Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Новият DR-Z4S на Suzuki.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Новият DR-Z4S на Suzuki.

    Ревю на АДВ-райдър. https://www.advrider.com/2025-suzuki...dy-4-anything/
    Опоределено е по-добър от Кавазаки 300 КЛХ и от Хонда 300 СРФ, пък е и 400 кубика.
    Интересно е, че електрониката, превключвателите и режимите за движение са абсолютно същите, като на моят 800 ДЕ. Много лесно и бързо се работи с тях, и не е нужно да ги търсиш, и да ровш из разни подпрограми на компютъра. Всичко се командва само с две копчета с палеца на лявата ръка. За такива, като мен, които хич не си падат по компютри и електроники това е абсолютен благодат.
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

  • #2
    Излязоха доста ревюта в последно време за дъргелчето.
    Загледах едно вчера на биг рок мото.
    Доста е подробен тоя и нямаше как да го изтърпя до край
    Научих някои подробности та беше пълна загуба на време.
    Например че е титаниеви изпускателни клапани, 2 свещи, бърз старт…

    Обаче в общ план не открих нищо, което да ми промени виждането за модела, което и преди си беше положително.

    Демек ако не го плащам аз между CRF и KLR със сигурност бих избрал DR-Z4S.
    Ако си го плащам сам както съм казвал не веднъж - тук има неща, за които предпочитам да не плащам.
    И тъй като KLR не се продава на този континент начина да не го правя си остава хондата

    За дъргелчето аз такава цена е ясно,че няма да платя но който си го харесва тя едва ли ще бъде най-сериозната спирачка за покупката.

    Все едно ако за тия пари аз можех да си купя DR650 тук.
    За много хора през 2025 да купиш карбураторен въздухар е нелепо.
    Обаче аз бих ги дал точно за него а не за DR-Z4S

    А в нормалният свят дори не се налага да правят такъв избор понеже той се продава, при това резонно - с 2000$ по-малко.
    Враг усраине

    Коментар


    • #3
      Не знам как са ви бензините там ма тук АЗ поне КАРБУРАТОР вече твърдо ПАС,карбуратор чистя със затворени очи вече,а баш такъв опит не ми трябва,да хвърлям аз ези/тура дали или всеки път като реша да го запаля…….ебаааго
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Аз от него мразя карбове вече,КТМа и той е карб ма не задьнва като това. Иначе ако има машина на която да вярвам то това е TW200 - само трябва да запали,после няма спиране

      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Абе с дъргело имах и продължавам да имам някакви дребни проблемчета баш около карб-а.
        И не можах да ги оправя а опитвах. И трудно вече се намира човек, който знае к'во прави с такъв възел.
        Ама тоя дъргел е на 30 години.
        Да не мислиш, че инжектипляктура ще е в по-добро състояние даже след половината?
        Пукнат грош не бих заложил на такава вероятност

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        И аз ма едното до момента само проблеми ми дава за разлика от другото. Бавареца е инжекция,Веспата и тя не е карб и грам проблеми няма. КТМа и Ямахата са ми карб - КТМа задьнва ма трудно и още по-трудно се чисти,Ямахата как я оставя месец без да и източа карба и съм за пилотна игла,3 имам,чистя ги с поглед вече.


        Ако трябва да отида до Панама и обратно,трябва ми нещо непретенциозно,тъпо и яко на бордюр……..съм с Ямахата,че на Веспата и малки аспиринчетата и ще ми я краднат,за черно не става. Ако искам да натисна копче и да запали то това е БМВто с инжекцията. Ако се чуствам приключенски настроен то това е КТМа с карбуратора си - това със сигурност знам,че мога да го загася,за палене и работене съвсем друга бира,кръстиш се изпикан,че не се знае дали ще запали за 5 секунди или за 55,пот се лее или от адреналин или от ритане ма пот ти казвам…….ташак няма.

    • #4
      Ето още едно представяне на дъргелчЕто на български:

      https://auto.dir.bg/novini/suzuki-ob...0s-i-dr-z400sm

      Има някаква информация, нищо, че си е чисто платена публикация!

      Не знам дали вече имат наличности - първите купени се очакваха септември.
      И дали има тестов мотор в представителството е по-интересното.
      Скоро ще трябва да минавам от там за обслужване и ще питам.
      Бих тествал ако има възможност!

      Разгледах бегло за афтърмаркет джунджурии за модела - тегава работа, нищо съществено няма.
      Барем няма опасност да се похарчат много пари все още
      Само Yoshimura генерация се тиражира.

