Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Старата доказана слава или новите модерни машини

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Старата доказана слава или новите модерни машини

    Ми то накрая ще излезе, че в последните модели мотоциклети са отстранени проблемите на предходния модел, но пък са внедрени нови неща, чиито проблеми и недостатъци ще се отстраняват в следващия модел.
    Чудно ми е еднно нещо, каращите Африка туин не мислят да преминават към Хонда Варадеро, а нали тя е следващата в този клас. И има ли някой впечатления от този мотор, че съм му хвърлил мерака, а и гледам гърците доста ги карат тея Варадера, за разлика от нас?

    Коментар


    • #17
      До: Старата доказана слава или новите модерни машини

      Първоначално публикуван от nakovk Преглед на мнение
      Чудно ми е еднно нещо, каращите Африка туин не мислят да преминават към Хонда Варадеро, а нали тя е следващата в този клас.
      Приятелю, в ГОЛЯМА грешка си!
      Варадерото не е следващото в този клас. Варадерото въобще не е в този клас. Варадерото няма нищо общо с Африката. Всичко това го казвам с голямо съжаление, защото на мен ми се кара модернизирана 1000 кубикова Африка, но този клас просто бе загърбен от Хонда, както впрочем от всички японци(остана един Транс и едно Тенере, но те са си малолитражки със старите ни познати двг.).
      От КТМ ги усетиха тези неща и веднага реагираха с Андвенчъра, както и БМВ продължават до някаква степен с GS серията да задържат феновете с приключенски дух. Те японците така се издъниха и с 2 тактовите хард ендура, където сега също доминират европейските марки на чело с КТМ.
      Въобще темата е много дълга и обширна, но не ми се задълбочава, че ме е малко яд на японците

      Коментар


      • #18
        До: Старата доказана слава или новите модерни машини

        Не разбирам, как да не е в този клас? Може ли малко по-конкретно, защо така мислиш.Понеже на външев вид си е тежко ендуро.
        Споделете, да не се окажа разочарован след покупката, че няма как да го изпробвам на дълъг път.

        Коментар


        • #19
          До: Старата доказана слава или новите модерни машини

          Изказвам единствено и само лично мнение, базирано повече на информация от собственици на Варадеро 1000 и по - малко - от личен опит - доста тежък, неудобно висок и много лаком, като в същото време не предоставя нито динамиката, нито максималната скорост, оправдаваща разход от 7,5-8,0/100. Опакован с пластмаси отвсякъде и доста добре ветрозащитен.

          Във всеки случай си е шосеен турист и карането извън пътя си е голямо предизвикателство - просто не е направен за там, въпреки наглед високото окачване и ако някой търси във Варадерото по - нова и модерна Африка ще остане доста разочарован.

          Между другото, и в България се карат повече Варадеро, сравнено с всички останали марки в този клас и това според мен се дължи на факта, че Хонда първи го представиха на пазара. Доколкото знам, Варадерото има вече 3 модификации - от първите карбураторни с 5-степенна кутия, през следващите със 6-степенна, та до сегашния с инжекционно впръскване и 6-степенна кутия.

          Коментар


          • #20
            До: Старата доказана слава или новите модерни машини

            Първоначално публикуван от nakovk Преглед на мнение
            Може ли малко по-конкретно, защо така мислиш.
            Змея ти е отговорил вместо мен.

            Коментар


            • #21
              До: Старата доказана слава или новите модерни машини

              Първоначално публикуван от ЗМЕЙ Преглед на мнение
              Ей тук не мога да се съглася с теб, Джорджо...
              Щом не си съгласвн с мен, ще те чрпя една бира... ако пак не си съгласвн - две!

              Това, което написах по-горе, за джипките, вече се отнася и за японските мотоциклети... Да се готвят европейските!

              П.П. В древноста, вестоносци и пророци, носещи лоши новини, или пророкуващи бедствия, ги убивали. Имайте милост, моля! Все пак, аз само изтъквам очевидното и не съм виновен за глобализацията и икономическата криза...
              Последно редактирано от giorgio; 28-05-09, 09:36.
              Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
              Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

