Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Далече ли е Иран?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Далече ли е Иран?

    Моя скутер е със същия двигател, ама почти. С водно охлаждане е
    Доста съм го карал със заварена газ - вдига 90 и си ги държи. Но стрелката се качва до средата. А пр каране с 70 цял ден няма да мръдне от началото на скалата. Термостата работи добре.
    Препоръчвам ти да го караш с около 20 км/ч под максималната му скорост - хем ще го щадиш, хем и разхода ще е по-малък, хем и масло няма да гори. Дано да си поръчал страндартните зъбчатки, предполагам от Хонда са ги сметнали за 3-4 души + овца отгоре му
    За акумулатора не съм ти казвал да купуваш отвън. По българските сайтове за 20-25 лв можеш да си намериш.

    Коментар


    • #62
      От: Далече ли е Иран?

      "Дано да си поръчал страндартните зъбчатки, предполагам от Хонда са ги сметнали за 3-4 души + овца отгоре му "
      Няма майтап това е от горепосоченият линк:
      To ensure that the bike could handle the anticipated load placed on it by two to four riders, its diamond frame would be enhanced considerably."

      Тия японци са невероятни това е най-забавната част :
      "Two types of gas tanks were developed, making the top flat so that a child could sit on it. To ensure successful sales in each of these countries, during the previous stage of planning several colors and stripes were prepared. Further, two seat designs had been developed simultaneously: a long seat for multiple riders and a seat with a cargo carrier that would accommodate the expected degree of overloading."

      Коментар


      • #63
        От: Далече ли е Иран?

        Въпреки, че и аз практикувам "минималистичен подход" при пътуванията си, признавам си, че съм вече прекалено разглезен за да пътувам с такава машина. Сигурен съм обаче, че ти се връщаш с много повече спомени от мен!

        Възхищавам ти се и ще следя пътуванията ти!
        You'll never find out - I got no key hole....

        Коментар


        • #64
          От: Далече ли е Иран?

          Глезя се и аз, просто идвам от велосипедите . Ако сме живи и здрави бъдещето е предопределено - като следя съседните теми човек каквото и да прави рано или късно стига до боксера

          Коментар


          • #65
            От: Далече ли е Иран?

            Първоначално публикуван от milentv Преглед на мнение
            Вижте и снимките на Димо от Иран, жега, прах по едно семейство на мотор. Димо ако го четеш, качи моля те някоя снимка за цвят
            Чета, чета Вече съм писал, че ценя твоят начин за пътуване. Не съм убеден, че на снимките е точно твоя модел, но концепцията е същата ....
            Малко за цвят





            ______2
            Е = MZ

            Коментар


            • #66
              От: Далече ли е Иран?

              Мисля че това е Honda CG 125, но малко по-малък (като габарити) вариант в Иран и Пакистан повечето май са такива, интересно защо така са решили японците. Около 100 - 108кг. сух и като гледам двойно повече багаж му е ежедневие.
              Тази втората снимка е уникална, тези личица!!! Благодаря!!! Мен такива неща най ме радват. Ха ха страхотни са. Ти да не си мърдаш ушите докато снимаш, на какво се радват толкова ?
              Прави ми впечатление, че когато се появи добър фотограф, все се започват въпроси за апарата и обектива. Не отричам техниката, но доброто оръжие е такова само в правилните ръце http://www.kenrockwell.com/tech/150-...lar-camera.htm .
              Димо, ти си истински ловец!

              Коментар


              • #67
                От: Далече ли е Иран?

                Ето я цялата фамилия върху семейното возило


                П.С. Тази моторетка с Д категория ли се кара

                Коментар


                • #68
                  От: Далече ли е Иран?

                  Милене, само едно не разбирам за тази моторетка - откъде я намери да я купиш?

                  Цялото мобиле.бг прерових за 125 сс Хонди и никъде не я видях
                  Ако няма къде да отидеш, ела на себе си!

                  Коментар


                  • #69
                    От: Далече ли е Иран?

                    Случайно преди две години. Беше зимата и с двама приятели го качихме по стълбите до 4-тия етаж, където си го държах на балкона . До скоро имаше една 1998 година, искаха и 1700, но изчезна. Макар че е странно да са я продали на тая цена. Но може от някоя мотошкола да са я предпочели пред нов китайски таралясник. Ако пък искаш да учиш жената, няма по щадящ мотор от този. Моят е http://www.motorbikespecs.net/index....466&make=Honda малко по-едричък и тежък (114 сух) от горепоказаните си събратя. В mobile.de има дестина бройки - повечето по 1000 евро, а в Англия е много популярен, и в мотошколите и за пазар - главно по икономически съображения, репутация на "buletproof", данъците са много малки, малък разход и много евтина поддръжка. Там запазен мотор може да се намери за 500 лири. Освен това води класациите за най-грозен мотор и по-малко го крадат .
                    Принц Хари също кара такъв http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/mcn/2008/september/8-14/sep0808-Prince-william-harry-africa-motorcycle-ride/

                    Коментар


                    • #70
                      От: Далече ли е Иран?

