От: Honda XL 1000V Varadero - 2000г.
Аз също имам висока слюда Kappa и общо взето впечатленията са ми положителни. При дълго каране, постоянния вятър в лицето все пак уморява. Погледът ми обаче се пада палко над нея, така , че намам проблема с видимостта. Все пак ми се струва, че не е добър вариант ако гледаш през нея. Интересно, че не съм забелязъл някаква разлика в раазхода с оригиналната и голямата слюда. Вярно, че не карам агресивно, но според мен в случая повече влияние оказва високата скорост. Дори си мисля, че високата слюда създава по-малко челно съпротивление от раменете и главата.
Разхода при моето каране варира около 6.5 (аз съм с карбове). Под 6 почти не ми се е случвало както и над 7. Интересно, че почти не намирам разлика дали сме двама, със странични куфари или съм сам - което пак ме навява на мисълта за скоростите - карам 100 до 140. Това е с иридиеви свещи и филтър BMX (мисля, че след смяната на филтъра падна малко разхода, но го смених почти в началото, така, че точни наблюдения нямам.). Сипвам 98 обикновено.
На мен също ми се вижда меко окачването отзад, главно като сме двама с куфари. В този случай държа preload-а на максимално положение или 7-8 врътки от него, а когато съм сам - карам на 15-20 врътки от началото. Може би е такова окачването, не знам. Във всеки случай като сме двама ми се случва да ми закача централната стойка при по-изпъкнали лежащи полицаи - досадно е. Но цената на новите амортисьори е още по-досадна...
Аз също имам висока слюда Kappa и общо взето впечатленията са ми положителни. При дълго каране, постоянния вятър в лицето все пак уморява. Погледът ми обаче се пада палко над нея, така , че намам проблема с видимостта. Все пак ми се струва, че не е добър вариант ако гледаш през нея. Интересно, че не съм забелязъл някаква разлика в раазхода с оригиналната и голямата слюда. Вярно, че не карам агресивно, но според мен в случая повече влияние оказва високата скорост. Дори си мисля, че високата слюда създава по-малко челно съпротивление от раменете и главата.
Разхода при моето каране варира около 6.5 (аз съм с карбове). Под 6 почти не ми се е случвало както и над 7. Интересно, че почти не намирам разлика дали сме двама, със странични куфари или съм сам - което пак ме навява на мисълта за скоростите - карам 100 до 140. Това е с иридиеви свещи и филтър BMX (мисля, че след смяната на филтъра падна малко разхода, но го смених почти в началото, така, че точни наблюдения нямам.). Сипвам 98 обикновено.
На мен също ми се вижда меко окачването отзад, главно като сме двама с куфари. В този случай държа preload-а на максимално положение или 7-8 врътки от него, а когато съм сам - карам на 15-20 врътки от началото. Може би е такова окачването, не знам. Във всеки случай като сме двама ми се случва да ми закача централната стойка при по-изпъкнали лежащи полицаи - досадно е. Но цената на новите амортисьори е още по-досадна...
FOzi, за 4х4 ,мога да ти дам решение на този проблем ,мога да ти го изработя ,мога да ти го покажа....
късал съм не веднъж амортисьори на джипа ,но ако на тежко ендуро успея да го скъсам ,грижата ми ще е как да се лекувам след ,като се приземя ,а не какво е станало с амортисьора
Коментар