухи. То това може да е очевидно за повечето от вас, но аз азпочнах да карам мотор в Англия, а тук почти няма мухи. Като пътувах из европа бях изненадан от количеството мухи, които полепват.
        "Мокри кърпички" - стават за всичко: омаслени ръце, "изпиране" на оцапана дреха, почистване, лични нужди... Има пакети с отвор, който се "защипва" да не изсъхват. Изтрайват и в най-големи жеги, на сянка обаче.
        Публикувайте отговор

        Коментар


        • #19
          От: До Копенхаген в началото на месец май

          Вчера посветих деня на преследване на дъжда с цел тестване на екипировката, но не ми получи напълно... Минах малко над 300 км (София - Вакарел - Огняново - Елин Пелин - Саранци - Ботевград - Ребърково - Очин дол (Дядо Йоцо гледа) и обратно), но само на моменти карах в слаб дъжд, през останалото време беше повече като мъгла... Е, дъждобранът се намокри отвън де, но не можах да случа на хубав истински дъжд.
          На връщане карах по магистралата да усетя как е в тежкия неделен трафик към София в лек дъжд и намалена видимост около виадуктите на Витиня... и съм доволен, не е толкова страшно, колкото си представях. Карах последователно с всички видове ръкавици, които бях взел, и най-доволен останах от зимните - с тях просто си карам без да ми е студено на ръцете... но пък разбираемо са и най-неудобни (с тях ръцете ми заприличват на тухли четворки на размер ), особено за боравене с ръчките и бутона за мигачите.

          Дъждобранът се облича наистина неудобно в полеви условия, но пък под него нямаше капка вода накрая, та според мен усилието е оправдано. На тялото не ми беше студено, освен малко на пръстите на краката (където уормърите предполагам ще помогнат). Така или иначе няма да ползвам тези ботуши за предхода, защото реших да взема други с повече препоръки.
          Заключението ми е, че това което вече имам като дрехи, при вчерашните условия (температура и евентуално дъжд) е достатъчно за целодневен преход при разумна скорост с по-чести почивки за стопляне и връщане на концентрацията.

          Също много важно - преди да тръгна сложих пин-лок "слюдата" на визьора и през целия път нямах никакъв помен от конденз по визьора, а когато все пак се случваше по-интензивно да се трупат капки по визьора отвън, ги махах или с гуменото перо на ръкавицата (при по-ниска скорост), или със завъртане на главата наляво и надясно (при по-висока скорост).

          Доволен съм ... Все пак си мисля, че никакви ръкавици не могат да заменят нагреваеми ръкохватки, но ще мисля още по този въпрос.
          V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

          Коментар


          • #20
            От: До Копенхаген в началото на месец май

            Дай някаква снимка на тоя пин лок !

            С тези карам в момента,както ти казах от промоция,съжалявам че не взех още един чифт,за парите си са добри и топлят доста,удобни са и не са обемисти,другите за които ти споменах са чиста кожа и са за доста студено време,но като цяло също не са обемисти ,в сравнение тези на снимката са по удобни !

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:93392_01_f.jpg
Прегледи:2
Размер:277.8 КБ
ID:5567709



            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20131116_141513.jpg
Прегледи:1
Размер:272.8 КБ
ID:5567710

            Тея са летните,парите са им като на другите но не струват,пълен боклук !


            Търся снимка на зимните но не намирам за сега а обещах
            !
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:New_IMG_2588.jpg
Прегледи:1
Размер:791.9 КБ
ID:5567711

            За съжаление само това имам,но като цяло си го представи -5 -10 градуса,през ноща,това е прохода шипка на отиване,връщах се през ноща към 1-2 сутринта и не ми беше студено на ръцете!

            Установих обаче нещо което би ти било от полза,карам с обувки тип работни боти с бумбета някакви кордура незнам си какво,удобни са и високи над глезена,държат топло зимата а лятото не спарват изобщо,11 месеца изкарах на златни пясъци с тях и си миришеха на нова кожа което е феноминално за мен,но в такива условия за мое учудване ми се пълниха с пясък и спирах през 10-20 км. да ги изтупвам !Условията бяха близки до лек дъжд на места и мокро и опесъчено заради поледицата !
            Последно редактирано от Roninn; 27-02-14, 22:36.
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • #21
              От: До Копенхаген в началото на месец май

              Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
              Дай някаква снимка на тоя пин лок !

              С тези карам в момента,както ти казах от промоция,съжалявам че не взех още един чифт,за парите си са добри и топлят доста,удобни са и не са обемисти,другите за които ти споменах са чиста кожа и са за доста студено време,но като цяло също не са обемисти ,в сравнение тези на снимката са по удобни !