              Коментар


              • #22
                До: Старата доказана слава или новите модерни машини

                Старата слава или новите
                Абе тя темата много хубава и много ценни работи написани в нея ама ми звучи като една друга тема на Митака „Ние бяхме последното свястно поколение”. Та моите размисли по този въпрос са следните. Всичко се променя и ако човек иска да е адекватен ТРЯБВА да се променя. Най-кратко го е казал мениджърът на Nike на едно общо събрание, на което половината от съдружниците (приятели) напускат завинаги „Променяй се или умри”. Доста брутално, но вярно за съжаление. Ако не успееш да държиш темпото, ако не можеш да „приемеш” интернет примерно – вече си мъртъв. Някога, когато дядо ми си е взел големия турист MZ 250 ES Dopelport до неговото село асфалт не е имало, а неговия най-дълъг трип е бил до София с баба ми. От тогава човечеството е построило милиони километри пътища. Вчера ми се налагаше да давам отговор на друг мототурист, който също като Владич попита „Кажи ми докъде не мога да стигна по асфалт? Мога да премина цялата Африка без да слизам от пътя.” Докато карахме мислех и после подредих следното: Монголия, Русия към Новорусийск, Становете, някои пътища в Индия и Пакистан. Та така, наистина трябва човек много да иска да се навре някъде по черно, а не защото трябва и не може да стигне определен град или държава. Все пак да не забравяме оня участък в Турция, където минахте 8 реки, но пък и бандита ги мина, впрочем мисля, че и МЗ-то ще ги мине както и 125 cc мотор на американеца и то не защото не ви е било трудно, а защото проблемите обикновено са в главите на хората. Та и затова новите мотори за пътешествия са все по шосейно ориентирани.
                А иначе съвсем по темата. Че какво му е токолва новото на това BMW. Това си е един стар, като света боксер двигател с едно старо като света карданно предаване. Другите глезотии и с тях и без тях. Това е едно от нещата, които най-много харесвам в моя мотор. Като го спреш до дядо му и откриваш милион и едно еднакви неща ...





                И си говорим за едни такива общи работи:
                - Твоя яде ли масло?
                - Яде, а твоя ?
                - Ми да, и той е боксер. Те са роднини 1000гр.на 1000км. А твоя
                - 150-200, но е по-млад ?
                Е на Бойко вече не ядял, но са изминали 56 години от тогава ...

                А иначе – да не се лъжем и 1150 Аdv е фрашкан с електроника. Това е положението – променяй се или умри. Но BMW го правят някак плавно, а KTM-a пък си няма дядо
                Последно редактирано от giorgio; 28-05-09, 16:26.
                ______2
                Е = MZ

                Коментар


                • #23
                  До: Старата доказана слава или новите модерни машини

                  Първоначално публикуван от ЗМЕЙ Преглед на мнение
                  Изказвам единствено и само лично мнение, базирано повече на информация от собственици на Варадеро 1000 и по - малко - от личен опит - доста тежък, неудобно висок и много лаком, като в същото време не предоставя нито динамиката, нито максималната скорост, оправдаваща разход от 7,5-8,0/100. Опакован с пластмаси отвсякъде и доста добре ветрозащитен...
                  Благодаря за изказаното мнение.
                  Очаквах да се включи колега с такава машина, ама или няма такива или просто не пишат в този форум. Оставам раздвоен в мислите си за придобиването му.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Старата доказана слава или новите модерни машини

                    Първоначално публикуван от kro Преглед на мнение
                    ...А иначе – да не се лъжем и 1150 Аdv е фрашкан с електроника. Това е положението – променяй се или умри. Но BMW го правят някак плавно, а KTM-a пък си няма дядо
                    е това ни прави по-млади
                    Последно редактирано от giorgio; 01-06-09, 19:33.
                    търся си подписа....

