Обява

Свий
Няма добавени обяви.

До Копенхаген в началото на месец май

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: До Копенхаген в началото на месец май

    Споменаха се по-горе вълнени чорапи (мерино), аз карам с тези туристически (цената е за 2 чифта). В същия магазин има и вълнени дебели чорапи за лов, които много се чудих дали да купя, когато избирах... Вълнените ловни бяха доста дебели наистина, но аз и от моите съм доволен. Преди да купя туристическите чорапи карах с тези на Probiker, но се оказаха доста по-лош избор от туристическите.

    Към тези, които не се притесняват да карат при студено време - има те ли конкретни предпочитания към чорапите? Има ли някаква определена комбинация ботуш-чорап извън общоизвестните теории за слоевете, която на базата на опита трябва да се избягва?
    V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

    Коментар


    • #47
      От: До Копенхаген в началото на месец май

      Някъде бях попадал на мнение, че вълната не било добре да се ползва в обувки с мембрана.
      Разваляла се мембраната от власинките, които биха могли да останат от чорапа по нея.
      Аз обаче съм скептично настроен към подобно становище, още повече, че нямам и обувки с мембрана.
      Всъщност имам само един чифт ласпортова, която още не съм я тествал но със сигурност не бих се ограничавал да я обувам с мериносов чорап.
      А карам с туристическите си чорапи и нямам забележки.
      В магазините за туристическа екипировка има доста добри модели.
      Враг усраине

      Коментар


      • #48
        От: До Копенхаген в началото на месец май

        Колкото повече естествена вълна има в чорапа толкова по-добре. А 100% вълна е най-добре. Предимството на вълната е, че даже и напълно мокра продължава да топли, до като другите материи след намокряне стават като ламарина. Бельото от естествена вълна също е по-добро от всякакви изкуствени материи. Единственият недостатък на дрехите, чорапите, и изобщо на изделията от естествена вълна е, че след многократно изпиране, намокряне, и изсушаване се степват, и свиват, но качествата им не се променят въпреки това.
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • #49
          От: До Копенхаген в началото на месец май

          Колеги, моторът ми домува на платен паркинг и го покривам с покривало, което по принцип ако духа вятър си се понадува.
          Вчера ми се обадиха от паркинга и ми казаха, че вятърът е съборил мотора настрани. По същото време имаше силни пориви, в това няма съмнение. У мен обаче все пак остана едно съмнение и искам да чуя още мнения дали това се случва често.
          Да формулирам конкретния въпрос така - тежък чопър, оставен на странична степенка, покрит с покривало (което може да действа като парашут) съвсем лесно ли може да бъде съборен от вятъра или уместно имам основание да се съмнявам, че може би не ми казват всичко.
          Какво мислите?
          Щетите не са големи и няма смисъл да ги коментираме.
          Днес взех мерки - свалих облегалката на задната седалка (сиси-бара), за да намаля площта покривалото, и го вързах с ластици да стои плътно по профила на мотора. Както и го паркирах така, че да седи още по-наклонен настрани (страничната стойка е в дупка на асфалта).
          V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

          Коментар


          • #50
            От: До Копенхаген в началото на месец май

            Вчера духаше мнооого яко, пак добре, че само е паднал, а не е отлетял с все покривалото. Според мен е възможно да е от вятъра.
            Toyota Land Cruiser 80, 1FZ-FE
            BMW F650CS
            Радо о885 5о 59 5о

            Коментар


            • #51
              От: До Копенхаген в началото на месец май

              CBR 600 с покривало си го събаря без проблеми. Доказано.
              "If they give you ruled paper, write the other way." Juan Ramon Jimenez

              Коментар


              • #52
                От: До Копенхаген в началото на месец май

                Вятърът е една от стихиите. Силен вятър може да събори всичко. В Турция преди време силен порив събори мотора пред очите ми, докато снимах нещо, без да съм го покривал с каквото и да е покривало ...
                Мотора е доста по-стабилен на централна стойка... ако има.
                ______2
                Е = MZ

                Коментар


                • #53
                  От: До Копенхаген в началото на месец май

                  Хъм, аз съм леко скептичен към подобен сценарий на падането но не е съвсем невъзможен.
                  Враг усраине

                  Коментар


                  • #54
                    От: До Копенхаген в началото на месец май

                    Ако беше попитал просто така,щях да кажа ,НЯМА ШАНС.Но така представено...пак Няма шанс.Просто питам,на коя страна е паднал.на страната на степенката или на срещуположната?
                    Димитър Анастасов
                    d.anactacov@gmail.com