                      Чичка - ето го тоя за който говорех, смъкнали са му малко цената http://moto-zone.bg/mototrader/index..._one&id=136202 . Този е малко по-различен от моя - мисля че има и стартер (аз съм само с манивела). Капакът на двигателя малко ми стои по-новичък и може и да са човъркали нещо, но аз съм много смотан и не ги разбирам нещата. Липсва и предпазителя на веригата - хубава хрумка пази и крачоли и верига.

                      Коментар


                      • #71
                        От: Далече ли е Иран?

                        Мерси за информацията Милене!

                        Принципно търся нещо малко за из града, което после да предоставя на жената, но като се замисля ми е леко нерационално за момента - жената няма А категория и няма и желание да изкара, пък един 50 сс скутер за 600-700 лв. може да я позариби и да мине в последствие на нещо по истинско.
                        Ако няма къде да отидеш, ела на себе си!

                        Коментар


                        • #72
                          От: Далече ли е Иран?

                          Първоначално публикуван от milentv Преглед на мнение
                          Мисля че това е Honda CG 125, но малко по-малък (като габарити) вариант в Иран и Пакистан повечето май са такива, интересно защо така са решили японците. Около 100 - 108кг. сух и като гледам двойно повече багаж му е ежедневие.
                          Тази втората снимка е уникална, тези личица!!! Благодаря!!! Мен такива неща най ме радват. Ха ха страхотни са. Ти да не си мърдаш ушите докато снимаш, на какво се радват толкова ?
                          Прави ми впечатление, че когато се появи добър фотограф, все се започват въпроси за апарата и обектива. Не отричам техниката, но доброто оръжие е такова само в правилните ръце http://www.kenrockwell.com/tech/150-...lar-camera.htm .
                          Димо, ти си истински ловец!
                          Доколкото си спомням, иранците май сами ги сглобяват. Или са лицензни или са си чисто техни ... Повечето си слагат сами табелката и тя непременно е Хонда Оригинално е нещо друго, на двигателите е написано с релеф.

                          П.П.
                          Благодаря за комплиментите. Мърдам си ушите и бръмча с носа
                          Винаги е важно да осъществиш контакт с "обекта" (особено при портрети). Как ще го направиш си е твоя работа
                          ______2
                          Е = MZ

                          Коментар


                          • #73
                            От: Далече ли е Иран?

                            Преди няколко седмици се върнах. Дестинацията обаче изненада и мен самия. Както бях писал по-горе, имаше резервни варианти. Сирия и Йордания - до последно изчаквахме, писах писма до консула в Сирия и до Външно. Отказахме се пред очевидното - война.
                            Няколкото възможни маршрута през Турция отпаднаха ден-два преди тръгването - неподходящо време. Остана Пелопонес - Крит - евентуално Италия. Прогнозите за дъжд ни изгониха часове преди заминаването и остана 3-та глуха резерва - Италия с атака откъм север и ако се оправя времето евентуално Гърция - Сицилия (както дойде). Този мотор не съм го взел за Европа, но явно го влечеше - прекарал е детството си из бесния скутеро-поток на Флоренция и явно искаше да види познатите си сокаци. Видя ги.
                            След Триест намалихме темпото. Бяхме двама, моят приятел с Трансалп 650 и по-истински археолог от мен, той обожава да гледа старини. Аз от своя страна съм за бавното пърпорене през пейзажа - съчетахме се с уговорката да е отворено пътуване - тоест да не се връщаме непременно заедно. Към Централна Италия интересите ни се разминаха и той продължи посока Рим да гледа антична вила,а после да захапе магистралите и да види няколко обекта в Сицилия. Аз от своя страна се изкъпах в минералните извори на Сатурния и хванах малките, криви пътища из вътрешността - без типичния италиански трафик.
                            Хванах се за зелената нишка - така бяха отбелязани живописните пътища на моята карта. След няколко безметежни дни - капучино на селските площадчета, замъци, хълмове и лозя идилята свърши. Дъждовното време ме подгони, и след консултации по телефона с Бг където близките подаваха метео - прогноза за Ботуша и Балканите, се изстрелях към Игуменица. След тежък ден - дъжд, студ, мъгли и тези гнусни тесни италиянски магистрали( по които ми е забранено по закон да карам ) се добрах до пристанището, за да разбера че няма ферибот за Игуменица. Така съвсем случайно се озовах на другия ден някъде в Албания, още не съм погледнал на картата какво точно съм правил там. В Албания се озовах без карта, дъжд, и албанска атмосфера. Който не е ходил да иде! Много е албанско. На международния език на жестовете, след много дъжд, мъгла, много силен вятър и много албански пътища се добрах до Македония и акустирах в Охрид. На другия ден се прибрах - може би най-тежкия ден като каране - горе в планините надран асфалт, видимост няколко метра, студ, дъжд и силен страничен вятър. Комбинацията се помни.
                            Спане- на палатка, с изключение Охрид. Проблеми по мотора - никакви (само по фасона ). При собствено тегло около 120кг. трябваше да носи 140. Занесе ги и ги върна.
                            Та така съм аз с планирането. Далече е Иран, особено когато сбъркаш посоката.
                            Последно редактирано от milentv; 19-05-11, 17:42. Причина: пропусната дума

                            Коментар


                            • #74
                              От: Далече ли е Иран?