      А тоя бранд се оказа най-скъп.
      Не вервах, че има по-скъпо от Akrapovič но явно съм сбъркал

      Но екстра-резервоари например няма и не е ясно и дали някога ще има.
      Враг усраине

      Коментар


      • #5
        За мен мотора е сбъркан ценово и от там обречен да не се предлага като събратята си.Отделно че фара му е като подарен.
        Иначе сигурно е здрав като всяко сузуки дрз преди него...ама цената...
        Няма страшно в умирачката...
        Страшното е да си жив!...

        Коментар


        • #6
          Така като гледам е най-скъп в класа си а дали е най-добър е божа работа.
          Дори краткотрайните мотори са по-евтини и ако се абстрахирам от марката ми изглеждат по-добър избор.
          За 390 адвентуре приказвам.

          Но съм абсолютно убеден, че това никога няма да има успеха на DR-Z 400 или на кой да е DR.
          Дори да е добър колкото тях, което не знаем.
          Знаме само, че е значително по-скъп.
          Враг усраине

          Коментар


          • #7
            Това Сузуки е произведено в Япония. А който търси евтино, китайски мотори, колкото щеш... С лопата да ги ринеш... Само да не ревете после тука във форума... Едва ли при конструирането на този мотор целта на японците е била да конкурират Китай, или Индия в цените... Ясно е защо...
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар


            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              Те и предните си беха японски.

          • #8
            Владич...той е почти на цената на твоя...колко да не му е сбъркана цената!?Майтап де,17590лв е на прИмоция в момента.
            Относно риненето с лопата на китайците...така е...ама като сложиш Х-лева върху тяхната цена...може поне един фар като хората да сложиш.
            Няма страшно в умирачката...
            Страшното е да си жив!...

            Коментар


            • #9
              Фара си е идеален. И аз бях скептичен относно тези фарове, но се убедих, че са много добри. Не случайно и не напразно вече доста модели са с такива фарове. И КТМ и китайци и Ямаха... И добре светят, пък и няма нужда пред такива фарове да кичиш разни решетки, или допълнителни екрани, за да ги пазят.
              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
              Златомир Попов - Forry

              Коментар


              • #10
                НИТО един от тях няма подобна грозотия.
                Не става въпрос за фар с лупа а за толкова идиотско изглеждащо нещо.
                И преди и сега не мога за се сетя за по-отвратителна муцуна на мотор.
                Тая маска е първото, което бих сменил независимо дали работи.

                Мя иначе си прав - няма голям смисъл да опитваш да запазиш това а само да го махнеш
                Враг усраине

                Коментар


                • #11
                  Красиво... Грозно... Това са относителни понятия от модата. Едни си бръснат главите, за да бъдат по-красиви, а други си пускат коса до кръста със същата идея, да бъдат "по-красиви". БМВ е много грозно, а Ямаха е много красива?!?! Пълни глупости на търкалета....
                  Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                  Златомир Попов - Forry

                  Коментар


                  • #12
                    Абе ендуро и дизайн в едно изречение не се подреждат по принцип.

                    Ама муцината на това нещо е направо ги подрежда с шут - следващо ниво е някак
                    Даже да игнорираме всичко друго оставя впечатление да са го направили в последният момент.
                    Взели са една маска от RM-Z, махнали са състезателният номер и са турили луничка!
                    А като даваш пари за един от най-скъпите мотори такова впечатление не е ок.

                    Аз като видях изтеклите снимки преди година още преди официалното представяне си рекох "това е синтетичен фейк, не може да е истина".
                    Сега вече само се озадачавам на такива като теб, които даже го намират за екстра

                    Ама това е някаква тъпа маска, в случая и грозна.
                    Тоя мотор със сигурност има и по-важни характеристики от нея.
                    Останалата част изглежда ок.
                    Само остава да го направят популярен,
                    Враг усраине

                    Коментар


                    • #13
                      Към днешна дата няма налични в шоурума.

                      Добрата новина е, че скоро се очаквала доставка.
                      От нея ще регистрират ендуро вариант за тестов.
                      Помолих да звъннат щом бъде готов за каране.

                      Според мен ще стане в началото на 2026.
                      Всъщност споменаха по-конкретни срокове но такива почти винаги се дават за да не се спазват.

                      Пък и мен не ме интересува чак в такава степен, че да ги запомня.

                      Но ако се обадят с удоволствие ще го разходя!
                      Враг усраине

                      Коментар


                      • #14
                        Обадят ли се пиши да се запиша и аз да го пробваме колективно.
                        Няма страшно в умирачката...
                        Страшното е да си жив!...

                        Коментар


                        • Esper
                          Esper коментира
                          Редактиране на коментар
                          ОК.

                          То единият пич там се оказа мой бивш колега от едно време та има шанс и да обади.
                          Иначе от умрял - писмо и то си е нормално.
                          Хората с реален интерес ще се интересуват активно а не между другото, като мен

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X