              Тея са летните,парите са им като на другите но не струват,пълен боклук !

              Търся снимка на зимните но не намирам за сега а обещах!

              За съжаление само това имам,но като цяло си го представи -5 -10 градуса,през ноща,това е прохода шипка на отиване,връщах се през ноща към 1-2 сутринта и не ми беше студено на ръцете!

              Установих обаче нещо което би ти било от полза,карам с обувки тип работни боти с бумбета някакви кордура незнам си какво,удобни са и високи над глезена,държат топло зимата а лятото не спарват изобщо,11 месеца изкарах на златни пясъци с тях и си миришеха на нова кожа което е феноминално за мен,но в такива условия за мое учудване ми се пълниха с пясък и спирах през 10-20 км. да ги изтупвам !Условията бяха близки до лек дъжд на места и мокро и опесъчено заради поледицата !
              "Pinlock" е система за предпазване на визьора от конденз от вътрешната му страна. Самият визьор има в стърчащи пънчета от вътрешната страна (пинове), в които се монтира прозрачна тънка еластична слюда. Тази слюда, подобно на стъклопакет формира въздушен джоб между себе си и визьора, и по този начин температурата ѝ отвътре в каската остава по-висока от тази на самия визьор, респективно не кондензира влага по слюдата. Самата слюда се продава или отделно, или с каската (зависи каква е каската), а каската трябва да има тези пинове на визьора, инак слюдата не би могла да се монтира на визьора.
              Изгледай това видео, мисля че се вижда всичко:



              Не знам обаче при много силен дъжд дали ще смогне де удържа конденза... както и в гъста мъгла примерно..., някой колега с повече опит може да сподели.

              Разгледах ги промоционалните ръкавици в магазина, но реших че не ми трябват, защото моите не са по-лоши от тях. Взех си обаче един "колан за бъбреци" за 11 лв., за да го пробвам.

              Не се притеснявай че нямаш снимка на зимните си ръкавици, аз така или иначе тествах моите и съм доволен. Засега не мисля да купувам повече ръкавици.

              Миналата неделя като карах в дъжд с целия дъждобран, той ми покриваше ботушите и нямаше как да се пълнят с каквото и да е. Дори без дъждобран по принцип панталона ми е над ботушите (а ботушите са сравнително високи - 33 см) и досега никога не ми е влизало пясък или прах. Не знам дали има нужда да опитам да карам с такива обувки, при положение че имам ботуши, особено след като си взема от подгряващите стелки...
              V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

              Коментар


              • #22
                От: До Копенхаген в началото на месец май

                В силен дъжд и в мъгла водата полепва отвън, тогава пинлока няма отношение. При каране в умерен дъжд , както беше писано по-горе въздуха издухва капките и се кара нормално. При много интензивен дъжд, обаче, капките не се отвяват толкова бързо, колкото полепват. При гъста мъгла ситуацията е малко по-различна. Капчиците са много ситни и е трудно въздуха да ги издуха.
                Все пак месец май обикновено не е много дъждовен. Поне в Англия май и юни са най-сухи. Предполагам, че и в централна и северна Европа не вали много през май.
                Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

                Коментар


                • #23
                  От: До Копенхаген в началото на месец май

                  Първоначално публикуван от Postman Преглед на мнение
                  ..., а каската трябва да има тези пинове на визьора, инак слюдата не би могла да се монтира на визьора.
                  ....
                  Има решения които работят перфектно и без системата "пин-лок", лепят се като:





                  Първоначално публикуван от grgeorgiev Преглед на мнение
                  В силен дъжд и в мъгла водата полепва отвън, тогава пинлока няма отношение. ..
                  Бих казал, че капките отвън нямат отношение към работата на пин-лока
                  още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

                  Коментар


                  • #24
                    От: До Копенхаген в началото на месец май

                    Капките полепнали отвън по визьора нямат отношение - съгласен съм.
                    На мен въпросът ми за проливен дъжд беше дали капките (по-скоро влагата) влезли вътре в каската през системата за вентилация (обдухване на визьора отвътре), биха имали отношение... Струва ми се, че при каране в гъста мъгла например каквото полепва по визьора отвън, същото ще го обдухва и отвътре без значение дали има или няма пинлок слюда... Но както е известно, 1 кило опит тежи повече от 100 кила теория
                    V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

