Модератор:
Заформи се интересна тема и я дялнах от едноименната за GS-a
ili4 много добре си го написал, но не разбрах откъде черпиш информация. Не мога да разбера защо като се търси мотор се търси нещо подобно на танк . Аз също се притеснявам на път дали няма да се счупи нещо по кардана и да не мога да продължа и по тази причина купих нов мотор, за който се грижа аз и от мен зависи поддръжката му по време на експлоатация. Ако всички сме на това мнение, че старото е по-добро, то тогава мотоиндустрията ще загине. Относно електрониката - на моя мотор има датчик за мерене налягането в гумите. Сега в Йордания като спуках гума веднага ми се изписва, че налягането е много малко и има проблем. Миналата година на Хондата ми спуках гума в Гърция, не разбрах по нищо и си карах спокойно, като благодарение на трафика поддържах ниска скорост. След като много спадна гумата задницата на мотора на един завой просто подскочи. Спаси ме ниската скорост, това че мотора беше 350кг и с втори човек. Ето тук мисля, че предимството е в електрониката. Има естествено много + и -, но ще се породи един спор.
Какви са алтернативите при мотор за дълъг път - нов 1200 с гадна електроника, щото и новия Адвенчър е с такава, или 1150 без електроника. Адвенчър 1150 на колко хиляди може да се купи, но реални. Колко ще сме сигурни, че не се впускаме в подмяна на захабени вече части от дългата експлоатация на мотора и набиването на доста пари, щото частите са си скъпи. А и двата модела не са в никакъв случай за тежък офроуд. Просто могат да минат, но удоволствието изчезва.
Приемете, че в бъдеще ще се слага електроника по моторите и няма връщане назад.
Владич при разминаването с тировете никога не съм имал проблем с този мотор 1200, въпреки че е по-лек.
Заформи се интересна тема и я дялнах от едноименната за GS-a
ili4 много добре си го написал, но не разбрах откъде черпиш информация. Не мога да разбера защо като се търси мотор се търси нещо подобно на танк . Аз също се притеснявам на път дали няма да се счупи нещо по кардана и да не мога да продължа и по тази причина купих нов мотор, за който се грижа аз и от мен зависи поддръжката му по време на експлоатация. Ако всички сме на това мнение, че старото е по-добро, то тогава мотоиндустрията ще загине. Относно електрониката - на моя мотор има датчик за мерене налягането в гумите. Сега в Йордания като спуках гума веднага ми се изписва, че налягането е много малко и има проблем. Миналата година на Хондата ми спуках гума в Гърция, не разбрах по нищо и си карах спокойно, като благодарение на трафика поддържах ниска скорост. След като много спадна гумата задницата на мотора на един завой просто подскочи. Спаси ме ниската скорост, това че мотора беше 350кг и с втори човек. Ето тук мисля, че предимството е в електрониката. Има естествено много + и -, но ще се породи един спор.
Какви са алтернативите при мотор за дълъг път - нов 1200 с гадна електроника, щото и новия Адвенчър е с такава, или 1150 без електроника. Адвенчър 1150 на колко хиляди може да се купи, но реални. Колко ще сме сигурни, че не се впускаме в подмяна на захабени вече части от дългата експлоатация на мотора и набиването на доста пари, щото частите са си скъпи. А и двата модела не са в никакъв случай за тежък офроуд. Просто могат да минат, но удоволствието изчезва.
Приемете, че в бъдеще ще се слага електроника по моторите и няма връщане назад.
Владич при разминаването с тировете никога не съм имал проблем с този мотор 1200, въпреки че е по-лек.
Коментар