                    Коментар


                    • #55
                      От: До Копенхаген в началото на месец май

                      На обратната страна е паднал - стойката традиционно е отляво, а моторът е бил паднал надясно. Когато ми се обадиха вече са го били изправили и свалили покривалото, за да не паднел отново.
                      Не съм сигурен дали си внушавам, но ми се струва че самият паркинг има лек страничен наклон и така както го паркирах винаги досега, като че ли заради този наклон се накланя на стойката по-малко, отлкото ако го обърна на 180 градуса (както направих вчера) - всмисъл резултантният наклон на мотора в единия случай е сбор, а в другия разлика от двата наклона - на терена и на стойката. Занапред ще го паркирам така, че да стои по-наклонен, ма то е така... парен каша духа.
                      Досега обаче, изхождайки от масата на мотора (и липсата на опит - затова и питам), не съм се притеснявал че покривалото може да окаже толкова голямо въздействие...
                      То е ясно, че всичко зависи от скоростта на вятъра, но аз затова питах за реални примери и случки с други мотори.
                      Аз лично си бях у дома (близо до паркинга) когато е паднал и нямам никакво съмнение, че поривите бяха много силни.
                      До мен обаче има паркирано едно ендуро Каджива 650, пак с покривало (но такова, което следва страничния профил на мотора) и то си стоеше на пачия крак безпроблемно. Оттам ми дойдоха и съмненията, защото ендурото е по-късо, но по-високо от моя...
                      V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

                      Коментар


                      • #56
                        От: До Копенхаген в началото на месец май

                        Ами доколкото разбрах щети няма.
                        Но дори и да имаше и да изключим хипотетичната вероятност вятъра да го е блъснал грубата истина е, че обезщетение нямаш никакъв шанс да получиш когото и да било.
                        Това все пак не е 150кг ендуро, покривалото не е платно на яхта а вятъра колко пък да беше силен, че да прекатури таъкв туч ?!?
                        Не е първият случай на блъснат (добре де, паднал) мотор или чукната кола на паркинг.
                        Разликата при колите е че някои имат каско и никоя от тях не пада при некадърно паркиране или маневра на някой наоколо
                        Та късмет си имал като цяло и не го мисли излишно - няма нужда като няма смисъл...
                        Враг усраине

                        Коментар


                        • #57
                          От: До Копенхаген в началото на месец май

                          Щетата е крива ръчка на предната спирачка и една декоративна тапа. Ако ръчката се счупи докато я изправям, ще има вече и финансово изражение (новата ръчка е 120 евро, заварената по-малко).

                          Но не за това повдигнах въпроса, нямам намерение да търся компенсации!

                          Идеята ми беше, че без значение какво се е случило на паркинга, ако вятърът лесно обръща мотори, то занапред трябва по-сериозно да планирам кога къде и как да паркирам, особено ако прогнозата е за силен вятър, и особено ако е покрит с покривало (както по правило е).
                          Да беше велосипед да го подпра на стълб, ограда или подобно, и да го привържа с въже, ама с мотора не е така... а аз основно карам уикендите, през седмицата си стои покрит на паркинга.

                          Някои колеги казаха, че по-силен вятър без никакви проблеми ги обръща, други казват, че по-скоро не е лесно (особено тежък чопър, доколкото разбрах)... аз все пак си мисля, че понеделнишкия вятър би могъл да го бутне, така че занапред по-грижливо ще го опаковам като паркирам неделя вечер.
                          Последно редактирано от Postman; 26-03-14, 07:24.
                          V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

                          Коментар


                          • #58
                            От: До Копенхаген в началото на месец май

                            Само да допълня за CBRa. Случката се случва в Германия и не знам точно брат ми какви застраховки и какво има, май само гражданска, но му покриха щетите (счупена ръчка). Няма ли някой кол на оградата на паркинга да го връзваш с 1 въже?
                            "If they give you ruled paper, write the other way." Juan Ramon Jimenez

                            Коментар


                            • #59
                              От: До Копенхаген в началото на месец май

                              Първоначално публикуван от ssaattyyrr Преглед на мнение
                              ...Няма ли някой кол на оградата на паркинга да го връзваш с 1 въже?
                              Хаха, как само звучи да го вържа за кол ... представи си как го маневрирам тоя струг за да го плясна до кола ...
                              Майтапът настрана - няма подобно нещо, но аз съм позитивен - тази случка и падането ми отпреди 3 седмици ги приемам като нормален начин на трупане на безценен опит .
                              V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

                              Коментар


                              • #60
                                От: До Копенхаген в началото на месец май

                                Първоначално публикуван от Postman Преглед на мнение
                                Щетата е крива ръчка на предната спирачка и една декоративна тапа. Ако ръчката се счупи докато я изправям

                                В неделя си пробвах екипировката,работи,търкалях се през врат около 3 салта,пораженията по мотора са нито драскотина,само изкривена ръчка на съединителя,при изправянето на менгемето се отчупи,вчера купих нова и всичко е ок !Според мен не изправяй,това е нещо като цам,дори да успееш да я изправиш е въпрос на време да се счупи,гарантирам !Като търсех по сайтовете къстъм ръчки ,навсякъде пише че нарочно чисто конструктивно са направени на сектори,като се удари да се счупи външната част ,а с останалото здраво парче да се прибереш до вас или сервиз.Инъче какъв е проблема да се направят вечни тея ръчки,ама конструкторите помислили !

                                Поражения по мен също няма,дори натъртено няма,изправих се ухилен,даже ми стана забавно !Така че всеки лев в екипировка е заслужен !
                                Последно редактирано от Roninn; 26-03-14, 23:26.
                                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                                https://dvrbg.com/

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X