                    Коментар


                    • #25
                      От: До Копенхаген в началото на месец май

                      И в най-проливния дъжд или в най-гъстата мъгла с отворен визьор да караш от вътрешната страна (от към лицето ти ) пинлокът не се запотява и няма проблем . Последно карах на 24.01 петък от Сф за Варна и от първия тунел от към София до Търговище карах в почти непрогледна мъгла. Това беше петъка преди да завали снега.Тъй като съм с очила и се запотяват само те , а не стъклото на каската, карам почти винаги на полуотворен визьор. Трябваше от време на време да спирам за да си чистя стъклата на очилата, НО НЕ И ВИЗЬОРА. Добре , че имах жълти очила с диоптър зад тях и ме спасиха тотално . Коли , камиони и цялото движение едва пъплеше , а аз си изпреварвах с 80-90 или до където виждах. ВИНАГИ ТИЯ ЖЪЛТИ ОЧИЛА СА МИ С МЕН НА МОТОРА И В МЪГЛА СА НЕЗАМЕНИМИ. (А и по оптиките са десетина лева. И да ги счупиш или надраскаш кво ти пука).
                      ПП Да ме извини Румен(Car Test) , бях му обещал да му се обадя като мина по магистралата покрай Ямбол, но бързах УЖАСНО(имахме нещастие в семейството), минах отгоре през Търново и ще му се обадя другия път(април).
                      Последно редактирано от egerchev; 06-03-14, 16:10. Причина: редакция

                      Коментар


                      • #26
                        От: До Копенхаген в началото на месец май

                        Първоначално публикуван от iliyankostov
                        Аз бих обърнал внимание на факта , че в Дания преминаването на мостовете е платено...
                        Че са платени някои мостове знаех, не знаех обаче че има и такива, които не могат да се платят на място. Благодаря за информацията!
                        На отиване имам идея да се кача на ферито Puttgarden - Rоdby, пък от Rоdby до крайната ми точка мисля, че няма платени мостове (2 пъти съм минавал с кола и не помня да сме плащали за мостове).
                        На прибиране обаче вероятно ще мина през Jutland (за разнообразие), така че ще помоля хората там да ми асистират за плащането на таксите предварително.

                        Първоначално публикуван от egerchev Преглед на мнение
                        И в най-проливния дъжд или в най-гъстата мъгла с отворен визьор да караш от вътрешната страна (от към лицето ти ) пинлокът не се запотява и няма проблем...
                        Ясно, разбрах, благодаря!
                        Имам и аз жълти очила и веднъж съм карал в мъгла, но имах известен проблем - асфалтът ми изглеждаше като сух с тях и реално ми се размиваше картината кога карам по влажен и сух асфалт (редуваха се зони с гъста и рядка мъгла, респективно и асфалтът на места беше реално мокър, но го виждах като сух). Инак зрителният ефект с жълти очила е поразителен, потвърждавам.


                        Днес купих комплект за лепене на базкамерни гуми, импрегниращия спрей, който Чуров препоръча, аптечка и верига за връзване. Лека полека нещата ще се избистрят...
                        V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

                        Коментар


                        • #27
                          От: До Копенхаген в началото на месец май

                          Първоначално публикуван от Postman Преглед на мнение
                          Че са платени някои мостове знаех, не знаех обаче че има и такива, които не могат да се платят на място. ...
                          Няма такива.
                          О, ефимерност! О, най-безсилно и позорно време в живота на моя народ — времето от разсъмване до отварянето на магазините за спиртни напитки! Колко излишни бели косми е вплело то във всички нас, в бездомните и страдащи шатени!

                          Коментар


                          • #28
                            От: До Копенхаген в началото на месец май

                            Първоначално публикуван от egerchev Преглед на мнение
                            ВИНАГИ ТИЯ ЖЪЛТИ ОЧИЛА СА МИ С МЕН НА МОТОРА И В МЪГЛА СА НЕЗАМЕНИМИ. (А и по оптиките са десетина лева. И да ги счупиш или надраскаш кво ти пука).
                            .
                            Много полезно! Как ги водят по оптиките като артикул?
                            Публикувайте отговор

                            Коментар


                            • #29
                              От: До Копенхаген в началото на месец май

                              Първоначално публикуван от p-pleven Преглед на мнение
                              Много полезно! Как ги водят по оптиките като артикул?
                              Жълти очила за мъгла. Има ги и по сергиите дето продават слънчеви очила също. Ако не носиш диоптри като мен , преди 2 седмици един колега ги поръча в нета 15лв за 2 чифта(ама не помня с транспорт или без).

                              Коментар


                              • #30
                                От: До Копенхаген в началото на месец май

                                Жълти очила се продават също и в магазините за работно облекло.
                                Човекът е човек, когато е на път...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X