                              Да бе Милене и аз се зачудих за Иран през Италия... ако беше го взел на сериозно щеше да биеш Джовката по известност
                              Радвам се, че ти се е получило! А за времето... "как се каляваше стоманата"
                              Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

                              Коментар


                              • #75
                                От: Далече ли е Иран?

                                Така, по предложение на milentv, ще кача моето запитване и неговият отговор тука.
                                Мисля, че ще бъдат доста полезни на хората, които малко или много се питат за тази негова машина, качествата, и дали си струва.
                                Ето моето питане:


                                Защо не вземеш данаправиш едно представяне на твоят мотор ?
                                Точно за това ти и пиша.
                                Понеже съм от малко време тук, в Лондон и се замислям за мотор.
                                Но след като нямам много опит в Англия и съответно пари се оглеждам за нещо по-малко и видях твоят модел.
                                Тука наистина е популярен, но за 500 паунда едва ли.
                                Намират се по 600-700-800-1300.
                                Зависи от годината и състоянието.
                                Този 1250 паунда който намерих е 2007 с дискова спирачка отпред.
                                Не знам струва ли си, или да търся някой по-стар ?

                                Та въпросът ми е да ми споделиш малко повече информация за конкретния модел, нещо по-особено по поддръжка и т.н.
                                Чел съм ти темите и това, което си написал.
                                Просто малко инфо от човек, който е карал такава машина.

                                Това е, надявам се да не досаждам.
                                Лека от мен.

                                Калин

                                Ето и неговият отговор:

                                Не, не досаждаш. Нали затова сме във форума, да споделяме. Не съм правил представяне, защото форумът е за тежко ендуро, и аз съм леко встрани, а и не съм технически грамотен. Мога да описвам по непосредствен опит.
                                Качествата на мотора, заради които не искам да се разделям с него са най-вече пословичната му дуракоустойчивост. Както беше казал Иван - той просто не спира да върви. Това е важно когато си на майната си и не можеш да си отремонтираш машината, защото не правиш разлика между предно и задно колело. Преди малко се върнах от няколкодневна разходка из Родопите, с приятелката, багаж - около 160 килограма, върху 120 килограмов мотор. Хванах му среден разход от 2,38 - но съм карал доста спокойно, по пътища без коли, иначе щеше да е към 2,7 предполагам. Преди няколко седмици се върнах от пътуване през Италия, Албания, Македония-поне 2000 км от трипа съм го карал на макс, при много тежки метеорологични условия, не е загрял нито веднъж...реално не знам какво значи това - със 140 килограма върху него на равно поддържаше спокойно 80, но най-икономичната му скорост, при която "пее" при тези килограми е 70.Ако има големи баири, Белово-Юндола например на места ще караш на 2-ра с 40.
                                Много тихо работи..Не се сещам за друго в момента..
                                В темата на Бойко за африканското пътуване съм пуснал линк, с блога на едни младежи - двама на едно моторче, които правят Африка - имали са проблем само един-два пъти с мотора. Забравили че трябва да се сипва масло и пресъхнал.. Просто налели каквото имали под ръка и продължили.
                                Недостатъци колкото щеш, по сравнение с голям мотор - но те са в зоната на комфорта, и важат за дълъг път. Мога да изброявам, но ти ги знаеш по-добре от мен. Това, което е най-опасно наред с това, че не си част от потока по натоварените пътища, е малката контактна площ на гумата. Затова само качествени гуми - ще карат 15-20 хил. км. и ще ти струват към 100-130 евро за двете. Пиньони и верига DID - 50 евро.
                                В този сегмент може да се огледаш и за Yamaha YBR 125, карал съм 3-4 такива моторчета, и впечатленията ми са много добри. По-приятно е от сегашната ми Hondа, но те бяха все пак нови машини. Един испанец с приятелката си беше направил околосветска обиколка с такива, имат подробна статистика на сайта http://www.re-moto.com/the_motorcycles.php?lang=eng
                                За конкретната покупка не знам. Всичко зависи колко много ти се струват такива пари. Ако е нещо по-старо, но запазено и с приятна разлика в цената – не го мисли. А да моделът, който имам аз е само с манивела! За предимно градско каране, бих се радвал на едно копче.
                                Лека вечер! Извинявай, че стана толкова дълго, но не мога да си събера мисълта на късо.
                                А ако искаш, може да качиш тези мнения, в темата ми за Иран, може на някой да му е полезно, че вече доста хора ме питат. Но по твоя преценка.
                                Лека!
                                Ако модераторите сметнат за необходимо - да преместят това мнение някъде другаде, или да се обобщи някаква нова тема.
                                Знам, че това е раздел за тежките ендура, но все пак това е една много интересна и същевременно финансово икономична алтернатива, която заслужава своето внимание.

                                Благодаря.
                                .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X