                    Коментар


                    • #25
                      От: Старата доказана слава или новите модерни машини

                      От май месец 2009 година никой не е писал по тая интересна тема. Бива ли така? Има нови модели мотори. Електрониката навлиза с много бързи темпове. Карбураторите също изчезват. Някой не си ли е променил мнението?
                      Топ мотор за големи пътешествия изкараха.... Кой? Ми БМВ кой друг. Говоря за F 800 GS Adventure. Стандартният F 800 GS е много добър мотоциклет, но новият е по-добър и по-обмислен точно за дълги пътувания. Два цилиндъра, редови 85 коня. Резервоар 24 литра (под седалката), което при разход 4-4,3л/100 е над 500 км автономност. Акумулатор 12В 14Ач необслужваем. По-голяма и удобна седалка от стандартната, по-добри подсилени лагери и окачване, подсилена задница за багаж, алуминиеви скари и ролбари и накрая алуминиеви куфари за багаж. Гуми предна 21 цола задна 17 цола. Този мотор тежи 225 килограма пълен и готов за път. Мотор за двама, с много багаж за много дълъг път. Възможностите на този мотор за офроуд не са за пренебрегване. Определено не е мислен за асфалтов модел.
                      БМВ обаче има и два други много добри модела. Говоря за F 650 GS и G 650 GS. И двата 650 кубика, но F-ката е двуцилиндрова 71 коня, а G-то едноцилиндрово 50 коня. И двата модела според мен са много добри за дълги пътешествия, но за предпочитане от самотен ездач. F-ката е 198 килограма пълна, готова за път, а G-то 191 кг пак пълно готово за път. Резервоари под седалката за по-нисък център на тежеста с капацитет на Ф-ката 16 литра, а на Г-то 17,3 литра, които при разход, около и под 4/100 им осигуряват към 400 км автономност (особено за Г-то).
                      Аз много сериозно се замислям в последно време за такъв мотор. Имам в предвид точно G 650 GS.
                      Други много интересни нови модели, които мен ме впечатляват е Триумф Тайгър 800 ХС, който е напълно конкурентноспособен на БМВ Ф800 ГС.
                      А от по-малките кубатури Сузуки DRZ 400 S и някои модели на КТМ, но там вече се искат доста по-сериозни преработки и доработки, за да станат тези модели използваеми за по-дълъг път и пътешествия.
                      Също бих отбелязал модела на Ямаха Тенере 660 и Кавасаки КЛР 650, които са добра едноцилиндрова алтернатива на моделите на БМВ за пътешествия, (но не са по-добри от БМВ-тата).
                      Големите машини БМВ 1200, Хонда 1200, Ямаха 1200, Триумф 1200, Дукати 1200 и т.н. няма да ги коментирам тука. Те си имат отделни теми.
                      Стига толкова, че нещо много се разпрострях. Надявам се че постинга ми ще даде достатъчен повод за размисъл и може би ще реши някои колебания у някого за избора на мотор.
                      Последно редактирано от ВладиЧ; 11-12-13, 11:09.
                      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                      Златомир Попов - Forry

                      Коментар


                      • #26
                        От: Старата доказана слава или новите модерни машини

                        А аз съм се влюбил в един вече "мъртъв" модел - Husqvarna TR 650 Terra Някак си ми се ще да вкарам в гаража едно 650сс зверче и това ме радва най - много. А за КLR не искам и да чуя - много ми е противен. Не мога точно да дефинирам причината за отвращението си, но много рядко ми се случва да не харесам мотор - е те точно тоя е от този кратък списък

                        Коментар


                        • #27
                          От: Старата доказана слава или новите модерни машини

                          Мда, определено съм доста назад с новостите, но F800GS определено ми е в топ листата, а за F650GS двуцилиндровия, ще трябва да попрочета повече.
                          Един приятел сериозно се е навил да си взима на пролет нов CB500F Хонда, та покрай него и аз се поинтересувах от тази тройка на Хонда (CBR 500; CB500F и CB500X). Та за първия нямам интерес, втория (дето му е хвърлил око приятеля),е като първия, само че гол, но третия CB500X ми легна на сърце сериозно. Сравнително евтин, има си всичко, което имат и батковците, но много по-икономичен. Според мене чудесен мотор за кратки асфалтови , нискобюджетни пътешествия.
                          "Do not correct a fool, for he will hate you;
                          Correct a wise man, for he will appreciate you."

                          Коментар


                          • #28
                            От: Старата доказана слава или новите модерни машини

                            СВ 500 Х е наистина добра находка на Хонда. Два цилиндъра, редови, 47 коня разход под 4/100, 195 кила, пълен готов за път. Още е много нов тоя мотор и няма много отзиви, но тя по начало цялата серия на Хонда СВ са много добри, надеждни и железни мотори.
                            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                            Златомир Попов - Forry

                            Коментар


                            • #29
                              От: Старата доказана слава или новите модерни машини

                              Разхода май ще се окаже рекламни фойферки, комфорта при езда не е достатъчен за много дълги разстояния (според пробвали го). Но за човек решил да се пошляе безцелно по междуселските пътища за да усети вятъра, си е достатъчно добър!
                              "Do not correct a fool, for he will hate you;
                              Correct a wise man, for he will appreciate you."

                              Коментар


                              • #30
                                От: Старата доказана слава или новите модерни машини

                                Ето още една много интересна моторетка от Хонда XRE 300. 26 коня 144,5 килограма заредена пълна с вероятен разход, около 3/100. И за града, и за разходки извън пътя е идеална тази моторетка.
                                http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...re300%2010.htm
                                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                                Златомир Попов - Forry

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X