Да взема да напиша и аз нещичко ,за ,,най-недолюбвания'' мотор тук
. Нямам намерение да цитирам ,дълга и ,,суха'' информация относно ,тази машина. Кратко и ясно :
ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ
Производител
Honda
Наименование на модела
XL 1000 V Varadero
Година
2000
Категория (клас)
Ендуро
Двигател
Обем на двигателя
996 см ³
Тип
V- образен, 2 цилиндъра , 4-тактов
Охладителна система
Течна
Скоростна кутия
5 скорости
Шаси / Окачване / Спирачки
Предни спирачки – комбинирани-6 цилиндрови
Двоен диск
Задни спирачки – комбинирани -6 цилиндрови
Един диск
Размери
Височина на седалката
845 mm (33,27 инча)
Междуосие
1560 mm (61,42 инча)
Сухо тегло
220 кг (485 паунда)
Капацитет на гориво
25 литра (6,61 литра)
Максимална мощност
94.00 HP (68.6 кВт) при 8000 об / мин
Максимален въртящ момент
99,00 Nm (72,79 фута * LBS) при 6000 об / мин
Съотношение мощност / тегло
0,38 к.с. / кг
Максимална скорост
210 km / h (130 mph)
Ускорение
0-100 км / ч
4,5 секунди
0-60 mph
4,3 секунди
И понеже раздела е ,,...избор ,тестове и сравнения...'' ,ще продължавам да я допълвам в процеса на експлоатация. Не съм пристрастен ,към тази машина ( за сега
) ,така ,че ще съм обективен.
Първите ми впечатления (преди сервизирането) .Мотора е мощен и пъргав още от ниските обороти. След скорост от 60 км/ч се кара като ,,автоматик'' - еднакво ,,услужливо'' реагира на подаването на газ.Ускорява с равномерно ( бързо) темпо до 200 км/ч ( не посмях повече) . В завоите се управлява с лекота.Просто си ,,помислям '' ,че ще завивам и той завива. Окачването е приятно с двама човека и не обръща много внимание на ,,релефния'' български асфалт.По черно (само тестове ,не и преходи) си е съвсем адекватен за размерите и килограмите си.Разхода ,който ми направи е ~6.5 л/100. Очаквам ,когато се ,,отпусна'' да е значително повече.
Не знам дали тук е мястото ,но ще представя моята машина.
По стечение на обстоятелствата попаднах на този ,,екземпляр'' и мисля ,че не сбърках.Имах предпочитания ,към карбураторния вариант,поради простотата и ремонтопригодността в ,,полеви'' условия.За съжаление точно в този модел ми липсва и 6-тата предавка.Мотора е добре гледан и без някакви сериозни забележки. Естествено ,за да бъда верен на недоверчивия си характер
,вкарах мотора при Пацо. Започнахме с реглаж и т.н. на карбураторите. Сменихме маслата ( включително спирачните) .Сменихме накладките .Проверка на въздушните филтри (бяха нови). За да компенсирам липсата на 6-та предавка ,сменихме задния венец с по-малък ( 2 зъба) - тестовете ще покажат дали е правилно това.За сега с един човек се движи с отлична динамика и няма и следа от ,,спъване''.Трябва само да засека с колко ,ме ,,лъже'' километража. Идеята ми е да го разтоваря в дългите преходи с голяма скорост.
Предната слюда веднага ,беше заменена с по-дълга такава на KAPPA.
Разбира се ,монтирах и странични куфари (44 литра)на същата фирма .За целта монтирахме и стойката на KAPPA за модела (споменвам я ,че и тя си е цифра) .Накрая бяха добавени и отличителните белези ,на които много държа
.Утре очаквам да пристигне подгрева за дръжките и буксата ,,запалка'' .
Ето и малко снимики:
Новият ,,зъбак'':

Куфарите:

,,Туристическа''та слюда:


Отличителните белези ( Знамената) :




Ами това е засега и ,както казах темата остава ,,отворена''....

ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ
Производител
Honda
Наименование на модела
XL 1000 V Varadero
Година
2000
Категория (клас)
Ендуро
Двигател
Обем на двигателя
996 см ³
Тип
V- образен, 2 цилиндъра , 4-тактов
Охладителна система
Течна
Скоростна кутия
5 скорости
Шаси / Окачване / Спирачки
Предни спирачки – комбинирани-6 цилиндрови
Двоен диск
Задни спирачки – комбинирани -6 цилиндрови
Един диск
Размери
Височина на седалката
845 mm (33,27 инча)
Междуосие
1560 mm (61,42 инча)
Сухо тегло
220 кг (485 паунда)
Капацитет на гориво
25 литра (6,61 литра)
Максимална мощност
94.00 HP (68.6 кВт) при 8000 об / мин
Максимален въртящ момент
99,00 Nm (72,79 фута * LBS) при 6000 об / мин
Съотношение мощност / тегло
0,38 к.с. / кг
Максимална скорост
210 km / h (130 mph)
Ускорение
0-100 км / ч
4,5 секунди
0-60 mph
4,3 секунди
И понеже раздела е ,,...избор ,тестове и сравнения...'' ,ще продължавам да я допълвам в процеса на експлоатация. Не съм пристрастен ,към тази машина ( за сега

Първите ми впечатления (преди сервизирането) .Мотора е мощен и пъргав още от ниските обороти. След скорост от 60 км/ч се кара като ,,автоматик'' - еднакво ,,услужливо'' реагира на подаването на газ.Ускорява с равномерно ( бързо) темпо до 200 км/ч ( не посмях повече) . В завоите се управлява с лекота.Просто си ,,помислям '' ,че ще завивам и той завива. Окачването е приятно с двама човека и не обръща много внимание на ,,релефния'' български асфалт.По черно (само тестове ,не и преходи) си е съвсем адекватен за размерите и килограмите си.Разхода ,който ми направи е ~6.5 л/100. Очаквам ,когато се ,,отпусна'' да е значително повече.
Не знам дали тук е мястото ,но ще представя моята машина.
По стечение на обстоятелствата попаднах на този ,,екземпляр'' и мисля ,че не сбърках.Имах предпочитания ,към карбураторния вариант,поради простотата и ремонтопригодността в ,,полеви'' условия.За съжаление точно в този модел ми липсва и 6-тата предавка.Мотора е добре гледан и без някакви сериозни забележки. Естествено ,за да бъда верен на недоверчивия си характер

Предната слюда веднага ,беше заменена с по-дълга такава на KAPPA.
Разбира се ,монтирах и странични куфари (44 литра)на същата фирма .За целта монтирахме и стойката на KAPPA за модела (споменвам я ,че и тя си е цифра) .Накрая бяха добавени и отличителните белези ,на които много държа

Ето и малко снимики:
Новият ,,зъбак'':
Куфарите:
,,Туристическа''та слюда:
Отличителните белези ( Знамената) :
Ами това е засега и ,както казах темата остава ,,отворена''....
Коментар