Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КТМ 690 Enduro 2008-2009

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: КТМ 690 Enduro 2008-2009

    Ето го и допълнението:






    на горната стойка се монтира таблото и инструментите














    ето така изглежда в полу-завършен вид.





    Остава да пристигне само нова седалка,защото с тази след 550км онзи ден на откриването....






    Поздрави,
    търся си подписа....

    Коментар


    • #32
      От: КТМ 690 Enduro 2008-2009

      Супер е станал!

      Мони, каква му е комфортната скорост на асфалта? Разход?

      Коментар


      • #33
        От: КТМ 690 Enduro 2008-2009

        Леле станал е направо за завиждане, страхотен!

        Коментар


        • #34
          От: КТМ 690 Enduro 2008-2009

          Мотора е придобил чудесен ралиджийски вид, наживо също изглежда перфектно !

          Коментар


          • #35
            От: КТМ 690 Enduro 2008-2009

            Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
            Супер е станал!

            Мони, каква му е комфортната скорост на асфалта? Разход?
            Събине бате,карах го и със 180,като през по-голямата част от времето поддържах 130-140км/ч(което му е комфортната скорост),за пробег от 320км.,заредих 16 литра,което прави разход от 5/100.На времето си правих експеримент-карах го със скорост 90-120 км/ч. и тогава ми даде разход 4,6/100 и мислех,че съм се объркал,но явно не съм....аз лично съм много доволен от това как се държи мотора с новия си облик,стабилен е при висока скорост и има достатъчно ФЪН.


            @ ЗМЕЙ-Благодаря!,радвам се,че ти харесва

            @Gichev-Благодаря!


            Поздрави,
            търся си подписа....

            Коментар


            • #36
              От: КТМ 690 Enduro 2008-2009

              Браво Мони!

              Е това е мерак. И се получава много добре - нямам търпение да го видя наживо...
              You'll never find out - I got no key hole....

              Коментар


              • #37
                От: КТМ 690 Enduro 2008-2009

                Мони, роулбари и стойки за куфари няма ли да му накичиш? Така де, да придобие още по експедиционен вид.
                Не знам закъде го стягаш тоя дзвер, ама едва ли ще си носиш багажа в тази чантичка отзад на мотора и ранница на гръб.
                Страхотно е станал с доработките и ще те врънкам за едно кръгче, като се видим.

                Поздрави.

                Коментар


                • #38
                  От: КТМ 690 Enduro 2008-2009

                  Първоначално публикуван от ili4 Преглед на мнение
                  Браво Мони!

                  Е това е мерак. И се получава много добре - нямам търпение да го видя наживо...
                  Благодаря Илич!

                  Да,мерака ми беше(и все още е)много голям да го приведа в този "биткаджийски" вид. Остава да му пристигне седалката(вечния проблем),за която отново се погрижиха от Renazco Racing,както и да му измисля предпазители(crash guards) за резервоарите.

                  Тази седмица очевидно ще е дъждовна,но се надявам следващата да го видиш.

                  Поздрави,
                  търся си подписа....

                  Коментар


                  • #39
                    От: КТМ 690 Enduro 2008-2009

                    Да си призная и мен ме изкефи на живо. Много хард изглежда. Надявам се и на Сузуки-то да мога да му спретна такъв вид като го взема, че да мязаме баш на адвенчъри. Браво Мони.

                    Коментар


                    • #40
                      От: КТМ 690 Enduro 2008-2009

                      Първоначално публикуван от damian64 Преглед на мнение
                      Мони, роулбари и стойки за куфари няма ли да му накичиш? Така де, да придобие още по експедиционен вид.
                      Не знам закъде го стягаш тоя дзвер, ама едва ли ще си носиш багажа в тази чантичка отзад на мотора и ранница на гръб.
                      Страхотно е станал с доработките и ще те врънкам за едно кръгче, като се видим.

