Хора, карайте си моторите с хубаво масло! Това е извода от целия този ремонт. Ако в книгата пише да се сменя на 12 000км, сменяйте го на половината пробег! Ако искате да карате с едно масло 12 000км, то поне да е истинска пълна синтетика, ще я познаете по цената
върти се около 30-35лв за литър. Инак биелните лагери страдат, а техния ремонт е по скъп от 10 кратната смяна с хубаво/правилно масло. Добре че ги хванахме навреме и шийката на коляновия вал не е пострадала, втора употреба няма, нов вал струва 1900 евро. Нови биелни лагери, мерене и стягане с нови болтове.





Обява
Свий
Няма добавени обяви.
DUCATI MULTISTRADA 1200S TOURING (2010)
Свий
X
-
Следват силикони, миликони... ама не цици де
Време е за сборка... Абе друго си е, когато започваш да виждаш как нещата ти се получават. Да ама не... цилиндрите с буталата ги пратихме за ремонт в чужбина, да им нанесат никасилово покритие с подходящата дебелина по книга... казват че са ги направили и изпратили обратно, та още чакаме. Надяваме се тези дни да дойдат, да ги премерим какво са направили и ако всичко е както трябва, да събираме, и да го качваме на мотора... от там вече е въпрос на време да запее с бруталния си глас 
HONDA NC700X '13
HONDA Wave 110i '13
Коментар
-
На моята баба пише да се сменя маслото на 12 000км. Сменям го на толкова или малко повече. Това от много години и километри и проблем категорично не е имало. Колкото налея - толкова изтакам. Не се налага да доливам през целия период. При БМВто, обаче (R850) се налага да си носиш и тубичката с масълце. На реални 50 000км е...
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
Аз видях друг парадокс при сузукито. В книжката пише смяна на масло на 6000км и смяна на маслен филтър на 12 000км. До тук добре, но има и едно изречение написано по-долу в текста. Нещо от сорта "Обновяване на маслото на всеки 3000км, но не по-късно от 6000км!" Така че поддържам тезата си километрите по книга, но само с наистина добра синтетика. А колкото до БМВ-митовете, нещо ако е добре сглобено, то няма да ти гори масло. За въздушно маслено охлаждане, където допуските са по-големи е възможно да има някакво горене на масло, но минимално. А за тези с водно охлаждане би било признак на дефект или износване. Твоята Африка явно е добре направена
-
-
Имах KTM 990 supermoto. Бяха ми казали да сменям масло на 5 000 км. Сменях го веднъж годишно, защото не минавах толкова много. Карах го агресивно, но без да прекалявам и да вдигам над 140 км/ч. Не губеше масло, не съм доливал. Дадох го на мой приятел, който според неговите думи го карал доста по-бързо и ми каза, че доливал, защото го гори. Като си го взех изминах за един ден около 500-600 км и не изгуби масло, поне не беше видно. Карах го с 10W50.Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Коментар
-
Със сигурност стилът на каране е от значение за разхода на масло, но при директно сравнение на Африка на 31 години и незнайни километри с БМВ, едното не гори масло а другото си иска... И двете са сглобени както са ги сглобили в завода. И двете се карат със синтетика и по еднакъв начин - без прекъсвачи и до 140."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
Е аз масло и филтър сменям на 5000 км. и хич не ме интересува колко го дават по каталог! По-ефтино ми изглежда щото. За конкретния двигател продължавам да си мисля това, което писах по-рано.Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
Коментар
-
Цилиндрите дойдоха!!! На размер са в долните граници. Само не знам това покритие какво е? За никасил ги дадохме, но много златнее, алусила не го знам какъв цвят е... кот'такоа
За 1200лв толкова.
Само дето са ги киснали във ваните да махнат старото покритие, се стопили и тапите, и част от боята, както казва моя майстор - малко крастави
Ще падне малко търкане и нова боя... и нови тапи!
Тези дни ще се сглабя!!! Дано няма други препятствия!
HONDA NC700X '13
HONDA Wave 110i '13
- 1 like
Коментар
-
Събираме го лека полека... съединителя, маховика и т.н...
Набихме тапите на цилиндрите...
Наложи се леко взимане на буталата, по-добре да смъкнем от тях една стотна, отколкото да пипаме готовите цилиндри. Прекалено стегнато ни се видя 0,05мм просвет. Направихме го до стандартното 0,07мм, макар че от Дукати го дават от 0,08 до 0,1мм. Да си гледат работата
И заради грозобойния си вид, свалихме старата боя и после с високотемпературната боя дето я взехме.
Следва скоро сватбата
Последно редактирано от mutragen; 12-07-22, 20:12.HONDA NC700X '13
HONDA Wave 110i '13
- 1 like
Коментар
-
Да понапиша малко по темата. Боядисахме ги, стана добре цвета, леко си личат, но трябва да се загледа човек.
Тука нещо се пече
То да си кажем честно и в Дукати няма да ги направят така
Последен поглед в сърцето на звяра.
Готов е за слагане на ремъците, както се казва научно му - ще му правим тайминг
Малко да изкъпим булката, че скоро ще и набутаме нещо във втората и брачна нощ
Надявам се тука до две седмици да свършим с ремонта и да му дадем нов живот на черния Адлер. Малко бавно става всичко, щото го правим когато имаме време... хоби. Нямам търпение да му чуя гласа и да го яхна... на реални 0км! Да му направя аз разработката
HONDA NC700X '13
HONDA Wave 110i '13
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Супер е.

Коментар