Малко снимки на разглобения мотор:


При премерване на компресията нещо не беше както трябва:


Поглед отвътре:

Причинителя на шума от двигателя, добре че не е паднала някоя съчма в картера, че тогава...


Таз гайка какъв зор е видяла та се спукала...

Хоризонталната глава не бе зле:


Но вертикалната с падналата компресия... зачудих се кога съм наливал нафта

На буталото му се разтворил кокса донякъде, отдавам го на добавката Motul която наливам в бензина веднъж-дваж в годината за почистване на горивната система:

Буталата след полиране се оправиха:

Но цилиндрите и след лек хонинг нямаха този късмет, покритието е прекалено изтъняло. Клиренса бутало-цилиндър е над допустимия лимит.


И заминаха за ремонт... бяха опаковани разбира се, не така насипно

Главите бяха изчистени, клапаните и леглата шлайфани:

Един хубав почистен клапан
:

Преди и след шлайфане:





И сглобяването ще започне скоро... дано да е готов за сезона.
При премерване на компресията нещо не беше както трябва:
Поглед отвътре:
Причинителя на шума от двигателя, добре че не е паднала някоя съчма в картера, че тогава...

Таз гайка какъв зор е видяла та се спукала...
Хоризонталната глава не бе зле:
Но вертикалната с падналата компресия... зачудих се кога съм наливал нафта

На буталото му се разтворил кокса донякъде, отдавам го на добавката Motul която наливам в бензина веднъж-дваж в годината за почистване на горивната система:
Буталата след полиране се оправиха:
Но цилиндрите и след лек хонинг нямаха този късмет, покритието е прекалено изтъняло. Клиренса бутало-цилиндър е над допустимия лимит.
И заминаха за ремонт... бяха опаковани разбира се, не така насипно

Главите бяха изчистени, клапаните и леглата шлайфани:
Един хубав почистен клапан

Преди и след шлайфане:
И сглобяването ще започне скоро... дано да е готов за сезона.
Коментар