                      Поздрави.
                      Дамяне,кръгче/две/три...не знам дали ще ти стигнат?!(мотора е много зарибяващ) получаваш тутак-си.

                      Роулбарите ги умуваме със Сашо,но със сигурност ще има...ще ми се да са по-прибрани и елегантни...,та за това се моткаме.Мотора го стягам за далеееко...далееко(не този сезон обаче),но първо мотора ще мине през "близки" тестове.
                      Категорично ще има багаж,но това няма да са куфари,а ето този вариант,който вече е тестван:



                      Практиката показа,че може с много багаж,може и с много по-малко....както казах предстоят тестове,те ща са мерилото.

                      Поздрави,
                      Последно редактирано от Мони; 29-03-11, 17:09. Причина: правопис
                      търся си подписа....

                      Коментар


                      • #41
                        От: КТМ 690 Enduro 2008-2009

                        Дамяне,кръгче/две/три...не знам дали ще ти стигнат?!(мотора е много зарибяващ) получаваш тутак-си.

                        Леле, уредих се! Ще си взема фотото, да ме щракнеш, да се имам за спомен на оранжево возило.
                        А за платнените дисаги, абсолютно съм съгласен. Мисля и аз да си взема някакви такива, ако се засиля да пообиколя за няколко дни из планините с Ямашката, за багаж си е най-удобно с дисаги.

                        Коментар


                        • #42
                          От: КТМ 690 Enduro 2008-2009

                          Първоначално публикуван от damian64 Преглед на мнение
                          Дамяне,кръгче/две/три...не знам дали ще ти стигнат?!(мотора е много зарибяващ) получаваш тутак-си.

                          Леле, уредих се! Ще си взема фотото, да ме щракнеш, да се имам за спомен на оранжево возило.
                          А за платнените дисаги, абсолютно съм съгласен. Мисля и аз да си взема някакви такива, ако се засиля да пообиколя за няколко дни из планините с Ямашката, за багаж си е най-удобно с дисаги.
                          Договорено!!!

                          Дисагите,обаче не са платнени...противоводни,прахоустойчиви,а бе "яката работа"...можеш да прочетеш повече тук.

                          Поздрави,
                          търся си подписа....

                          Коментар


                          • #43
                            От: КТМ 690 Enduro 2008-2009

                            Първоначално публикуван от Мони Преглед на мнение
                            Благодаря Илич!

                            Да,мерака ми беше(и все още е)много голям да го приведа в този "биткаджийски" вид. Остава да му пристигне седалката(вечния проблем),за която отново се погрижиха от Renazco Racing,както и да му измисля предпазители(crash guards) за резервоарите.

                            Тази седмица очевидно ще е дъждовна,но се надявам следващата да го видиш.

                            Поздрави,

                            На снимките си е почти Dakar Replica - моя голяма слабост... но за съжаление при мен нещо такова ще си остане една "гаражна кралица".
                            Другата сряда идвам с големите обективи!
                            You'll never find out - I got no key hole....

                            Коментар


                            • #44
                              От: КТМ 690 Enduro 2008-2009

                              Мони, ако ще правите ролбари запази формата и размера на триъгълника на големия адвенчър, че да ти стават чантичките ако искаш да ги ползваш с този мотор

                              Коментар


                              • #45
                                От: КТМ 690 Enduro 2008-2009

                                Имам въпрос относно 690 модела.

                                Моделът който е СМ има съвсем дребни различия по техданни от Оффроуд модела. По-малкият ход на задният ам, по-ниска седалка, и разлика в крайното предавателно число.

                                - това предавателно число, поради различията в скоростната кутия ли е? или е поради пиньоните,
                                - защо му е по-малък хода, когато амовете са аналогични на двата модела,
                                - има ли разлики в пластмасите? че това не го открих, и може ли чрез постаняве на капли 21/18 да се превърне в пълноценно ендуро?

                                Питам, защото търсенето на ендуро при мен още продължава, а сега ми предлагат 690 модел, но СМ.
                                Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X