Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КТМ 690 Enduro 2008-2009

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: КТМ 690 Enduro 2008-2009

    Как бензина се от долния резервоар се качва нагоре ?
    Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

    Коментар


    • #17
      От: КТМ 690 Enduro 2008-2009

      За къде го подготвяш този мотор ?

      Коментар


      • #18
        От: КТМ 690 Enduro 2008-2009

        На пролет ще вземам и аз ендурце и понеже на модела който съм се спрял му дават да носи 209 кг. и аз се замислям за задна пружина с констант лоуд !
        Обаче...... то верно когто се смени тя ще почне да носи повече и ще спре да люшка когато е натоварен но това не променя факта ,че ще се кара мотора претоварен ! И се чудя това как ще се отразява на амортисьора,рамата,опашката,шарнира ....... и ми се струва ,че в дългосточен план ще има големи ядове ако се кара с повечко товар.
        Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

        Коментар


        • #19
          От: КТМ 690 Enduro 2008-2009

          Мони, браво за темата. Мотора става както казват "яката работа". А има ли значение в какъв ред се пълнят резервоарите, защото така стават един вид скачени съдове.

          Първоначално публикуван от ЗМЕЙ Преглед на мнение
          За къде го подготвяш този мотор ?
          За едно далечно място с по-малко асфалт. Ако черпиш другата седмица, ще ти кажа повече.

          Коментар


          • #20
            От: КТМ 690 Enduro 2008-2009

            Първоначално публикуван от CJ_ Преглед на мнение
            Как бензина се от долния резервоар се качва нагоре ?
            В случая и трите резервоара са "вързани" към помпата.
            търся си подписа....

            Коментар


            • #21
              От: КТМ 690 Enduro 2008-2009

              Първоначално публикуван от boiko73 Преглед на мнение
              Мони, браво за темата. Мотора става както казват "яката работа". А има ли значение в какъв ред се пълнят резервоарите, защото така стават един вид скачени съдове.


              За едно далечно място с по-малко асфалт. Ако черпиш другата седмица, ще ти кажа повече.
              Бойко,мотора ще стане още по-"яката работа",трябва да пристигнат още малко екстри за него.

              На практика няма значение кои ще пълниш първо.Със завъртане на кранчето в позиция "off" можеш да караш само на основен(т.е.заден) и след свършване на горивото да преминеш на предните два с връщане на кранчето в основна позиция,ако все пак предпочетеш да си на основна позиция на кранчето,то помпата си взима равномерно и от трите.

              @ЗМЕЙ-надалеко и на кално(Бойко ще ти подшушне)

              Поздрави,
              търся си подписа....

              Коментар


              • #22
                От: КТМ 690 Enduro 2008-2009

                Първоначално публикуван от Мони Преглед на мнение
                В случая и трите резервоара са "вързани" към помпата.
                Бензиновата помпа в външна ( не в резервоара ) въпраки , че е инжекция ? Ако е така супер !
                Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                Коментар


                • #23
                  От: КТМ 690 Enduro 2008-2009

                  Помпата е в резервоара , двата горни резервоара се стичат в основния , който е по ниско , този под двигателя май не е вързан. Аз така го разбирам , основния резервоар 12 или 14 литра е , защото на повечето места го дават 12.
                  В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                  Коментар


                  • #24
                    От: КТМ 690 Enduro 2008-2009

                    @ CJ_ @ motor_men







                    на тази снимка се вижда как от кранчето за бензин през филтъра,маркуча влиза във връзка(алумииниева под седалката),която е вързана към основния резервоар,респективно към бензиновата помпа,намираща се вътре в основния резервоар.Системата от три резервоара(в случая) работи на принципа на скачения съд,като основния резервоар се намира по-ниско от другите два.Именно зарди това,ако кранчето на бензина е затворено,то помпата първо ще "дърпа" от основния,а след това от допълнителните два.Ако кранчето е отворено,то тогава помпата ще дърпа равномерно и от трите.Не съм сигурен дали има снимка на схемата на производителя,ако има такава ще я кача тук.

                    Що се отнася до количеството бензин в основния резервоар,на някои места го дават 12л,на някои 14л.Аз лично съм пълнил 12,8л.,като вътре в резервоара е имало поне 0,5 л.,но знае ли човек колко верни са колонките по бензиностанциите?!,за това по-разумно е да се приеме,че вместимостта е 12л.

                    Поздрави,
                    търся си подписа....

                    Коментар


                    • #25
                      От: КТМ 690 Enduro 2008-2009

                      Добре де , тя капачката на основния е зад седалката , на едно ниво ли идва с другите две капачки , ако е по-ниско няма ли да прелива през отдушника? На моя мотор монтирах такъв резервоар , та ми е много полезно това което правиш.
                      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                      Коментар


                      • #26
                        От: КТМ 690 Enduro 2008-2009

                        Еха, тука какво се е заформило.
                        Да попитам, при толкова кранчета и резервоари трябва ли да си водиш записки, кое кранче е пуснато и кой резервоар е пълен-шегичка

                        Ще променяш ли седалката, щом се подговя за дълъг път мотора? На мен лично ми е леко неудобна.
                        Ще чакам с интерес продължението на проекта.
                        Поздрави!

                        Коментар


                        • #27
                          От: КТМ 690 Enduro 2008-2009

                          A ako ползваш онзи долу за бензин с втора помпичка ли го качваш нагоре ?
                          Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                          Коментар


                          • #28
                            От: КТМ 690 Enduro 2008-2009

                            Първоначално публикуван от CJ_ Преглед на мнение
                            A ako ползваш онзи долу за бензин с втора помпичка ли го качваш нагоре ?
                            Нее..онзи долу си е на "само-ръчно"

                            @Филип-Дон Фелипе,има няколко неща още,които трябва да пристигнат за мотора и седалкта е една от екстрите,но тя ще е последна във времето,но бих казал,толкова важна,колкото и резервоарите.......

                            Поздрави,
                            търся си подписа....

                            Коментар


                            • #29
                              От: КТМ 690 Enduro 2008-2009

                              Една приятна темичка с 3-ма на КТМ LC4 Adventure изминавайки 20500км от Полша до Магадан.

                              http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=239330

                              Машините са се справили отлично!

                              Коментар


                              • #30
                                От: КТМ 690 Enduro 2008-2009

                                Много от тези снимки сме ги виждали и в пътеписите на нашите момчета
                                Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X