От: Honda XL 1000V Varadero - 2000г.
Малко да се намеся по темата за разхода.
Грубо 1 зъб повече отпред е равен на 4 зъба помалко отзад.Посмятаите с калкулатора и ще видите.
Аз съм с ТрансАлп '95 ,тежа 120кг и винаги го карам с топкеис.Отпред съм сложил един зъб повече и (сигурно много хора няма да повярват на това) до скорости от 110км ми дава 3.8 - 4.0.Градско 5.0-5.1. На дълго при по-висока скорост ~140 пак 5.0. По заводски предписания ми дават средно 6.5 !!! Доволен съм.
Причините да ти харчи повече са много.Една от тях може да е и мръсен въздушен филтър.Беше писал ,че "изглеждали нови".Смеи ги ти за да си сигурен и засечи пак.
Друга причина може да са аспусите.Едно момче си смени на ТДМ-ката оригиналните с някакви "ПО-ДОБРИ" незнаина марка от най-евтините.Верно е че мотора му почна да звучи доста по-добре (даже се замислям и аз да сменя моя) другото е , че казва че и разхода му е паднал от 6.5 на 5.5 градско.Усещало се разлика и в ускорението.Това си е тунинг , но да не би твоя нещо да е запушен и да задържа?!
Гледам и в каталога че машините за някои еропеиски държави (Швеицария) заводски са спънати.Твоя от къде е вкаран?Да не би нарочно да е направен така?!
Относно това дали ще има разлика в показанията на километража след промяна на предавателното отношение на главното предаване - не би трябвало,ако километража е закачен както на ТрансАлпа на предното колело.Само ще се усеща, че предавките са станали по-дълги.
Един приятел от групата в която карам си взе чисто нов ТрансАлп '09 и въпреки че в рекламите го хвалят ,независимо от увеличения обем и намаления резервоар изминавал по голямо разстояние благодарение на по-прецизното управление на работния процес - мотора му харчи ~7.5 когато моя харчи 4.0 (караме заедно).Общо взето там където тои прави 2 зареждания - аз правя 1.
Толкоз от мен.Ще се радвам ако съм бил полезен.
Малко да се намеся по темата за разхода.
Грубо 1 зъб повече отпред е равен на 4 зъба помалко отзад.Посмятаите с калкулатора и ще видите.
Аз съм с ТрансАлп '95 ,тежа 120кг и винаги го карам с топкеис.Отпред съм сложил един зъб повече и (сигурно много хора няма да повярват на това) до скорости от 110км ми дава 3.8 - 4.0.Градско 5.0-5.1. На дълго при по-висока скорост ~140 пак 5.0. По заводски предписания ми дават средно 6.5 !!! Доволен съм.
Причините да ти харчи повече са много.Една от тях може да е и мръсен въздушен филтър.Беше писал ,че "изглеждали нови".Смеи ги ти за да си сигурен и засечи пак.
Друга причина може да са аспусите.Едно момче си смени на ТДМ-ката оригиналните с някакви "ПО-ДОБРИ" незнаина марка от най-евтините.Верно е че мотора му почна да звучи доста по-добре (даже се замислям и аз да сменя моя) другото е , че казва че и разхода му е паднал от 6.5 на 5.5 градско.Усещало се разлика и в ускорението.Това си е тунинг , но да не би твоя нещо да е запушен и да задържа?!
Гледам и в каталога че машините за някои еропеиски държави (Швеицария) заводски са спънати.Твоя от къде е вкаран?Да не би нарочно да е направен така?!
Относно това дали ще има разлика в показанията на километража след промяна на предавателното отношение на главното предаване - не би трябвало,ако километража е закачен както на ТрансАлпа на предното колело.Само ще се усеща, че предавките са станали по-дълги.
Един приятел от групата в която карам си взе чисто нов ТрансАлп '09 и въпреки че в рекламите го хвалят ,независимо от увеличения обем и намаления резервоар изминавал по голямо разстояние благодарение на по-прецизното управление на работния процес - мотора му харчи ~7.5 когато моя харчи 4.0 (караме заедно).Общо взето там където тои прави 2 зареждания - аз правя 1.
Толкоз от мен.Ще се радвам ако съм бил полезен.
Коментар